Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön mies, ja useista eri lähteistä on sanottu että minun pitää etsiä työtön nainen...Mutta mistä ns. "normaaleja" työttömiä naisia löytää?

Vierailija
11.04.2022 |

Oma tilanteeni on siis se, että pitkäaikaisesta työttömyydestä huolimatta olen erittäin aktiivinen sosiaalisesti, treenaan salilla, urheilen, harrastan monenlaista, vierailen ystävieni luona autollani, en juo/polta/käytähuumeita, olen lihaksikkaassa kunnossa salitreenin ansiosta, Käyn 6 viikon välein parturissa, hygienia kunnossa ja hampaat tarkastutan/hoidatan useammin kuin kerran vuodessa, pukeudun siististi, asuntoni on siisti ja hyvin sisustettu.

Mistä siis löydän kaltaiseni "normaalin" työttömän naisen?
Kaikki pitkäaikaistyöttömät naiset jotka olisivat olleet vapaina ovat olleet näiden summia; Elämänhallinta täysin hukassa, kämppä kuin kaatopaikka, jatkuvaa dokausta/alkoholismia, runsasta tupakointia, erittäin epäsiisti vaatetus, väkivaltaisuutta, huumeita, krooninen rahapula, elintavoista johtuvaa liikalihavuutta, erittäin epäsiisti olemus/vaatetus/hygienia, ainoat aktiviteet tyyliin televiosta "roskaohjelmien" katsominen ja baarissa käyminen silloin kun on rahaa...

Mistä siis löytäisin kaltaiseni työttömän naisen, kun sellaisen minä kuulemma ansaitsen (en työssäkäyvää)?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole työttömille tarjolla, koska kelpaavat työssäkäyville miehille...Ja miehiä on paljon enemmän kuin naisia

Naisia on enemmän kuin miehiä. Mutta naisten näkökulmasta aika iso osa pitkäaikaistyöttömistä miehistäkin on jotain muuta kuin normaaleja. Käytetään alkoholia, tupakoidaan, ei lueta kirjoja jne.

20-39-vuotiaissa on suomen kansalaisissa 45 000 miestä enemmän kuin naista, ja kun lisätään vielä muut miehet päälle, niin päästään 60 000 kieppeille.

Määrä kohtaa vasta 57-vuotiaissa, ja siitä ylöspäin naisten määrä suhteessa mkrhiin kasvaa vuosi vuodelta.

Mutta se, että 70+ ikäisissä naisissa olisi hyvä tarjonta, ei juurikaan auta sitä 32v kumppania ja lastensa tulevaa äitiä etsivää miestä.

Vierailija
22/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö naista, jotta voisit lompakkoloisia. Mene töihin. Sulla on aika harhainen käsitys itsestäsi ja ominaisuuksistasi. Ehkä nyt hieman yliarvioit itseäsi, kuten miehillä yleensäkin on tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mistä se sun työttömyys johtuu. Myös hieman outoa ettet taida tehdä mitään muuta kun käyt siellä salilla, kun käytönnössä luettelit urheilun peräkkäin kolme kertaa...? Eräs työtön exäni kuvailisi itseään juuri noin kun sinäkin aloituksessa itseäsi: käy salilla, tapaa ihmisiä, siisti koti, sivistää itseään. Oikeasti ei vain myöntänyt itselleen, että oli kipeästi terapian tarpeessa ja persoonallisuushäiriöinen. Elämänhallinta itselläänkin retuperällä, mutta näki vikoja vain naisissa. Energiaa oli kyllä kaikkeen turhaan ja omiin harrastuksiin, mutta ei niin yhtikäs mitään annettavaa suhteelle – henkistä väkivaltaa j vaatimuksia toisells sitten senkin edestä. Mutta tuolle kun oli itse täysin sokea, niin miettii varmaan hänkin vieläkin että mikä epäoikeudenmukaisuus ja moka on universumilla käynyt kun hän ei löydä tasoistaan kumppania... Ei ne lihakset paljoa lohduta jos on muita puutteita oikeasti tärkeissä asioissa. Omasta exästä ei mitenkään edes näkynyt päällepäin että muka urheili ja suuttui kun voitin hänet lenkillä. Terveys ei myöskään todella tarkoita pelkkää fyysisyyttä, vaan parisuhteessa henkinen terveys ja toisen huomioon ottaminen kokonaisvaltaisesti on paljon, paljon olennaisempaa. Jos olisit kirjoittanut että olet työtön, mutta kehität itseäsi terapiassa, olisin paljon vakuuttuneempi ja täältä olisi tullut heti peukkua. Ei kiinnosta lihakset ja auto.

