Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aamuteeveessä on vain yksi uutinen päivästä toiseen?

Vierailija
12.04.2022 |

Oikeasti aamuteeveen tarkoitus on hukassa kun se toimii noin. Mitä te katsotte aamuisin kun haluaa jotain hälinää aamuun ilman mitään politiikkaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään, paitsi joku orpo alapeukku jolla ei ole mitään sanottavaa? Kuuntelen parhaillaan puutarhatiistaita ruotsiksi, ennen kouluun lähtöä ja kiinnostaisi tietää löytyykö jotain Suomen ajankohtaisia uutisia käsittelevää aamuviihdettä, jota voisitte suositella kahvin keiton taustalle. Vauva-palstaa on turha ehdottaa en viihdy täällä. Someakaan en käytä. Ihan jotain perus vaihtoehtoja Myös aamuradiot on sellaista kuraa joka ei nappaa.

Vierailija
2/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Novan hölötystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hieman täsmentää, mitä haluat ja mitä et?

Uutislähetyksissä nyt yleensä puhutaan tärkeistä asioista.

Vierailija
4/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele Novan hölötystä...

Millaista se on? Kuten sanoin aamuradioita en ole koskaan kyennyt kuuntelemaan. Onko tuossa ehdotuksessasi jotain mistä pidät ja mitä?

Vierailija
5/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko hieman täsmentää, mitä haluat ja mitä et?

Uutislähetyksissä nyt yleensä puhutaan tärkeistä asioista.

Minua kiin-nostaa mitä sinä ehdotat.

Vierailija
6/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat uutisia, muta et politiikkaa?

Ukrainan sotako ärsyttäö vai hoitajalakko?

Ehkä enemmistö haluaa kuulla näistä?

Vierailija
7/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun virkkuna illan torkkuna todella herään aikaisin,nukutuani yön 7-8h hyvin. Kuuntelen kuulokeilla radio nostalagiaa. Päivän lehdet luen ,saamalla kun syön aamupalani joka on kaurapuuroa. Avaan TV uutisin ja Tv 1 uutiset katson vasta kello 18.Nyt olen jo myöhässä ulos lähdössä,parasta lähteä jo..Aurinko paistaa jo ja sää näyttää kauniilta. Hyvää pääsiäisen aikaa ja taikaa.

Vierailija
8/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaihtoehtoja on?? Olen saanut itse ainakin jo tarpeeksi tästä yhden uutisoinnin politiikasta? Nyt kun esitetään tämä suora kysymys alkaa tyypillinen oma vikasi huutelu. Eikö mitään keskustelua täällä saa ikinä aikaiseksi? 

Vierailija
9/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieman kertaan koulua tässä ja keitän lisää kahvia, alitan musaa tautalle. Kohta kouluun. Olisi kammottavaa jos elämän sisältö olisi vain tämän tyyppistä uutisointia jota ympärillä näkee. Monella varmaan näin onkin. Varsinkin tällä palstalla. Hyvää päivänjatkoa. Ei ole aikaa tuhrata aamusta enempää...

Vierailija
10/10 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sieltä lopetettiin aamujumpat, -ruoanlaitot ja -lääkärit ym.? Nyt on vain Jälki- sitä ja tätä jossa mediapersoonat lässyttävät sometasoisia juttuja ääneen.