Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ihmisen kanssa, joka suihkussa käydessään saippuoi itsensä vain osittain?

Vierailija
12.04.2022 |

Onnistuuko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsplank kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydäänkö parisuhteessa aina yhdessä suihkussa vai miten tuo asia selvitetään kuinka se puoliso saippuoi itsensä?

Meillä ainakin ennen seksiä käydään. Ja sanomattakin selvä, että likaisella vehkeellä ei minua pökitä.

Puhtailla varpailla kuitenkin saa pökkiä?

Kerro sinä, kun varvasfetisisti olet.

Vierailija
22/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa ajatella saippuaa silmissä, suussa ja nenässä enkä ole vielä tavannut ketään, joka onnistuu saippuoimaan itsensä koko selän alueelta.

Ai, mulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa ylttyä saippuoimaan koko selkää :D

Oikeastiko myös teet sen jokaisella suihkussakäyntikerralla? Siis viitsit taivuttaa käsiäsi 4 eri kertaan erilaisiin ulottuvuuksiin, jotta jokainen kohta on varmasti saippuoitu?

Wau - ihailen! Itse en todellakaan viitsi. Se veden liruttaminen suihkussa selkään kun ei ole saippuointia lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa ajatella saippuaa silmissä, suussa ja nenässä enkä ole vielä tavannut ketään, joka onnistuu saippuoimaan itsensä koko selän alueelta.

Oikeastiko myös teet sen jokaisella suihkussakäyntikerralla? Siis viitsit taivuttaa käsiäsi 4 eri kertaan erilaisiin ulottuvuuksiin, jotta jokainen kohta on varmasti saippuoitu?

Wau - ihailen! Itse en todellakaan viitsi. Se veden liruttaminen suihkussa selkään kun ei ole saippuointia lainkaan.

Olet joko todella vajaa tai rölli.

Vierailija
24/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko näitä että jotkut käy suihkussa ja saippuoi vain osan kropastaan. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Kyllä nyt jos suihkuun mennään niin pestään kaikkialta. Itse levitän välillä vielä toisen kerran koko kroppaan saippuan eli tuplapesu jos tuntuu siltä.

Vierailija
25/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosikausia saippuoinut yleensä vain kainalot, jalat, kasvot ja hiuspohja shampoolla. Joskus jos oikein on likaantunut tai vaikka aurinkorasvasta tahmainen niin muutenkin. Atooppinen iho rauhoittui kummasti ja lääkevoiteilla läträys jäi.

Tuota silmien saippuointia aion kyllä kokeilla.

Vierailija
26/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile joskus. Paljon mukavampi fiilis, kun puhdistaa itsensä suihkussa. Sehän sen pääasiallinen tarkoitus on. Ja se selän saippuoiminen ei todellakaan ole vaikeata eikä vie kauan.

Vierailija
27/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se riitä että pesee intiimikohdat, kainalot, naaman, hiukset ja välillä jalkapohjat.

Vierailija
28/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuasilmä kirjoitti:

Minä olen jo vuosikausia saippuoinut yleensä vain kainalot, jalat, kasvot ja hiuspohja shampoolla. Joskus jos oikein on likaantunut tai vaikka aurinkorasvasta tahmainen niin muutenkin. Atooppinen iho rauhoittui kummasti ja lääkevoiteilla läträys jäi.

Minulla kävi juuri päinvastoin. Ihoon jääneet epäpuhtaudet pahensivat atooppista ihottumaani. Se on minulla niin paha, että minua ei huolittu edes armeijaan. Nykyään kun saippuoin koko kropan, iho on rauhoittunut.

Vierailija
29/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko näitä että jotkut käy suihkussa ja saippuoi vain osan kropastaan. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Kyllä nyt jos suihkuun mennään niin pestään kaikkialta. Itse levitän välillä vielä toisen kerran koko kroppaan saippuan eli tuplapesu jos tuntuu siltä.

Ehkä ne ovat samoja ihmisiä, jotka imuroidessankin imuroivat vain huoneen keskeltä, koska eivät jaksa siirrellä huonekaluja tai kurkotella nurkkiin? Hygienia- ja siisteyskäsityksiä kun on niin moneen lähtöön.

Vierailija
30/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen mennään aina suihkuun ja tottakai yhdessä. Minä saippuoin hänet kauttaaltaan ja hän minut. Sitten suihkulla huuhdellaan ja lopuksi vielä kutitellaan. Noh, aika usein halut herää uudelleen suihkussa ja tehdään sitten tuplapesut.

Vierailija
31/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selkä pitäisi saippuoida? Kainalot, alapään ja varpaat ymmärrän, mutta miksi selkä?

Kysytkö tosissasi? Öisin sitten hierot likaista selkääsi petivaatteisiin. Nice!

Vierailija
32/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuasilmä kirjoitti:

Sama täällä. Jalat saippuioin vain kesällä, jos on tullut kuljettua paljon avojaloin tms. Silloin myös yleensä kuorin tai raspaan ne, että lika lähtee kunnolla. Talvella saippuoin vain kainalot, niskan ja nivuset, eli ne paikat joista hikoilen eniten. Hiukset pesen shampoolla. Vedellä huuhtelen loput ja kyllähän sitä saippuavettä valuu melkein koko kroppaan ja jalatkin puhdistuvat samalla. Iho voi hyvin ja tunnen oloni puhtaaksi ja tuoksun raikkaalle. Käyn suihkussa joka päivä.

Tietysti jos on ollut oikein pölyisissä olosuhteissa tms. tai käyttänyt aurinkorasvaa niin silloin käyn koko kropan läpi pesukintaan ja saippuan kanssa.

Vierailija
33/33 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuasilmä kirjoitti:

Minulla kävi juuri päinvastoin. Ihoon jääneet epäpuhtaudet pahensivat atooppista ihottumaani. Se on minulla niin paha, että minua ei huolittu edes armeijaan. Nykyään kun saippuoin koko kropan, iho on rauhoittunut.

Jopas, keinot on monet kun yksilöitä ollaan. Ymmärrettävää kyllä että bakteerit sun muut vaikuttaa yhtä lailla kuin kuivuminen ja ihon suojattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan