Mitä teillä oli tänään kotona ruuaksi?
Meillä oli kinkkukiusausta ja vihersalaattia, lisukkeena vielä punajuurisalaattia. Nopea ja helppo ja syö pari päivää.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo rescue-ruoka on?
Ja saako sitä tamperelaisista ravintoloista? Onko tiatoo?
Miten niin oli? Meillä on broilerinsuikaleet vielä raakana jääkaapissa. Niistä on tarkoitus kokata illaksi jotain. Kokkaaja päättää, mitä.
Käytin pakastimen viimeiset kantarellit. Eli sienipekonipastaa syötiin tänään.
Lounaalla kasvispiirakkaa ja äsken syötiin Tikka Masalaa. Mä halloumin kanssa ja muut broilerin. Kummatkin ruuat itse tehtyjä. Huomenna samat ruuat. En tykkää ruuanlaitosta, mutta en toisaalta halua, että söisimme paljoa valmisruokaa. Ei siis auta kuin kokkailla, mutta onneksi myös mies laittaa ruokaa niin ei tarvitse joka päivä kokata vaikka teen itse myös lounasruokani töihin. Syön samaa lounasruokaa kolmekin päivää niin kuin tota kasvispiirakkaa.
Lounaaksi linssikeittoa ja päivälliseksi peruna-kinkku-juustomunakas.
Kaalimustapapuwokkia hoisin-kastikkeessa ja mustaa riisiä. Oikein hyvää vaikka varmaan kuulostaa muulta😁
Kotitekoista jauhelihapitsaa. Vihersalaattia.
Paistettua turskaa, ruusukaalia, juuripersiljaa ja salaattia.
Ei olla vielä syoty mutta päivälliseksi kasviskaalilaatikkoa.
Meilläkin oli kinkkukiusausta ja lohikiusausta (osa perheenjäsenistä ei syö lihaa ja osa taas ei kalaa). Lisäksi punajuurta ja keitettyjä kananmunia.
Fileekalapuikkoja, perunamuusia, tartarkastiketta, porkkanaraastetta.
Riitu 34v kirjoitti:
Pottuvoita, kesäytyneitä särkiä, maitoa, ruisleipä, voita ja kahvia.
Hyi saakeli, kizukalaa. Kuka tuosta voi oikeasti tykätä?
En jaksa tehdä muuta kuin salaatin tonnikalalla.
Tein kokeeksi makaronilaatikon Pirkan kasvisjauhikseen. Tulos: ei kiitos enää toiste, taitaa mennä bioon. Seuraava loota ihan perusjauhikseen tai sitten jos tekee mieli kasviksia niin ihan rehellisiin tavallisiin kasviksiin. Tulee väistämättä mieleen, että kyllä teitä kasvissyöjiä vedätetään ja pahasti näillä feikkituotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo rescue-ruoka on?
Ja saako sitä tamperelaisista ravintoloista? Onko tiatoo?
Oisko tää
Sipsejä ja cokista. Iltapalksi ajattelin laitta juustonaksuja ja irtokarkkeja.