Pitäisikö miehelle kertoa?
Että suutelin toista miestä humalassa baarissa.
Mies on kaikenlaista pettämistä vastaan ja erohan siitä varmasti tulisi mitä en halua.
Yhteiseloa takana kolme vuotta
Kommentit (16)
Älä kerro. Sinä olet tehnyt tyhmästi ja sinun tulee se kestää. Miehesi ei ole ansainnut mielensä pahoitusta.
Pitääkö miehesi kertoa sinulle jos suutelee humalassa toista naista?
Kerro, mutta varaudu miehen reaktioon. Mulle olisi ainakin tärkeää kuulla tuollaisesta, vaikka en sitten muuten tiedä miten suhtautuisin. Ja oon itse sellainen ihminen, joka kokee huonoa omaatuntoa melkein kaikesta eli en pystyisi olla kertomatta.
Ei miehetkään kerro, joten miksi sun pitäisi? :)
Jos et tee sitä toiste, älä kerro. Jos pidät uutta tapausta mahdollisena, niin sit varmaan kannattaa päivittää miehen käsitys susta todenmukaiseksi.
No jos haluat erota ja pilata teidän suhteen kerro. Muuten älä helvetissä kerro.
No et kerro tietty, jos oli viimeinen kerta. Seuraavalla kerralla jos noin tapahtuu, niin teillä taitaa olla keskustelun paikka.
Kerrot tai pelkäät koko ajan milloin asia jostakin syystä paljastuu, valinta on sinun. Vaikuttaa joka tapauksessa tavalla tai toisella myös suhteeseen.
Turhaan moisesta merkityksettömästä on kertoa. Yksi suudelma. Mitä sitten jos vaikka oma mieheni humalassa suutelisi toista, tai minä. Sitä sattuu jos sellaiseen jää. Suutelen riittävän päihtyneenä myös homoystäviäni ja naispuolisia kavereita eikä se mitään tarkoita.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:13"]
Turhaan moisesta merkityksettömästä on kertoa. Yksi suudelma. Mitä sitten jos vaikka oma mieheni humalassa suutelisi toista, tai minä. Sitä sattuu jos sellaiseen jää. Suutelen riittävän päihtyneenä myös homoystäviäni ja naispuolisia kavereita eikä se mitään tarkoita.
[/quote]
Siis homoystävien on oltava riittävän päihtyneitä. Sanotaanko.. sammuneita.
Kerro. Ei tuo teidän suhteenne muutenkaan taida tulla kestämään, kun et ota sitä vakavasti.