Vierailija
24/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse haluat? Eli mitkä arvot pitää kohdata?

Työtön voi olla myös vain tilapäisesti. Eli esim. löydät jonkun ja se löytää töitä viikon päästä siitä tai löydät työssäkäyvän ja saakin potkut...

Haluan kaltaiseni naisen, mutta en tiedä mistä kaltaiseni työttömän naisen voi löytää.

Kaikki tapaamani työttömät olleet sellaisia kuin aloituksessa kuvailin.

Tietysti nainen voisi olla töissäkin, ei se minua haittaa. Mutta naisia tuntuu haittaavan.

Ap

Vierailija
25/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö naista, jotta voisit lompakkoloisia. Mene töihin. Sulla on aika harhainen käsitys itsestäsi ja ominaisuuksistasi. Ehkä nyt hieman yliarvioit itseäsi, kuten miehillä yleensäkin on tapana.

En etsi.

Outoa jos sait aloituksestani sellaisen kuvan.

Ap

Vierailija
26/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap näet itsesi myös tulevaisuudessa työttömänä? Miksi et ole valmis muuttamaan elämääsi saadaksesi työpaikan?

Nuorena elätin lompakkoloismiestä pitkään. En siitä mitään kiitosta saanut, enemmänkin vain vittuilua työni vaativuudesta ja harrastuksistani.

Vanhempana olen tajunnut, että ansaitsen paljon enemmän, eikä näköalattomat työttömät miehet kelpaa.

Vierailija
27/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillehän on niitä kursseja, löytyisikö sieltä?

Vierailija
28/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön voi olla myös vain tilapäisesti. Eli esim. löydät jonkun ja se löytää töitä viikon päästä siitä tai löydät työssäkäyvän ja saakin potkut...

Haluan kaltaiseni naisen, mutta en tiedä mistä kaltaiseni työttömän naisen voi löytää.

Tietysti nainen voisi olla töissäkin, ei se minua haittaa. Mutta naisia tuntuu haittaavan.

Ap

Valitettavasti vain sinä sitten voit auttaa itseäsi.

Ja siinä näyttää kestävän aikaa. Eli näyttää siltä että et oikeasti tiedä minkälaisen naisen haluat

Vierailija
29/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä ota työtöntä naista vaan tietenkin tohtoris- tai DI-nainen joka elättää sinutkin.  Jos siis saat.

Vierailija
30/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali työtön mies ei ole sellainen, joka suunnittelee elävänsä koko elämänsä työttömänä muiden maksamien tukien varassa.

Kyllä sitä työssäkäyvätkin kuntoilevat aktiivisesti. Ei ole mikään erityinen meriitti työttömälle.

Vierailija
31/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet työtön, haluatko edes töihin? Minä olen mielestäni kuvauksesi mukainen nainen ja ei miehen työttömyys haittaa. Jos ei ole elämäntapatyötön. Kun en ole itsekään. Viimeiset vuodet olen ollut vain määräaikaisissa töissä ja nyt taas työtön. Olen kuitenkin lähdössä opiskelemaan, jos pääsen. En polta tai juo. Ehkä joskus yhden otan. Liikun jonkinverran, olen hoikka ja nättikin. En kuitenkaan jaksa aktiivisesti etsiä ketään.

Vierailija
32/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira. Saat ystävän.

