Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vois vaan syödä, syödä ja syödä

Vierailija
05.10.2015 |

Kun tää viileä sää ja pms saa nostettua ruokahalun ihan uusiin ulottuvuuksiin. Lenkillekin lähteminen tuntuu jotenkin niin kamalasti liikunnalta, että en mä oikeen tiiä. Kuka nyt semmosta tekis. :3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No JEP! oksensin taas henkisesti kun huomasin miltä näytän. Silti sohva, mässäily ja itsesäälissä rypeminen vie lenkkeilystä voitom :(

Vierailija
2/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintää nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:23"]Itsehillintää nyt!
[/quote]
Haista lenkki.

Vierailija
4/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ei mulla ole ruokahalu sen korkeampi kuin muulloinkaan. Just tulin lenkiltä ja söin iltapalaksi turkkilaista jogurttia, puolukoita ja mehukeittoa :)

Vierailija
5/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat periksi, niin kadut sitä heti syömisen jälkeen. Onko sen arvoista? Ei.

Vierailija
6/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:23"]

No JEP! oksensin taas henkisesti kun huomasin miltä näytän. Silti sohva, mässäily ja itsesäälissä rypeminen vie lenkkeilystä voitom :(

[/quote]

No mä olen kyllä ihan normaalipainoinen, että en mä sillä. Enkä mä missään ryve vaikka välillä vähän ottaakin aivoon. Jonain päivänä olen vähän kuin ellun kana, jonain päivänä otan sitten taas takaisin.

Vierailija
7/7 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:26"]

Jos annat periksi, niin kadut sitä heti syömisen jälkeen. Onko sen arvoista? Ei.

[/quote]

On tällekin tilauksensa. Harvemmin mä sellaista kadun kun olen täyttänyt itseni jollakin nautinnollisen hyvältä maistuvalla ruoalla ja nauttinut joka ikisestä minuutista sen parissa. Eiks se olisi vähän hölmöä katua. Hyvä nautintohetki on vähän kuin pankkiin pistäisi! Mä en ole mikään sähköjänis, ennemminkin sitten... no vaikka hoikka kissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä