Vaimon mummo. Pahempi kuin Roope ankka...
Huoh. Mistähän sitä aloittaisi. Talvi kun alkaa niin hän laittaa jääkaapin pois päältä ja vie ruoat ulos säilytettäväksi. Pesuvesi, hakee ulkoa lunta ja lämmittää sen saunassa. Samoja kahvipuruja käyttää monta viikkoa. Ei heitä ruokaa pois vaikka se olisi homeessa.
Kommentit (16)
Mitä se sinun takamustasi kutittaa? Vai loisitteko vaimosi mummon luona, ja teidänkin pitää elää talon tavoilla?
Mistä sinä tiedät, vaikka tämäkin on sellainen "miljoona tilillä ja elelee kuin siellä olisi 10 senttiä"? Perintöä odotellessa...
Jospa hänellä ei oikeasti ole rahaa? Näinä nousseiden sähkönhintojen ja elintarvikkeiden aikana tiedän, että monilla eläkeläisillä on nyt todella tiukkaa. Omalla äidillänikin. Ihan kädestä suuhun elää ja vaikka olen apua tarjonnut, niin ei ylpeyttään huoli.
Vierailija kirjoitti:
....ja asiahan kuuluu sulle miten?
Sellanen provo...
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinun takamustasi kutittaa? Vai loisitteko vaimosi mummon luona, ja teidänkin pitää elää talon tavoilla?
Mistä sinä tiedät, vaikka tämäkin on sellainen "miljoona tilillä ja elelee kuin siellä olisi 10 senttiä"? Perintöä odotellessa...
Ärsyttävä provo....
Kyllä samoista puruista ihan hyvin kahdet kahvit saa.Kolmateen voi lisätä puolet uutta kahvipurua.
Tollasta kyllä on varsinkin vanhemmassa sukupolvessa. Mun appivanhemmat on melkein yhtä pihejä, vaikka ovat hyvin varakkaita.
Mahdollisena kriisi-aikana tuleekin sitten olemaan suvun ainoa selviytyjä.
Vierailija kirjoitti:
No johan on ihme riehumista ketjussa. Minusta tuo oli hauska tarina.
Mitä hauskaa on köyhässä mummossa?
Kyllä vanhan kansan ihmiset tietää miten ne rahat saadaan säästymään! Mahtava mummo. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot. Säästäväisyyteen ihmisten pitäisi tähdätä, eikä niihin saat anan sairaalan näköisiin lukaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on ihme riehumista ketjussa. Minusta tuo oli hauska tarina.
Mitä hauskaa on köyhässä mummossa?
Mistä köyhyyden keksit?Roope Ankkaan verrattiin.
Vierailija kirjoitti:
Tollasta kyllä on varsinkin vanhemmassa sukupolvessa. Mun appivanhemmat on melkein yhtä pihejä, vaikka ovat hyvin varakkaita.
Myös mun omat vanhemmat ovat tällaisia. Säkki käsipaperia kestää laskennallisesti 5 vuotta, koska liuskan voi käytön jälkeen kuivattaa hanan päällä. Tämä olisi vielä hupaisaa, mutta 2 vuoden vääntö hammaslääkäriin menosta ei - aina voi olla ilman ruisleipää, kun hampaita on jäljellä 14 eivätkä nekään osu yhteen. Ja rahasta ei tosiaan ole pulaa.
....ja asiahan kuuluu sulle miten?