isäni on julkisuuden hahmo
Isäni on julkisuuden hahmo ja minä myös, vaikka en olekkaan koskaan pitänyt julkisuudesta. Isälle työ on aina ollut tärkeämpi, kuin minä ja itse olen myös hyvin urakeskeinen henkilö. Molemmat ollaan taiteilijoita. On raastavaa huomata, että olen todistanut elämässäni samoja virheitä, kuin vanhempani. Molemmat ollaan hoidettu julkisuuskuvamme hyvin..Mutta heikkona hetkinä itken isää, kuin pikku tyttö..ja se työ, voi saatan..viestini on lyhyesti normaaliperheille, että nauttikaa kaikesta aivan tavallisesta perhe elämästä. Elämästä, jossa vanhemmat välittää..eläminen taiteilijaperheessä ei välttämättä ole niin hienoa. Se saatan.. elämyshakuisuus.
Kommentit (21)
Joo olen kyllä isästä kiitollinen, kun on mahdollistanut mun elämän, mutta on vaan heikko hetki, siks tää vuodatus..
No mä itken heikkona hetkenä äidittömyyttä, jonka syynä on äidin mielenterveys- ja päihdeongelmat ja niihin liittyvä väkivaltaisuus. Ett surunsa kullakin. Niinku.
Mun isä on julkisuuden henkilö, ei pelkkä tyhjä hahmo. Ehkä siksi meitä ei ahdista se, että työn vuoksi olemme kumpikin esillä tekemistemme, ei elämystemme kautta.
Mun isä on julkisuuden henkilö, ei pelkkä tyhjä hahmo. Ehkä siksi meitä ei ahdista se, että työn vuoksi olemme kumpikin esillä tekemistemme, ei elämystemme kautta.
Otan osaa.
Suomessa on maailman huonoimmat muusikot ja näyttelijät.
Miun lukiokaverin äiti oli näyttelijä! Nyt ae on jo eläkkeellä.
Mä oon insinöörin tyttö, lähes insinööri siis itsekin
Ollaan muusikko ja näyttelijä. Ei olla Matille sukua:)
Fantastinen aloitus. Oletko ap pilvessä tai jotain?
Jos ap olet Li Andersson, niin lähdetkö treffeille kanssani? Olet niin söpö ja ihana, että pakahdun!
Ihan ollaan ihmisiä..