Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä soitti mulle, että ei saa 11 VUOTIASTA nousemaan sängystä

Vierailija
11.04.2022 |

Hän on lapsen isä ja hän on halunnut meille yhteishuoltajuuden. Silti ei pärjää LAPSEN kanssa. Aina kun pitää rajata lasta jotenkin niin hän soittaa minulle. Hauskaa kyllä osaa pitää lapsen kanssa, mutta ei osaa olla isä. Lapsi nousi sängystä vasta kun minä juttelin hänen kanssaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt olisi kannattanut äidin jättää auttamatta, silläkin uhalla että lapsi olisi myöhästynyt koulusta tai jättänyt menemättä. Isän ja lapsen syytä skarpata!

Vierailija
22/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin hyvä kasvattaja kuin etävanhempi, mummo tai lapseton täti.

Meillä meni välit mummon kanssa, kun teini hikeentyi häneen (erittäin syystä) ja vaikka minä en ollut edes paikalla, se oli minun syyni!

Mummo ei antanut aikuistua lainkaan, eikä tietenkään pitänyt mitään rajoja vaan päinvastoin ostamalla osti lapsia puolelleen. Ja sitten knu se teini (erittäin asiallisesti, aikuisesti ja syystä) sanoikin vastaan, nousi helvetti, koska lapsi ei pitänytkään häntä ihanana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kummalliselta kuin se ehkä nykynäkökulmasta kuulostaakin, niin lasta voi rangaista mikäli lapsi ei tottele.

Ja sitten odotella että lasu puuttuu asiaan. Joo tosi hyvä idea...

Vierailija
24/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt olisi kannattanut äidin jättää auttamatta, silläkin uhalla että lapsi olisi myöhästynyt koulusta tai jättänyt menemättä. Isän ja lapsen syytä skarpata!

Niinpä. Tuon ikäisen lapsen pitää jo itsekin ottaa vastuuta kouluun suoriutumisestaan.

Vierailija
25/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä iskällä paha olla ja lapsella oli sua ikävä? Halusi kuulla sun äänen?

Vierailija
26/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoidat lapset hänen puolesta? Anna sen itse tehdä

Vaikea se varmaan on äitinä vaan odotella, että lapsen asiat ryssiintyy ja tulee turhia poissaoloja koulusta.

Just näin. Etenkin kun mitään ongelmia ei ole. Hänellä on paljon kavereita ja käy mielellään koulussa ja harrastuksissa, kun hän on täällä. Isällä ei vaan ole häneen oikein auktoriteettia. Lapsikin on huomannut, että iskä soittaa mulle, jos tulee ongelmia, eikä niitä yritä hoitaa itse. Ei se ole siis ihme, että lapsi kokeilee siellä iskää koko ajan. Tätä vaan mies ei itse halua myöntää.

No jos sinulla se auktoriteetti on niin sano lapselle, että isää totellaan! Sano, että tästä asiasta et vastaa enää puheluun vaan lapsi tottelee nyt mitä sanotaan ja sinä kuulet jälkeenpäin miten meni. Jos kuulet, että jatkoi temppuilua jossain noin selvässä asiassa, kuin että sängystä noustaan aamulla, niin olet mukana rangaistuksessa (puhelin pois, tai mikä se teillä onkaan).

Vierailija
27/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kummalliselta kuin se ehkä nykynäkökulmasta kuulostaakin, niin lasta voi rangaista mikäli lapsi ei tottele.

Vuoden "paska kasvattaja"- palkinto tälle. Kosto on aina hyvä keino kasvattaa lapsia.

Ja mitenkähän se nyt ois tässä tilanteessa auttanut, kun tilanne oli päällä? Lapsi ois vain laittanut isommin jarruja päälle ja kärpäsestä ois tullut härkänen.

Vierailija
28/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistappa nyt kulli, mieshän se soitti. Miksi te munattomat ukot ette saa edes lastanne hoidettua ilman naisten apua. Saattanan mätiaivot.

Vierailija
29/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden "paska kasvattaja"- palkinto tälle. Kosto on aina hyvä keino kasvattaa lapsia.

Ja mitenkähän se nyt ois tässä tilanteessa auttanut, kun tilanne oli päällä? Lapsi ois vain laittanut isommin jarruja päälle ja kärpäsestä ois tullut härkänen.

Onko se sinusta väärin, että valtio kostaa ihmisille rikokset sakoilla ja vankilalla? Pitäisikö sakoista ja vankilasta siis luopua? Koska nehän ovat selvästi pelkkää barbariaa ja saavat vain aikaan sen, että rikolliset laittavat isommin hanttiin?

Vierailija
30/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä pentu varmaan. Miksi olet tehnyt huonon miehen kanssa lapsen? Sillä on sen miehen geenit. Hyi

Vierailija
31/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse soittaa mulle melkein joka päivä kun lapsi on hänen luonaan. Lapsen takia pakko auttaa.

Ei ole mikään pakko. Sanot vain, että ongelma pitää ihan itse ratkaista, ja katkaiset puhelun. Lisäksi voitte sopia, että kun lapsi on isällään, olette yhteydessä vain välttämättömissä asioissa. Se, että suostut aina pyyntöihin, nimenomaan mahdollistaa toisen vanhemman vastuunpakoilun. Asia ei hänen aloitteestaan muutu miksikään. Vain sinä voit muuttaa tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme