Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa miehelle, että lopettaisi jatkuvan huomisen

Vierailija
12.04.2022 |

Ottaa iltaisin vähintään litran punaviiniä. Hän haastaa silloin riitaa, puhuu typeriä asioita ja haluaisin olla illat ihmisen kanssa. Miten voi siitä sanoa ja pyytää, koska raivostuu valtavasti.
Jos tuo olisi vaikka kerran viikossa, mutta joka ilta. Viikonloppuna menee 1,5 l viinejä, saunakaljoja ja teräviä snapseja.
Oon niin yksin kanssa. Lapset muuttaneet pois. Tekee osatyötä, työpäivän aattona menee ehkä lita viiniä silloinkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomista alkoholistilla. Noilla määrillä tarvitsee jo hoitoa.

Vierailija
2/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä nyt olet aivan yksin sen miehen kanssa eläessä, miksi et tekisi elämääsi mukavaksi elämällä oikeasti yksin? Ajattele, sinun ei enää tarvitsisi sietää miehen örvellystä, ei olla varuillasi jatkuvasti ja muutenkin elämäsi muuttuisi paljon mukavammaksi.

Ihan turha sinun on sanoa mitään muuta kuin se, että sinä lopetat sen huomisen sietämisen. Mutta et sinä uskalla tehdä sitä, kun tiedät miehen valitsevan viinan eikä sinua . Tai eihän sitä koskaan tiedä. Olen tavannut niitäkin miehiä, jotka ovat lopettaneet juomisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo noin paljon joka päivä, paras on erota välittömästi.

Vierailija
4/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aplle myös maistua tekstistä päätellen.

Vierailija
5/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi!

Vierailija
6/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tälle trollaukselle arvosanan 0/5 ja kehotan AP:ta palaamaan asiaan kunhan on hieman viisaampi, eli ei koskaan. Sulla ei AP äly riitä.

Vierailija
7/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi jo puoli litraa viikossa. Se olisi heippa vaan ja onnea tulevaan, sitten huolehtiminen miehestä loppuisi. Tehköön aikuinen mitä vain, minä en enää estäisi mitenkään tai katsoisi asiaa. :)

Vierailija
8/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narun jatkoksi niin huomista ei tule!

Vierailija
9/9 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun miehellä ole niin paljon valtaa universumissa, että voisi lopettaa jatkuvat huomiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme