G:Ihannepainosi?
Siis paljonko haluaisit painaa??
Pituutesi, ja nykyinen paino?
Itse olen 160cm ja 51kg, ihannepainoni olisi 47-48kg. Siis ihan kolmisen kilon päässä, mutta en vaan pääse sinne...
Kommentit (31)
Olisin tosi anorektisen näköinen jos painaisin ap:n mainitseman 47-48, sitäkin on tullut viime kesänä kokeiltua.
Olen ruumiinrakenteeltani rotevahko joten ei haittaa vaikka painoindeksi on alarajoilla.
Itse olen 158cm ja paina 49 kg. Rintakehän luut näkyy, lonkkaluut törröttää. Ja kaikki päivittelee koko ajan pienuuttani. Mulla tää on imetyksen jälkeistä laihtumista ja mun ihannepaino on 50-52kg.
Nyt olen 103kg/175kg. Olis taas kiva painaa 57kg, mutta ei tule koskaan tapahtumaan.
mutta luut eivät tosiaan törrötä. Minulla on kiva kaareva lantiokin ja c-kupin rinnat. Imetys-laihtumisen jälkeen painoin 45-46 kiloa ja silloin aloin olla liian laiha ja luut alkoivat törröttää. Tämä nykyinen 48-49 sen sijaan on oikein sopiva paino minulle niin, että rasvaa löytyy juuri oikeista paikoista sopivasti.
Ja siinä siis vastaus ap:n kysymykseenkin ihannepainosta. Onnekseni olen siinä juuri nyt.
Mutta painon pitäisi jakautua tasaisemmin. Reisistä pitäisi saada ylimääräistä pois ja yläkroppaan lisää.
Haluaisin painaa sen 65kg, se on hyvä minulle:)
Hoikimmillani olen ollut 47kg ja niin laiha en halua olla enää ikinä. Painoa olen tässä pudottanut jo jonkin verran ja toi 65kg on nyt tavoite, vois tuo vaikka vähän allekkin mennä, mutta hiljaa hyvä tulee ja liian laiha en enää halua olla.
Melko sopivassa painossa, mutta kiinteytyä pitäisi. Joka paikassa löllyy.
painan 68kg..en ole tyytyväinen ja haluaisin päästä entisiin mittoihini, eli 64 kiloon, helpommin sanottu kuin tehty, ei lähde " ylimääräiset" millään :(
Olen todella tyytyväinen, eikä kysymys ole kiloista vaan kiinteästä kropasta, jonka olen saanut vuosien salitreenin seurauksena.
Raskauskiloja kertynyt. Ihannepaino olisi 55-57kg. Alimmilla olen painanut 51kg, mutta siihen en enää edes välttämättä halua.
Onpa ihmiset täällä laihoja! Eikö ketään muuta pyöreää äitiä maisemissa?
Ihannetapauksessa olisin 20kg kevyempi ja painaisin 50kg. Olin tuossa painossa tosin viimeksi 12-vuotiaana, niin että ei tunnu hirveän realistiselta.
yksi kilo vähemmän, niin olen ihannepainossani.
naurattaa nuo, jotka väittävät olevansa " liian laihoja" tai " anorektikon näköisiä" , jos vähän laihduttavat..... selityksiä pulleudelle, mielestäni.
minua ei koskaan kukaan ole sanonut liian laihaksi, korkeintaan ihaillut hoikkuuttani. olen myös lihaksikas.
tavoitteena hyvän olon painoni 57-60kg