Mitä olet tehnyt tänään klo 16 jälkeen?
Itse en oikeastaan mitään. Syötiin, kun mies tuli töistä ja sen jälkeen olen vain istunut sohvalla ja räplännyt kännykkää. Flunssa vetää saamattomaksi..
Kommentit (21)
Tehnyt töitä klo 19 asti, sitten ruokakaupan kautta kotiin. Nyt teen iltapalaa.
Töitä viiteen, sitten seksuaaliterapeutille ja sieltä kuntosalille. Kaupan kautta kotiin ja nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:05"]
Päässyt töistä, ollut tekemässä kokeen koulussa, lukenut seuraaviin kokeisiin. Kohta lenkille, suihkuun ja kullan kainaloon:)
[/quote]
Miten näin myöhään pystyy lenkkeileen? Moneltako menet nukkumaan?
Piipahdin kaverin luona juoruilemassa palatessani töistä, syötiin, väritin aikuisten värityskirjaa (värikynät tylsyi kun en muistanut hankkia teroitinta, jouduin lopettamaan kesken), maannut sohvalla.
Käynyt apteekissa, sitten pizzalla, ajanut autolla 160 km, antanut lapselle rahaa, juonut lidlin light colaa ja istunut tässä koneella puolisen tuntia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:05"]
Päässyt töistä, ollut tekemässä kokeen koulussa, lukenut seuraaviin kokeisiin. Kohta lenkille, suihkuun ja kullan kainaloon:)
[/quote]
Miten näin myöhään pystyy lenkkeileen? Moneltako menet nukkumaan?
[/quote]
ei ole oikeen vaihtoehtoja lenkkeillä muuten, aamu 6 asti ollu menossa. Nukkumaan 11.
Kauppa, ruuanlaitto, keittiön siivous vkonlopun jäljiltä, iltapuuro lapselle. Siinähän se.
Navetasta kotiin naidaan sit saunaan syödään unille huomenna sama
Kävin teinin kanssa ostoskeskuksessa ja tietenkin unohdimme yhden tärkeän asian ja ajelimme vielä Lidlin kautta kotiin. Kotona teini alkoi tekemään puolukoista marjapuuroa ja minä jatkoin hieman työasioita ennen kuin tulin taas tänne. Leppoisaa koti-iltaa siis.
Spinning salilla, kotiin syömään, tiskasin ja laitoin pyykkikonern päälle. Syödessä lukaisin pari vanhaa Hesaria. Soitin isälle ja lähetin pari viestiä. Surffailua netissä ehkä 10 min.
Tulin neljältä koulusta kotiin, söin, autoin esikoista läksyissä, kävin hellimässä kuumeista kuopusta, laitoin tiskit koneeseen ja menin takaisin kuopuksen viereen katselemaan elokuvaa.
Siinä se aika lailla.
Klo 16 söin. Sitten lepäilin. Klo 17-18 leivoin kaksi pellillistä pikkupullia ja korvapuusteja. Klo 18-> olen katsellut nauhalta pari jaksoa Ensitreffejä ja nyt datailen tässä. Kohta syön pullaa.
käynyt suihkussa, syönyt pessyt ja viikannut pyykkiä, järjesteellyt paikkoja, tehnyt töitä koneella, palstaillut, leiponut ja syönyt uudelleen ja taas palstaillut
Yövuoron jälkeen heräsin klo 15.50. Join kahvit, jotka mies oli keittänyt. Tein sämpylätaikinan, valmistelin kasvissosekeiton ja laitoin kiehumaan, leivoin sämpylät ja keitot valmistui ja syötiin. Sitten koiran kanssa tunnin lenkki. Surffailin nettikauppojen sivuilla ja äsken laitoin saunan lämpiämään, kun kylmä vieläkin tuosta lenkistä. Kohta saunaan. Välillä olen muutaman sanasen lasten kanssa vaihtanut. Lapsekin jo koululaisia ja omat menot ja touhut, joten omaa aikaakin on paljon. Ehtii vielä tehdäkin vaikka mitä, kun rytmit sekaisin yövuorosta eikä varmaan tule uni kuin vastaa yöllä klo 2 jälkeen.
Lämmitin takat, söin iltapalan, sheivasin sääret ja kävin suihkussa.
Töistä päästyä postin kautta kotiin, siellä lapselle puhuttelu, lämmitettyä ruokaa juosten suuhun, pyöräilin salille jumppaan ja sieltä sitten kotiin, soitin matkalla pari taskupuhelua ja suihkun jälkeen ulkoilutin koiraa.
Pääsin töistä puol viis ja kävin miehen ja lapsen kanssa apteekissa ja kaupassa. Äkkiä kotiin ja mies lähti samoin tein kyyditsemään autotonta kaveriaan illaksi. Kotiin tultuani järjestelemään aamun kaaosta ja imuroimaan. Välissä lapsen raivarin hallinta ja ruuan lämmitystä ja sapuskaa nappulalle ja keittiön siivousta. Latasin huomiseksi pesukoneen ja järjestelin lapsen huoneen. Lapsen kanssa iltapesut ja itse suihkuun. Äsken luin lapselle iltasadun ja nukutin. Huoh, rankka ilta. Mies tuli just ja alkaa tehdä huomista ruokaa. Mä ajattelin mennä levyksi sohvalle.....
Treeni kuntosalilla, suihkussa pesin myös hiukset, tehnyt ja syönyt ruokaa, tiskannut, laittanut pyykit koneeseen, maannut sängyllä, katsonut telkkaria ja nyt täällä av-palstalla.
Olen syönyt päivällisen ja iltapalan ja vahtinut lapsen läksyjentekoa. Välillä surfaillut netissä. Käynyt suihkussa ja loppuilta röhnötystä, surffailua ja tv:tä.