Mitä teillä maksanut okt:n ikkunoiden pesu?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
n 120e
Kuinka monta ikkunaa? Onko ikkuinoissa ruutuja tms?
Itse kuuluu pestä ja opetta tämä tapa myös lapsille, ettei kasvateta lisää uusavuttomia ja tämä kaikki palveluna asenne myös laiskistuttaa ja lihavoittaa ihmisiä, tietyt asiat siis vaan kuuluu tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuluu pestä ja opetta tämä tapa myös lapsille, ettei kasvateta lisää uusavuttomia ja tämä kaikki palveluna asenne myös laiskistuttaa ja lihavoittaa ihmisiä, tietyt asiat siis vaan kuuluu tehdä itse.
Tai sitten voi miettiä kuinka hyvä on kansantalouden kannalta ostaa palveluita. Tokihan minä voisin lumetkin kolata itse, mutta ennemmin palkkaan talkkarin tähän hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin pari - kolme sataa. Riippuen mitä vaimo on sillä kertaa valinnut kultasepänliikkeestä.
Valinnut sulle pesupalkaksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuuluu? Jos on rahaa palkata joku tekemään jonkun tylsän homman, niin miksi pitäisi tehdä itse? Ennemmin minä käytän oman aikani johonkin tuottavaan ja/tai mielenkiintoiseen asiaan.
Miksi sinun pitää nyt ne ikkunat pestä? Katupöly pahimmillaan ja siitepölykausi alkamassa, aivan turhaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pari - kolme sataa. Riippuen mitä vaimo on sillä kertaa valinnut kultasepänliikkeestä.
Valinnut sulle pesupalkaksi?
Ei huvita. Vaimo ihastui sellaiseen ikkunapesuvekottimeen, niin pesköön ikkunat.
Taisi olla 300 pelkkien lasipintojen pesu. Ei siis sisältänyt puitteiden eikä sälekaihdinten pesua, mikä tuli yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla 300 pelkkien lasipintojen pesu. Ei siis sisältänyt puitteiden eikä sälekaihdinten pesua, mikä tuli yllätyksenä.
Erikoista, ettei asia tullut esiin palvelua tilattaessa. Tee arvostelu yrityksestä ja mainitse asiasta.
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan kuulu. Minä teen mielummin omaa työtäni missä olen hyvä ja palkkaan ammattihenkilöt tekemään omaa työtänsä missä he ovat hyviä. Kaikki voittaa.
Sama homma renkaanvaihdoissa yms.
Ei mitään,pesen ne itse.