Mitä teillä oli tänään kotona ruuaksi?
Meillä oli kinkkukiusausta ja vihersalaattia, lisukkeena vielä punajuurisalaattia. Nopea ja helppo ja syö pari päivää.
Kommentit (55)
En ole vielä syönyt mutta kohta syön riisiä ja kasviscurrya
Pottuvoita, kesäytyneitä särkiä, maitoa, ruisleipä, voita ja kahvia.
Ricotalla ja pinaatilla täytettyjä paprikoita. Ihan vaan siksi kun oli noita kaikkia jääkaapissa ja täytyy käyttää pois alta ennen kuin ehtii pilaantumaan,
Salaattia ja lehtikaali-gnocchi-vuoka
Uuniperunoita ja -vihanneksia, eilistä lohta ja fetasalaattia. Puuttuu vain lasillinen valkoviintä.
Kiinalaista jauheliha-nuudelipannua
https://www.soppa365.fi/reseptit/glorian-ruoka-ja-viini/liharuuat-etnis…
Pelkää leipää!En viitsi avata hernekeitto purkkia tai tonnikala purkkia edes.Nuudeliakin löytisi,joutuisi keitää veden nille. Ei kinosta!
Horror paiistiksi kutsutaan. Tsiliä niin paljon että jos eii siihen kuole niiin ei kuole.
Vierailija kirjoitti:
Horror paiistiksi kutsutaan. Tsiliä niin paljon että jos eii siihen kuole niiin ei kuole.
Tulee onnistumisen tunteiita.
Mies toi töistä tullessaan rescue-ruokaa lähikiinalaisesta. Mä olin varustautunut kokkaamaan minestronekeittoa, mut kelpaa. Toi rescue on mainio homma: nytkin 2 annosta maksoi yhteensä alle kympin. Näistä syö helposti neljä hlöä.
Stroganoff Rick Steinin ohjeen mukaan, nopea ja herkullinen.
Aamupäivällä kasvisruoka, iltapäivällä makaroniloota.
Mä söin lounaaksi eilen tekemääni uunikalaa (ahvenfileet, smetana, mausteet), keitettyjä perunoita ja salaattia (lehtisalaatti, tomaatti, kurkku, aurinkokuivattu tomaatti, oliiviöljy, balsamico). Kotona olevat muut perheenjäsenet taisivat syödä eilistä pastaa ja salaattia, mutta mä olin jo siinä vaiheessa lähtenyt töihin.
Illalla teen perunaamuusia, paahdettua parsakaalia ja tomaatti-mozzarellasalaattia. Itse syön noiden kanssa lopun siitä uunikalasta, muut syövät paistettua tofua.