Eikö enää ole cool käydä Bruno-ultrassa?
Vielä kymmenisen vuotta sitten bruno-ultra oli niiku the juttu pääkaupunkiseudun raskauspiireissä, mut onko se jo ihan out? Mikä nyt sitten on cooleista coolein?
Kommentit (7)
Mikä on bruno-ultra? Ikinä kuullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:50"]
[/quote]
Bruno Cacciatoren tekemä ultra.
Me olemme menossa, cooliudesta en tiedä. Haluamme tietää, että vauvalla on kaikki hyvin, julkisen puolen ultriin en luota kovin vahvasti. Tietääkseni Bruno on yksi harvoja Helsingissä 4D-ultraajia ja muutenkin olen ollut tosi tyytyväinen Femedan palveluihin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:50"]
[/quote]
Bruno Cacciatoren tekemä ultra.
[/quote]
Miten Bruno-ultra eroaa normiultrasta?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:53"]
Me olemme menossa, cooliudesta en tiedä. Haluamme tietää, että vauvalla on kaikki hyvin, julkisen puolen ultriin en luota kovin vahvasti. Tietääkseni Bruno on yksi harvoja Helsingissä 4D-ultraajia ja muutenkin olen ollut tosi tyytyväinen Femedan palveluihin.
[/quote]
Kaikki hyvin? Luuletko tosiaan että ultrassa kaikki mahdollinen nähdään oli ultraaja kuka tahansa?
Huonosti ilmaistu, mutta tarkoitin siis, että 4D-ultrassa näkee niin paljon kuin mahdollista. Ensimmäistä odottavana sitä hermoilee muutenkin kaikkea.
Mun mielestä on hauskaa lukea suht tuoreista mutta kuitenkin jo ohi menneistä trendeistä. Muistan kyllä vauvapalstailuni alkuvuosilta tuon Bruno-ultran.