Kavereita HKI?
Löytyisikö täältä? Olen 25v, lapseton ja juuri Helsinkiin muuttanut :)
Kommentit (89)
Tarkentaisiko ap, että etsiikö ikäistään lapsetonta seuraa, vai seuraa ihan muuten vaan ja kaikki käy :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:56"]Miehet ei kelpaa! Haluan viettää tyttöjen iltoja ja jutella meikeistä. Teistä ei valitettavasti ole siihen. AP
[/quote]
Itse meikkaan, älä yleistä ja valtaosa kamuista on tyttöjä. T.Homomies
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:58"]Tarkentaisiko ap, että etsiikö ikäistään lapsetonta seuraa, vai seuraa ihan muuten vaan ja kaikki käy :)
[/quote]
Tarkensin jo viestissä 21. Lapset eivät ole este, kunhan ne ovat pois näkyvistä :) AP
Olisi kiva, jos voitas järjestää vaikka joku "miitti" kaikkien halukkaiden kesken ja katsoa sitten, kenen kanssa synkkaa parhaiten :) T: 22
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:56"]Miehet ei kelpaa! Haluan viettää tyttöjen iltoja ja jutella meikeistä. Teistä ei valitettavasti ole siihen. AP
[/quote]
Itse meikkaan, älä yleistä ja valtaosa kamuista on tyttöjä. T.Homomies
[/quote]
Et meikkaa tarpeeksi. Haluan keskustella huulipunan sävyistä ja poskipunan pigmentistä.
Löytyiskö miespuolista kaveriseuraa leffaan tai vaikka yökyläilyyn 25v hetero-naiselle? Olen itä-helsingistä, asunut 2v.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:01"]21 ja 25 EI OLE AP.
[/quote]
NO ONHAN, ÄLÄ TROLLAA.
Etsin kaltaistani seuraa ja sanon sen suoraan. AP
Siis minä* olen 25v. -nainen itä-hki.
28, etsitkö suhdetta vai mitä? Minä, jos vain kaveruus on ok.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:01"]21 ja 25 EI OLE AP. [/quote] NO ONHAN, ÄLÄ TROLLAA. Etsin kaltaistani seuraa ja sanon sen suoraan. AP
[/quote]Pelle. Pilasit sitten tämänkin jutun. Se oikea AP.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:04"]28, etsitkö suhdetta vai mitä? Minä, jos vain kaveruus on ok.
[/quote]
Kaikki käy.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:04"]28, etsitkö suhdetta vai mitä? Minä, jos vain kaveruus on ok.
[/quote]
Johan kerroin, etten kelpuuta miehiä. AP
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:04"]28, etsitkö suhdetta vai mitä? Minä, jos vain kaveruus on ok.
[/quote]
Kaikki käy.
[/quote]
Älä viitsi trollata! Minulle, APlle ei käy miehet.
Olen siis myös bi, joten pilkettä silmäkulmaan. ;) ap
Symppaan oikea ap, ei tällainen onnistu av:llä jossa joku paska ihmisraunio pilaa koko jutun :(
Voi vitsi, itsellä samat speksit, tosin ikää 26 ja vuosi sitten muuttanut. mutta tähäkö tämä nyt katuu, ettei kukaan vaivaudu tekemään sähköpostiosoitetta jossa ei näy nimi? Voisin kanssa laittaa mailia, mutta en halua omaa mailia tähän laittaa :)