Mistä tunnet sä av-mamman?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Annan palstan se selvittää…
Siis, anna palstan se selvittää…
Yhden tunnistin kaupassa. Selasi palstaa kassajonossa siinä mun edessä ja huomasin että vauvis. En sanonut mitään. Ihan tavis nainen arviolta noin 30 vuotias. Ihan typerästä syystä sain suunnilleen purra kieltä etten naura ääneen. Ostostensa joukossa oli vanukaspaketti. Teki niin mieli sanoa joudutko piilottamaan vanukkaat?
Tää palsta aiheuttaa tuollaisia ihan hulluja juttuja. Ei mua oikeasti voisi vähempää kiinostaa mitä kukakin ostaa kaupasta. Tuli vain mieleen se mies syö lasten vanukkaat juttu.
Palstamamma on kaikkien asioiden tietokeskus. Ei ole asiaa, mitä mammat eivät tietäisi, tai ainakin ovat tietävinään. Vastuu jää aina lukijalle. NiiN!
Paksut reidet, kaksoisleuka, lihavat kädet, iso megapeppu, roikkumasu ja paksut nilkat.
Kun on av-mammalla vaikeaa ja kun av-mamma tarvitsee auttajaa palsta silloin palkitaan. Menee muut menojaan.
fakta tieto kirjoitti:
Palstamamma on kaikkien asioiden tietokeskus. Ei ole asiaa, mitä mammat eivät tietäisi, tai ainakin ovat tietävinään. Vastuu jää aina lukijalle. NiiN!
Palstalla on meitä miehiäkin. Mun jutuista osa on niin läppää ettei niitä voi ottaa tosissaan. Sisältävät huumoriakin. Joku niitä poistaa ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
fakta tieto kirjoitti:
Palstalla on meitä miehiäkin. Mun jutuista osa on niin läppää ettei niitä voi ottaa tosissaan. Sisältävät huumoriakin. Joku niitä poistaa ahkerasti.
Ai miehiä? Hahahaa, ootte ämmiä kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fakta tieto kirjoitti:
Ai miehiä? Hahahaa, ootte ämmiä kaikki!
Mä oonkin joskus ajatellut, että Huoris on transnainen. Varmasti onkin, kun lukee itsensä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
fakta tieto kirjoitti:
Palstalla olevat miehet, pojat ja muun sukupuoliset ovat myös mammoja. Tämä päätettiin tällä palstalla n. 15 v sitten. Jos et tätä uutena sattunut tietämään.
Mistä tunnet sä maa-amman
Onko tuhdissa kunnossa hän
Anna jonku se selvittää
Älä viereensä mee
Aina myrsky palstalla soi
Kun mun vaimoni vaikeroi
lemmensalkoni maaliin vie
Mammat ilman lie
Mistä tunnet sä maa-amman
On niin tuhtina hän
Anna toisten se todistaa
Älä viereensä mee
Kun on kauniina kaikki muut
mutruun vääntyvät mammojen suut
Rinnat navassa roikkuvat
Takaisin ei niitä saa
Mistä tunnet tunnet sä maa-amman
Tihrusilmäinen onhan hän
Kaikki salat hän selvittää
Älä viereensä mee
Kun oot onnellinen
mamma kaiken tuhoaa
Silloin laatunainen punnitaan
Menee mamma menojaan
Siitä tunnet sä laadun
kun vierelläs on aasian
kaunis siro kaunotar
jäänyt iäkseen luoks
Olisi muuten hyvä, jos joku pinssi ois povella mistä tunnistaa. Helppo olisi alkaa keskustella tutuista aiheista. M38
Vierailija kirjoitti:
Olisi muuten hyvä, jos joku pinssi ois povella mistä tunnistaa. Helppo olisi alkaa keskustella tutuista aiheista. M38
"Hyvä pinssi sulla" 😉 N38
Annan palstan se selvittää…