Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä kohdunsuusta?!?!

Vierailija
05.10.2006 |

tunnetteko/tunsitteko käsikopelolla kohdunsuunne?!?! (raskaana ollessa) miltä se tuntuu? voiko siihen ylipäätänsä ylettyä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan outo, kun minulle ei raskausaikana tullut mieleenikään kokeilla tuntisinko kohdunsuuni...?

Vierailija
2/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

limainen, kimmoisa, reikä keskellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

limainen, kimmoisa, reikä keskellä...

Vierailija
4/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee, mä ainakin olen tuntenut joka raskaudesssa vauvan pään kun on laskeutunut......

Vierailija
5/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuntee, mä ainakin olen tuntenut joka raskaudesssa vauvan pään kun on laskeutunut......

Vierailija
6/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen kaiveleminen raskaanaollessa lisää esim. streptokokkitulehduksen riskiä, ja streptokokkibakteeri voi aiheuttaa esim. sepsiksen tai muun hengenvaarallisen tulehduksen vastasyntyneellä! Miksi ihmeessä te luulette lääkäreiden aina käyttävän kumihanskoja sisuksianne kaivellessaan?

Vierailija
7/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua räpelöidä ihmisten pilluja ilman hanskoja, yök, tiedä sitä mikä tautinen pesä siinä edessä on! Siinä olet oikeassa että hanskoja käyttämällä ei häiritä emättimen normaaliflooraa mutta ensimmäinen " taka-ajatus" hanskojen käytössä on kyllä lääkärin suojaaminen!

Vierailija
8/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen arvioitu paino 4,7kg , sektioon 2 vk: n päästä ellei synny ennen sitä, lääkäri antoi ohjeen " härnätä" kohdunsuuta puhtailla käsillä, jos vaikka lähtis niin tulemaan...

Vierailija
9/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö kehoitti minua pyörittelemään sormia kohdunsuulla että saan kotona aiheutettua suppareita. viikkoja oli kyllä jo 39. käski vaan pestä kädet ennen sitä.

Vierailija
10/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanskoja, vain sitä liukastus geeliä ja eikun sormet sisään

Vierailija
11/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisätutkimusta ilman hanskoja eikä kukaan kolleeganikaan niin tee.

T. Kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi