S24-treffien satoa
Pakko purkaa jonnekin, jouduitte sijaiskärsijöiksi ;) Kauheesti varattuja, jotka etsivät seksiä. Rahaa tarjoaa aika moni, kuulemma riittäis että ottais edes suihin. Risteilyseuraa haluaisi moni. Yksi ukkomies tarjosi mulle just tonnin + kustannukset jos lähtisin seuraksi 22h risteilylle. Sähköpostiin tulee kalujen kuvia harva se päivä. Lähinnä varatuilta, tottakai. Sitten kun ei heru niin ne suuttuu :D Mikä mä oikein kuvittelen olevani kun kieltäydyn :) Ja mulla täysin asiallinen teksti ja asialliset kuvat profiilissa. Huhhuh...
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:14"]
Taidankin mennä muistelemaan menneitä suoli24 treffeihin. Harmikseni en muista tunnuksiani enää, mutta äkkiäkös sitä uudet pyöräyttää. On aina yhtä nautinnollista laittaa miljoona viestiä ilman vastausta, tai sitten jutella parin viestin verran jonkun kanssa. Harmi vaan, että paikka on vanhusten valtaama ja nuori puuttuu.
Terveisin Naispelko22
[/quote]
Olet feikki, kirjoitat liian hyvin.
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa? Ihan oikea ihminen täällä kirjoittelee, samalla nimimerkillä olen nyt operoinut parisen päivää. Kirjoitusvirheitähän oikein vilisee teksteissäni.
Terveisin Naispelko22
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:25"]
Mulla oli siellä joskus kuvaton profiili ja silti sain vaikka minkälaisia törkyviestejä. Eli kai ne laittaa niitä kaikille naisille, kuvasta ja profiilista riippumatta.
[/quote]Kuvaton vasta saakin seksiehdotuksia. Miehet kun olettaa, että kuvaa ei ole siksi, että henkilö etsii satunnaista seksiseuraa eikä kehtaa esiintyä omilla kasvoillaan. Heiltä jää vain lukematta profiiliteksti, että ei etsitä seksiseuraa vaan sitä parisuhdetta. Itse kun nämä varatut multipettäjät on luonnollisesti kuvattomana palvelussa.
Jos pystyt ilmoita vaimoille! Ite ainakin haluan tietää jos mun mies on niin munaton!
On siellä myös helmiä. Tai ainakin yksi oli, mutta minä löysin sen.
Täsmälleen samoja kokemuksia :) Siksipä poistinkin profiilin, kun tuli oikeasti paha mieli niitä kaikkia törkyviestejä lukiessa. Ei siellä mikään ihmiskunnan kerma taida pyöriä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:12"]
[/quote]
siis suomi24:ssä? Oikeesti? :D
Sama juttu oli kun minulla oli profiili tuolla paskasivustolla. Mielummin sitten olen vaikka yksin kuin etsin seuraa tuolta. Vaikea löytää taas luottamus ja usko ihmiskuntaan ja miehiin, tapasinkin muutaman tuon sivun kautta ja voi pyhä jysäys mitä urpoja tuli vastaan! Ja täysin asiallinen profiili minullakin oli, eikä mitään kokovartalokuvaa, pelkästään kasvokuva jne.
En tiedä mistä niitä kunnollisia miehiä löytää, olen kyllä montaa sellaista saanut ihan lähietäisyydeltä havainnoida joten tiedän että hyviäkin miehiä on olemassa. Tuo sivusto pitäisi melkeimpä kieltää lailla koska se pilaa loppujenkin miesten maineen. Tämän voi kuka tahansa mies itsekin testata tekemällä valeprofiilin naisena, jo alkaa pervot pommittaa...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:07"]
Jos pystyt ilmoita vaimoille! Ite ainakin haluan tietää jos mun mies on niin munaton!
[/quote]
Henkilöllisyyden selvittäminen vaatis sen verran vaivaa että en ole ajatellut lähteä sille tielle. Tai pitäisi ensin antaa niiden luulla että annan niin kauan että saan henkilöllisyyden selville. Voishan siitä joku elämäntehtävän ottaa mutta mulla tavoitteena olisi löytää jotain itselleni niin minä se en ole. Näitä tulee niin paljon koko ajan. On siellä myös sellaisia jotka elävät omien sanojensa mukaan kuolleessa liitossa ja vissiin etsivät motivaatiota laittaa ero vireille. Ehkä sekin on vain taktiikkaa saada ilmaiseksi :) mutta kun katalysaattoriksikaan en kenellekään lähde niin nämäkin on jääneet mulle arvoitukseksi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:12"]
[/quote]
siis suomi24:ssä? Oikeesti? :D
[/quote]
Oikeasti. Tuossahan se helmi nyt meidän yhteisellä sohvallamme loikoilee, ei se enää siellä pyöri.
Mulle ei oo munankuvia lähetelty, kenties siksi etten mene antamaan törhöille sähköpostiosoitettani. Mutta se on kyllä totta, että jampat päivystää koneen ääressä molo kourassa ja lähettelee törkyviestejä ihan normaalia parisuhdetta etsiville naisille.
Olen haukkunut jokaisen törkyviestin lähettäneen sekä blokannut tämän. Lisäksi ilmoitus ylläpitoon häiriköstä. Nyt ei ole enää tullut nussintaosaston viestejä, kun kirjoitin profiiliini varoituksen, miten käy jos sellaisia tulee. Eli ovat kuitenkin lukutaitoisia ja säästelevät itseään turhalta vaivalta. Hyvä homma.
Syy ei taida olla yksin miehissä. Luultavasti Suomella päivystää myös lorttoja, jotka tuota wt-touhua omalta osaltaan masinoi.
Ei auttanut pelkästään blokkaaminen, jotkut häiriköt tuolla palstalla tekivät koko ajan uuden ja uuden profiilin millä ottivat yhteyttä. Sairasta!
Tietääkö kukaan jotain asiallisempaa palstaa, vähemmän pervoja ja enemmän kunnollisia ihmisiä?
Minä oon minun suomi24-miehen kanssa kohta viidettä vuotta yhessä, kainalossa makaa pariviikkoinen vauva. Talokin ostettiin ja naimisissa ollaan.
Taidankin mennä muistelemaan menneitä suoli24 treffeihin. Harmikseni en muista tunnuksiani enää, mutta äkkiäkös sitä uudet pyöräyttää. On aina yhtä nautinnollista laittaa miljoona viestiä ilman vastausta, tai sitten jutella parin viestin verran jonkun kanssa. Harmi vaan, että paikka on vanhusten valtaama ja nuori puuttuu.
Terveisin Naispelko22
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:14"]
Terveisin Naispelko22
[/quote]
Olet feikki, kirjoitat liian hyvin.
Mulla oli siellä joskus kuvaton profiili ja silti sain vaikka minkälaisia törkyviestejä. Eli kai ne laittaa niitä kaikille naisille, kuvasta ja profiilista riippumatta.
Hah :D Suomi24 oli joskus mun harrastukseni (sinkkuna) ja kirjo oli kyllä melkoinen. Tapasin varmaan ainakin 20 tyyppiä. 1 normaali ja hyvä tyyppi, tavattiin kyllä lähinnä hauskanpidon merkeissä. Monen monta vässykkää, 1 patologinen valehtelijamies ja sitten näitä runkkareita. Yök!