Kavereita HKI?
Löytyisikö täältä? Olen 25v, lapseton ja juuri Helsinkiin muuttanut :)
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:25"]Kirjoitusasusta päätellen tuo raivari-AP on todellakin se aito ja alkuperäinen...
[/quote]
T. FeikkiAP???? AP
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:27"]AP, mikä on ongelmasi? Aika ristiriitaisia nämä sun viestit? :o
[/quote]
Minulla ei ole mitään ongelmaa muuta kuin feikkiAP, joka väitti, etteivät viestini olleet viestejäni. AP
N21 itä-hgistä. Kelpaako sinulle miespuolinen kaveri vai vaan nainen? :)
sun kannattaa ap rekisteröityä niin että saat itelles nimimerkin ja alottaa uus ketju, ainoo keino millä saa nämä muut "ap":t pois :D tällästä sekametelisoppaa ei jaksa meinaan kukaan lukea tai ottaa tosissaan!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:45"]sun kannattaa ap rekisteröityä niin että saat itelles nimimerkin ja alottaa uus ketju, ainoo keino millä saa nämä muut "ap":t pois :D tällästä sekametelisoppaa ei jaksa meinaan kukaan lukea tai ottaa tosissaan!
[/quote]
Harmi vaan, että täällä voi moni ottaa saman nimimerkin... AP
Ilmainen vinkki erilaisia kumppaneita etsiville: vaativat ja lyttäävät vaatimukset tyyliin "ei sievistelijöille" ei anna kovin hyvää kuvaa. Ellette sitten ole etsimässä itsekin vaativaa ja lyttävää seuraa?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:22"]Huoh... Ei täältä mitään miespuolista seuraa löydy :(( n25
[/quote]
Edelleen totean, minua kiinnostaa vain naisten seura. AP
[/quote]
Edelleen, en kysynyt sinulta!
[/quote]
Totta, kyseessä ei ole kysymys vaan toteamus. AP