Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset miehet ja naiset lietsovat vihaa toisiaan vastaan?

Vierailija
12.04.2022 |

Eikö nyt olisi aika yhdistyä? Joka päivä saa palstalta lukea kammottavaa lietsontaa. Lopetetaanko?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotien vuoksi naiset tekivät miesten työt ja kun miehet palasivat rintamalta, heitä ei tarvittu enää mihinkään. Kaikki valittavat, että suomalaiset naiset ovat epänaisellisia ja suomalaiset miehet ovat epämiehekkäitä, molemmat halveksivat toisiaan. Siksi monet suomalaiset naiset haluavat puolison etelästä ja suomalaiset miehet haluavat puolison idästä.

Vierailija
22/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Onneksi se on vaan tämä somekeskustelukulttuuri. Olen töissä miesvaltaisella alla, eikä koskaan mitään ongelmaa työkavereiden kanssa.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä toksista feminiinisyyttä.

Vierailija
24/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät suomalaiset miehet ja naiset mitään lietso, vaan tämän palstan vakiojankkaajat. Ei sellaista jankkausta ole missään muualla.

Vierailija
25/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole oikeasti suomalaisia jotka lietsoo vihaa.

Vierailija
26/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ei kiinnosta pätkän vertaa. Minulla ei ole ongelmia itseni kanssa. Suomalainen mies on 85 % sikamainen. Loppu on OK. REPIKÄÄ SIITÄ!

Vierailija
27/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kyllästyneet naisten ainaiseen miesvihaan.

Vierailija
28/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka yhdellä nakilla 🤑

Vierailija
29/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät lietso.

Vain trollit lietsoo. Yleensä äärioikeisto.

Vasemmistohullut  .

Vierailija
30/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmyr kirjoitti:

En ymmärrä myöskään. Itse rakastan miestäni niinkuin isääni ja poikaanikin. Kaikki tuntemani miehet on kivoja, oma mieheni paras. Koitan aina tehdä niin paljon kotona kuin ehdin että hän saisi levätä ja hän tekee saman minulle. Kumpikaan ei ikinä kieltäydy seksistä, se kun on ihanaa. Tuntuu oudolta lukea kuinka vihamielisiä ihmiset yleensä ovat.

Toisaalta tämä palsta – vaikka jonkinlaisen läpileikkauksen yhteiskunnasta antaakin – on sen verran täynnä trollia ja, kauniisti ilmaistuna, monenmoista väkeä, ettei tätä ehkä kannata pitää esimerkkinä siitä millaisia ihmiset yleensä ovat.

Minä ja puolisoni rakastamme toisiamme myös, olemme toisillemme ylivoimaiset ykköset maailmassa. Enkä usko, että tämä olisi kovin harvinaista.

Vierailija
31/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ollut nirppanokkapissiksiä jo vuosia. Nyt miehet ovat alkaneet saada tarpeekseen ja vastaavat samalla mitalla.

Ja kuinka tämä nyt sit käytännössä näkyy?

Itse olen törmännyt lähinnä saman sukupuolen sisällä tapahtuvaan kyräilyyn. Miehet koittaa pokata kaverin naista, naiset ilkeilee toisilleen, puhutaan pskaa kaverista selän takana jne.

Kyllä, tiedän muutaman todella sovinistisesti käyttäytyvän miehenkin, mutta ne jääköön omaan arvoonsa. Mua ne lähinnä säälittää, kun oman elämänsä sillä pilaavat oikeasti tajuamatta sitä itse.

Olen miesvaltaisella alalla naisena ns alakynnessä ja kyllä ne miehet mua kohtelee ihan inhimillisesti. Mutta luoja paratkoon, kun paikalle tulee toinen nainen niin se ottaa mut jotenkin uhkana eikä noteeraa mun olemassaoloa mitenkään ja alkaa nokkimaan, vaikka yritän olla ystävällinen ja tutustua häneen.

Vierailija
32/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä ihan kamala ja antaa vääristyneen kuvan tavallisen ihmisen mielenmaisemasta. Toivottavasti.

Vierailija
33/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vastausta otettu pois, eli en saa vastata täällä.

Vierailija
34/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät suomalaiset miehet ja naiset mitään lietso, vaan tämän palstan vakiojankkaajat. Ei sellaista jankkausta ole missään muualla.

En mäkään tämmöiseen ole käytännössä törmännyt.

Jotenkin huvittaa nää palstaulit.

Vierailija
35/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama äänekäs trolli täällä on puolin ja toisin. Ovat kyllä niin ahkeria paskanfloodaajia että äkkinäisempi saattaa kuvitella heitä olevan paljonkin.

Vierailija
36/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En OlE mIeS vIhAaJa, mutta...

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ei kiinnosta pätkän vertaa. Minulla ei ole ongelmia itseni kanssa. Suomalainen mies on 85 % sikamainen. Loppu on OK. REPIKÄÄ SIITÄ!

Vierailija
37/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoltuutio on luonut meidät hyvin erilaisiksi. Maailma on muuttunut ympärillä me ollemme joutuneet "luonnottomaan" tilaan.

Varmaakin ehkäisyn kehittyminen on hyvin paljon generoinut kaiken tämän. Emme ymmärrä oikein toisiamme. Monet eivät ymmärrä miesten ja naisten erilaisuutta keskenään. Miehet ja naiset haluavat toisistaan ihan eri asioita.  Myöskin moraalikäsitykset ovat keskenään hyvin erilaiset.

Tasapaino palautuu muutamissa kymmenissä vuosissa. Sitten meillä on paljon vanhoja kiukkuisia naisia ja miehiä. 

Ne jotka lisääntyvät jatkavat geenejään. Elämme nyt taloudellisessa yltäkylläisyydessä melkoista evoluution pullonkaulaa.  Nykyään tuo päätös lisääntymisestä vaan pitää tehdä tietoisesti ja ajoissa. Meillä jalostuu uutta ihmistyyppiä, jotka haluavat elää pariskuntina ja lapsia.  Se ottaa aikaa, että epäedulliset sukulinjat sammuvat ja tilanne rauhoittuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi