Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi autossa isofix edessä, jos siinä ei saa istua pieni lapsi?

Vierailija
11.04.2022 |

En ymmärrä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri maissa on eri lainsäädäntöjä. 

Vierailija
4/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös osassa ole mahdollisuus ottaa vänkärin airbagit pois käytöstä niin silloin voi lapsi istua siinä.

Vierailija
5/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, ettei lapsi saa istua edessä?

Kyllä saa.

Vierailija
6/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää. Monessa muussa maassa on tapana pitää vauvaa kaukalossa etupenkillä. Turvatyyny vain pois. Onhan se todennäköisyyksien mukaan vaarallisempi paikka kuin takapenkki, mutta Suomessa vaaroja on ehkä hieman liioiteltu. Kaikista vaarallisinta on se, että kuskin keskittyminen herpaantuu itkun tai muun takia.

Vierailija
7/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljetan välillä takakontissa. Leluja ja palloja hänellä on myös siinä. Penkit kaadettu eteen, niin että hänellä enemmän tilaa ja että näen hänet. Varsin motarimatkoilla hyvä. Ei ole mutkia ja tasaista suoraa ajoa. Poikani tykkää.

Vierailija
8/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuljetan välillä takakontissa. Leluja ja palloja hänellä on myös siinä. Penkit kaadettu eteen, niin että hänellä enemmän tilaa ja että näen hänet. Varsin motarimatkoilla hyvä. Ei ole mutkia ja tasaista suoraa ajoa. Poikani tykkää.

Voi jeesus sentään. Ymmärräthän mikä on tarkoitus sille että lapsi on vöissä kiinni?

Vierailija
9/9 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vitsi. Joku ottaa vielä todesta…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme