Olen taas yö kylässä tuttava pariskunnalla ja ilmapiiriä on kireä!!
Söimme ja nyt katsomme tv:tä.
Kysyin äsken, että haluaisiko jompi kumpi hieroa hartioitani ajattelin sen piristävän ilmpapiiriä.
En voi ymmärtää, että mitä oikein tapanut. Edellisellä kerralla viime viikolla käydessäni he olivat hyvän tuulisia.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (15)
Varmaan se että sinä olet siellä on tapahtunut.
Kysy kysy kysy, onko kaikki hyvin?
"Edellisellä kerralla viime viikolla käydessäni he olivat hyvän tuulisia." EIVÄT OLLEET. Tai no, ainakin teit tänne saman aloituksen.
Ala viheltää tai laulaa lurauta joku kiva Suomi-iskelmä!
Siis sinä menet kaverille ja siellä on kireä ilmapiiri ja teet siitä aloituksen tänne. Sitten menet taad kaverille ja siellä on kireä ilmapiiri ja teet siitä aloitksen tänne. Sitten....Mikä järki?
Itse välttelen tuosta syystä mun vanhempien luo menoa. Ovat yli 70-vuotiaita ja isäni on aina huonolla päällä.
Ne on vaan kyllästyneet kun et osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein. Toki niitä tympii myös se kun tuppaat niille aina yökylään ja syöt niitten ruuat.
Olet moukka, jota kukaan ei jaksa eikä halua tavata.
Siis viikko sitten viimeksi? Jos joku tulisi meille kahtena viikkona peräkkäin yökylään, en haluaisi nähdä häntä viiteen vuoteen.
Pyytää hartioiden hieromista... vai onko tämä erityisen huono provo?
Ai että vaadit että hierovat sinun hartioita.Olisit leiponut jotain hyvää ja tarjonnut sen sijaan että väännyt väkisin sinne ja saat pariskunnan pahantuulisiksi!
Meilläkin on kireä tunnelma, jos joku änkeää koko ajan yökylään.
Ehkä he olisivat paremmalla mielellä, jos opettelisit kirjoittamaan yhdyssanat oikein?
Joo joo. Sinua ei ole olekaan näkynyt pariin päivään palstalla...