Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön mies, ja useista eri lähteistä on sanottu että minun pitää etsiä työtön nainen...Mutta mistä ns. "normaaleja" työttömiä naisia löytää?

Vierailija
11.04.2022 |

Oma tilanteeni on siis se, että pitkäaikaisesta työttömyydestä huolimatta olen erittäin aktiivinen sosiaalisesti, treenaan salilla, urheilen, harrastan monenlaista, vierailen ystävieni luona autollani, en juo/polta/käytähuumeita, olen lihaksikkaassa kunnossa salitreenin ansiosta, Käyn 6 viikon välein parturissa, hygienia kunnossa ja hampaat tarkastutan/hoidatan useammin kuin kerran vuodessa, pukeudun siististi, asuntoni on siisti ja hyvin sisustettu.

Mistä siis löydän kaltaiseni "normaalin" työttömän naisen?
Kaikki pitkäaikaistyöttömät naiset jotka olisivat olleet vapaina ovat olleet näiden summia; Elämänhallinta täysin hukassa, kämppä kuin kaatopaikka, jatkuvaa dokausta/alkoholismia, runsasta tupakointia, erittäin epäsiisti vaatetus, väkivaltaisuutta, huumeita, krooninen rahapula, elintavoista johtuvaa liikalihavuutta, erittäin epäsiisti olemus/vaatetus/hygienia, ainoat aktiviteet tyyliin televiosta "roskaohjelmien" katsominen ja baarissa käyminen silloin kun on rahaa...

Mistä siis löytäisin kaltaiseni työttömän naisen, kun sellaisen minä kuulemma ansaitsen (en työssäkäyvää)?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole työttömille tarjolla, koska kelpaavat työssäkäyville miehille...Ja miehiä on paljon enemmän kuin naisia

Vierailija
2/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaltaisesi työtön nainen muuten, mutta en ole mitenkään erityisen sosiaalinen. En tosin nyt edes aktiivisesti etsi miesseuraa vaan tykkään sinkkudestani eli tuskin tulet mua kohtaamaan missään. Luulis, etten ole mikään uniikki lumihiutale vaan meitä kunnollisia työttömiä naisia on olemassa. Toivottavasti löydätte toisenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on työtön . Ei tee ihmisestä hyvää tai huonoa.

Vierailija
4/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ympärillesi siellä harrastuksissa, parturissa, kaupassa, usein se sopiva löytyy omista ympyröistä. Onnea etsintään!

Vierailija
5/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailta löysin vaimoni. ei ole myöskään katkera ja pää täynnä haihattelua että pitää kilpailla miehiä vastaan.

Vierailija
6/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole työttömille tarjolla, koska kelpaavat työssäkäyville miehille...Ja miehiä on paljon enemmän kuin naisia

Naisia on enemmän kuin miehiä. Mutta naisten näkökulmasta aika iso osa pitkäaikaistyöttömistä miehistäkin on jotain muuta kuin normaaleja. Käytetään alkoholia, tupakoidaan, ei lueta kirjoja jne.

Vierailija
7/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ite normaali? Ai et. No miksi naisen sitten pitäisi olla.

Vierailija
8/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomesta ei kannata hakea. nainen ei kykene sitoutumaan vaan kuvittelee että on oikeutettua muuttaa mieltä joka käänteessä nostaen tasa-arvo kortin pöydälle.

kahden täysin erilaisen olennon välillä ei voida puhua tasa-arvosta.

Vierailija
9/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse haluat? Eli mitkä arvot pitää kohdata?

Työtön voi olla myös vain tilapäisesti. Eli esim. löydät jonkun ja se löytää töitä viikon päästä siitä tai löydät työssäkäyvän ja saakin potkut...

Vierailija
10/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on enemmän kuin miehiä. Mutta naisten näkökulmasta aika iso osa pitkäaikaistyöttömistä miehistäkin on jotain muuta kuin normaaleja. Käytetään alkoholia, tupakoidaan, ei lueta kirjoja jne.

Suomessa on 80 000 miestä enemmän nuorten aikuisten ikäluokassa.

Kannattaa uskoa Jeesukseen ap niin ei pyöri enää naiset mielessä jos annat itsesi Jeesukselle. Sen jälkeen on tyytyväinen elämäänsä. Raamatussa lukee että Jeesus on tyytyväinen jos antaa itsensä hänelle kokonaan.

Ei noita naisjuttuja enää jaksa päälle 3 kymppisenä miettiä. Tulee oikeasti hulluksi.

Loppujenlopuksi paljon mielenkiintoisempaa lukea Raamattua, rukoilla ja tutkia mitä maailmassa ja pedonsysteemissä tapahtuu. Elämme hyvin mielenkiintoisia aikoja. Nainen olisi tässä maailmantilanteessa rasite. Niin paljon luettavaa ja tutkittavaa. Munkit on juuri selibaatissa sen vuoksi että käyttävät aikansa Raamatun ja muun tiedon tutkimiseen.

Vierailija
11/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, jos siististi pukeutunut lihaksikas mies ei säännöllisesti saa osakseen kiinnostuneita katseita ja kenties jopa keskustelunaloituksia naisilta. Todella erikoista.

Vierailija
12/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäs, korkeakoulutettu, kulturelli, hygieniastaan ja ulkonäöstään huolehtiva, kuntourheileva, hoikka ja ei-mt-ongelmainen työtön sinkkunainen on mahdotonta löytää. Itse olen työtön mies vastaavilla ominaisuuksilla.

Vierailija
13/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, jos siististi pukeutunut lihaksikas mies ei säännöllisesti saa osakseen kiinnostuneita katseita ja kenties jopa keskustelunaloituksia naisilta. Todella erikoista.

Luonteessa ja asenteissa vikaa...? 

Vierailija
14/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Älykäs

Vierailija
15/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäs, korkeakoulutettu, kulturelli, hygieniastaan ja ulkonäöstään huolehtiva, kuntourheileva, hoikka ja ei-mt-ongelmainen työtön sinkkunainen on mahdotonta löytää. Itse olen työtön mies vastaavilla ominaisuuksilla.

Sulla taitaa olla kusta päässä. Ei mulla muuta.

Vierailija
16/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali työtön on oxymoroni.

Etsit joko epä-normaalin työttömän tai menet suoraan töihin kulkematta lähtöruudun kautta.

Simple as that.

Vierailija
17/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tällaiset naiset eivät pysy työttömänä tai sinkkuna.

Miksi ap on pitkäaikaistyötön? Luulisi, että noilla spekseillä voisi uudelleenkouluttautua jos omalta alalta ei enää löydy töitä.

Vierailija
18/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston kahvilasta kannattaa aloittaa. Voit naamioitua vierailevaksi humanistiproffaksi (baskeri ja kaulahuivi) niin lohkeaa helpommin.

Vierailija
19/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sossupummi töihin!!

Vierailija
20/40 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tällaiset naiset eivät pysy työttömänä tai sinkkuna.

Miksi ap on pitkäaikaistyötön? Luulisi, että noilla spekseillä voisi uudelleenkouluttautua jos omalta alalta ei enää löydy töitä.

Miksi siis työttömänä on kyseisillä ominaisuuksilla siunattuja työttömiä miehiä vaan ei naisia? Työhalusta se ei ole kiinni. Tuskin muuten ihminen olisi vaivautunut korkeakouluttautumaankaan.