Vierailija
33/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjottelet tänne ilmeisesti tästä samasta aiheesta aika usein...? Et ilmeisesti hyväksy selkeitä vastauksia joita saat, vaan meidän pitäisi osata kertoa mihin ravintolaan sinun pitää mennä ja mihin aikaan, että se täydellinen yksisarvinen (joka on jostain täysin terveyteen liittymättömästä syystä kuitenkin pitkäaikaistyötön) kävelee vastaan ja rakastuu tietysti juuri sinuun ja oih, niin lihaksikkaaseen olemukseesi? Ja mitä sen jälkeen luulet että tapahtuu? Nostatte tukia ja käytte yhdessä salilla kumpikin hamaan loppuun asti ilman että kumpikaan missään vaiheessa kyllästyy tai haluaa haastaa itseään mitenkään muuten? Ei kuulosta alkuunkaan realistiselta. Ihmiselle on luonnollista että haluaa ja yrittää edes jotenkin mennä elämässä eteenpäin, jos siihen ei ole jotakin estettä tai henkisesti jumissa. Jos taas tällaisia esteitä kuten vakavia mt-ongelmia löytyy, ei useinkaan ole motivaatiota pitää itsestään huolta kaikilla osa-alueilla. Vähintäänkin se heijastuu sitten parisuhteeseen epävarmuutena itsestään.

Ei sulla AP ole kuin kolme vaihtoehtoa: joko laskea rimaa ja etsiä niistä ongelmaisista rakastettavin yksilö, kehittää itseäsi lisää (= keksiä joku järkevä suunnitelma tulevaisuudelle tai edes joku työ) eli nousta niiden ”normaalien” tasolle tai sitten olla yksin. Olet nyt jo huomannut, että nykyinen pelkkä haaveilu ja palstailu ei riitä.

Vierailija
34/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat jotenkin siihen sävyyn kuin tuo työttömyys olisi kohdallasi käytännössä loppuiäksesi kiveen hakattu olotila.  Jos olet tässä ajatuksessa, älä anna kenenkään naisen - edes työttömän - sitä havaita, koska muuten tsaanssisi heikentyvät taatusti!  Et nimittäin kuulu voittajiin, eikä nainen helposti sellaista sulata.

Vierailija
35/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäs, korkeakoulutettu, kulturelli, hygieniastaan ja ulkonäöstään huolehtiva, kuntourheileva, hoikka ja ei-mt-ongelmainen työtön sinkkunainen on mahdotonta löytää. Itse olen työtön mies vastaavilla ominaisuuksilla.

tuossa on aika paljon ristiriitoja. korkeakoulutetulla ei ole kauheasti intressejä parisuhteeseen ennenkuin on myöhästä.

Vierailija
36/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä ota työtöntä naista vaan tietenkin tohtoris- tai DI-nainen joka elättää sinutkin.  Jos siis saat.

yleensä nämä naiset ovat markkinoilla vasta 40 vuotiaana. silloinkin kiinnostuksen kohteena on yleensä toinen nainen.

Vierailija
37/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömät ovat pelkkä taakka ja haitta yhteiskunnalle. Jo se, että suvaitsemme heidän olemassaoloaan on melko paljon. Se riittäköön. Ennen kuin työllistyvät ei heille pidä suhteita tai mitään hyvää suoda. Naiset myös tietävät tämän. He sylkisivät työttömien miesten päälle, jos se olisi yhteiskunnallisesti hyväksyttävää. Nyt eivät vain tunnusta heidän arvoaan lainkaan.

Vierailija
38/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olettaa olevansa pysyvästi työtön? Missä siis vika, jäikö jotain kertomatta?

Vierailija
39/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos löydät kaltaisesi työttömän naisen, ja alat parisuhteeseen hänen kanssaan ensisijaisesti siksi, että hän on työtön. Sitten jompi kumpi työllistyy, ja taas on epäsuhta. Pitääkö sitten erota, ja sen edelleen työttömän etsiä itselleen uusi työtön kumppani, ja työssä käyvän etsiä työssäkäyvä kumppani.

Ei työttömyys, edes pitkäaikainen, ole ihmisen ominaisuus, vaan elämäntilanne.

Vierailija
40/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona. En muuta toiseen kaupunkiin. En ole deitti palstoilla.