Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnet sä av-mamman?

Vierailija
12.04.2022 |

Onko oikea sulle hän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan palstan se selvittää…

Vierailija
2/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan palstan se selvittää…

Siis, anna palstan se selvittää…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnistin kaupassa. Selasi palstaa kassajonossa siinä mun edessä ja huomasin että vauvis. En sanonut mitään. Ihan tavis nainen arviolta noin 30 vuotias. Ihan typerästä syystä sain suunnilleen purra kieltä etten naura ääneen. Ostostensa joukossa oli vanukaspaketti. Teki niin mieli sanoa joudutko piilottamaan vanukkaat? 

Tää palsta aiheuttaa tuollaisia ihan hulluja juttuja. Ei mua oikeasti voisi vähempää kiinostaa mitä kukakin ostaa kaupasta. Tuli vain mieleen se mies syö lasten vanukkaat juttu.

Vierailija
4/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta saa selvittää.

Vierailija
5/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma on kaikkien asioiden tietokeskus. Ei ole asiaa, mitä mammat eivät tietäisi, tai ainakin ovat tietävinään. Vastuu jää aina lukijalle. NiiN!

Vierailija
6/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut reidet, kaksoisleuka, lihavat kädet, iso megapeppu, roikkumasu ja paksut nilkat.

Vierailija
7/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on av-mammalla vaikeaa ja kun av-mamma tarvitsee auttajaa palsta silloin palkitaan. Menee muut menojaan.

Vierailija
8/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkeista kasvoista ja lättänästä perseestä

Vierailija
9/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakta tieto kirjoitti:

Palstamamma on kaikkien asioiden tietokeskus. Ei ole asiaa, mitä mammat eivät tietäisi, tai ainakin ovat tietävinään. Vastuu jää aina lukijalle. NiiN!

Palstalla on meitä miehiäkin. Mun jutuista osa on niin läppää ettei niitä voi ottaa tosissaan. Sisältävät huumoriakin. Joku niitä poistaa ahkerasti. 

Vierailija
10/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fakta tieto kirjoitti:

Palstalla on meitä miehiäkin. Mun jutuista osa on niin läppää ettei niitä voi ottaa tosissaan. Sisältävät huumoriakin. Joku niitä poistaa ahkerasti. 

Ai miehiä? Hahahaa, ootte ämmiä kaikki!

Vierailija
11/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fakta tieto kirjoitti:

Ai miehiä? Hahahaa, ootte ämmiä kaikki!

Mä oonkin joskus ajatellut, että Huoris on transnainen. Varmasti onkin, kun lukee itsensä naiseksi.

Vierailija
12/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fakta tieto kirjoitti:

Palstalla olevat miehet, pojat ja muun sukupuoliset ovat myös mammoja. Tämä päätettiin tällä palstalla n. 15 v sitten. Jos et tätä uutena sattunut tietämään.

Vierailija
13/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet sä maa-amman

Onko tuhdissa kunnossa hän

Anna jonku se selvittää

Älä viereensä mee

Aina myrsky palstalla soi

Kun mun vaimoni vaikeroi

lemmensalkoni maaliin vie

Mammat ilman lie

Mistä tunnet sä maa-amman

On niin tuhtina hän

Anna toisten se todistaa

Älä viereensä mee

Kun on kauniina kaikki muut

mutruun vääntyvät mammojen suut

Rinnat navassa roikkuvat

Takaisin ei niitä saa

Mistä tunnet tunnet sä maa-amman

Tihrusilmäinen onhan hän

Kaikki salat hän selvittää

Älä viereensä mee

Kun oot onnellinen

mamma kaiken tuhoaa

Silloin laatunainen punnitaan

Menee mamma menojaan

Siitä tunnet sä laadun

kun vierelläs on aasian

kaunis siro kaunotar

jäänyt iäkseen luoks

Vierailija
14/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten hyvä, jos joku pinssi ois povella mistä tunnistaa. Helppo olisi alkaa keskustella tutuista aiheista. M38

Vierailija
15/15 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten hyvä, jos joku pinssi ois povella mistä tunnistaa. Helppo olisi alkaa keskustella tutuista aiheista. M38

"Hyvä pinssi sulla" 😉 N38