Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isäni on julkisuuden hahmo

Vierailija
05.10.2015 |

Isäni on julkisuuden hahmo ja minä myös, vaikka en olekkaan koskaan pitänyt julkisuudesta. Isälle työ on aina ollut tärkeämpi, kuin minä ja itse olen myös hyvin urakeskeinen henkilö. Molemmat ollaan taiteilijoita. On raastavaa huomata, että olen todistanut elämässäni samoja virheitä, kuin vanhempani. Molemmat ollaan hoidettu julkisuuskuvamme hyvin..Mutta heikkona hetkinä itken isää, kuin pikku tyttö..ja se työ, voi saatan..viestini on lyhyesti normaaliperheille, että nauttikaa kaikesta aivan tavallisesta perhe elämästä. Elämästä, jossa vanhemmat välittää..eläminen taiteilijaperheessä ei välttämättä ole niin hienoa. Se saatan.. elämyshakuisuus.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:01"]

Isäni on julkisuuden hahmo ja minä myös, vaikka en olekkaan koskaan pitänyt julkisuudesta. Isälle työ on aina ollut tärkeämpi, kuin minä ja itse olen myös hyvin urakeskeinen henkilö. Molemmat ollaan taiteilijoita. On raastavaa huomata, että olen todistanut elämässäni samoja virheitä, kuin vanhempani. Molemmat ollaan hoidettu julkisuuskuvamme hyvin..Mutta heikkona hetkinä itken isää, kuin pikku tyttö..ja se työ, voi saatan..viestini on lyhyesti normaaliperheille, että nauttikaa kaikesta aivan tavallisesta perhe elämästä. Elämästä, jossa vanhemmat välittää..eläminen taiteilijaperheessä ei välttämättä ole niin hienoa. Se saatan.. elämyshakuisuus.

[/quote]

Tiedoksesi myös sulle, että elämä täällä aidan toisella puolella ns. normaaliperheessäkään ei välttämättä ole mitään hienoa. Köyhyyttä ja henkistä kylmäkiskoisuutta, josta jää tunne että olet ihan arvoton ihminen josta kukaan ei voi pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä