Kysymyksiä kohdunsuusta?!?!
tunnetteko/tunsitteko käsikopelolla kohdunsuunne?!?! (raskaana ollessa) miltä se tuntuu? voiko siihen ylipäätänsä ylettyä?
Kommentit (11)
limainen, kimmoisa, reikä keskellä...
Vierailija:
limainen, kimmoisa, reikä keskellä...
tuntee, mä ainakin olen tuntenut joka raskaudesssa vauvan pään kun on laskeutunut......
Vierailija:
tuntee, mä ainakin olen tuntenut joka raskaudesssa vauvan pään kun on laskeutunut......
Kaikki ylimääräinen kaiveleminen raskaanaollessa lisää esim. streptokokkitulehduksen riskiä, ja streptokokkibakteeri voi aiheuttaa esim. sepsiksen tai muun hengenvaarallisen tulehduksen vastasyntyneellä! Miksi ihmeessä te luulette lääkäreiden aina käyttävän kumihanskoja sisuksianne kaivellessaan?
halua räpelöidä ihmisten pilluja ilman hanskoja, yök, tiedä sitä mikä tautinen pesä siinä edessä on! Siinä olet oikeassa että hanskoja käyttämällä ei häiritä emättimen normaaliflooraa mutta ensimmäinen " taka-ajatus" hanskojen käytössä on kyllä lääkärin suojaaminen!
lapsen arvioitu paino 4,7kg , sektioon 2 vk: n päästä ellei synny ennen sitä, lääkäri antoi ohjeen " härnätä" kohdunsuuta puhtailla käsillä, jos vaikka lähtis niin tulemaan...
kätilö kehoitti minua pyörittelemään sormia kohdunsuulla että saan kotona aiheutettua suppareita. viikkoja oli kyllä jo 39. käski vaan pestä kädet ennen sitä.
hanskoja, vain sitä liukastus geeliä ja eikun sormet sisään
sisätutkimusta ilman hanskoja eikä kukaan kolleeganikaan niin tee.
T. Kätilö
Olenkohan outo, kun minulle ei raskausaikana tullut mieleenikään kokeilla tuntisinko kohdunsuuni...?