Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä soitti mulle, että ei saa 11 VUOTIASTA nousemaan sängystä

Vierailija
11.04.2022 |

Hän on lapsen isä ja hän on halunnut meille yhteishuoltajuuden. Silti ei pärjää LAPSEN kanssa. Aina kun pitää rajata lasta jotenkin niin hän soittaa minulle. Hauskaa kyllä osaa pitää lapsen kanssa, mutta ei osaa olla isä. Lapsi nousi sängystä vasta kun minä juttelin hänen kanssaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikku lellikki kaipaa tissiä. Tyypillinen erolapsi jonka päätä äiti silitellyt vähän liikaa ja selvästi katkera isälle. Mene hoitoon.

Vierailija
2/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia etäisät ovat. Lasten kavereita, ei muuta. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoidat lapset hänen puolesta? Anna sen itse tehdä

Vierailija
4/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saman ikäisenä noussut sängystä koska olin sairastunut masennukseen koulukiusaamisen takia ja se vaikutti mun oppimiseenkin, vaikka oppimisvaikeuksia ei ollut. Molemmat asiat lääkäri totesi myös.

Vierailija
5/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Hesarissa, Suomi on tasa-arvoisin maa, mutta äidit uupuneimpia. Just tuollaisen p:n takia!

Vierailija
6/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että äidit jättävät isän syrjään ja isän kiintymyssuhde jää vajaaksi? Eron jälkeen vielä enemmän.

Vierailija
7/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän itse soittaa mulle melkein joka päivä kun lapsi on hänen luonaan. Lapsen takia pakko auttaa.

Vierailija
8/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saman ikäisenä noussut sängystä koska olin sairastunut masennukseen koulukiusaamisen takia ja se vaikutti mun oppimiseenkin, vaikka oppimisvaikeuksia ei ollut. Molemmat asiat lääkäri totesi myös.

Isän vika varmasti sekin

Vierailija
9/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea se varmaan on äitinä vaan odotella, että lapsen asiat ryssiintyy ja tulee turhia poissaoloja koulusta.

Vierailija
10/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse soittaa mulle melkein joka päivä kun lapsi on hänen luonaan. Lapsen takia pakko auttaa.

Mahtaa sulla olla se ongelma.

Vierailija
11/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole masennusta. On reipas lapsi. Pelleili vaan isänsä kanssa, kun ei huvittanut nousta.

Vierailija
12/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos lapsella on jokin hätä?

Vierailija
13/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kummalliselta kuin se ehkä nykynäkökulmasta kuulostaakin, niin lasta voi rangaista mikäli lapsi ei tottele.

Vierailija
14/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Hesarissa, Suomi on tasa-arvoisin maa, mutta äidit uupuneimpia. Just tuollaisen p:n takia!

Aivan äitien oma syy. Vertaillaan somessa, omitaan lapset mutta sitten ei täytetäkään omia kohtuuttomia kriteereitä. Ihan turha ayytellä muita.

Vierailija
15/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että äidit jättävät isän syrjään ja isän kiintymyssuhde jää vajaaksi? Eron jälkeen vielä enemmän.

Niin, tottakai se on aina äidin vika, silloinkin kun isä on "ratissa". Isä on hyvä ja ottaa paikkansa, eikä odota, että se jotenkin "annetaan" hänelle.

Vierailija
16/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea se varmaan on äitinä vaan odotella, että lapsen asiat ryssiintyy ja tulee turhia poissaoloja koulusta.

Just näin. Etenkin kun mitään ongelmia ei ole. Hänellä on paljon kavereita ja käy mielellään koulussa ja harrastuksissa, kun hän on täällä. Isällä ei vaan ole häneen oikein auktoriteettia. Lapsikin on huomannut, että iskä soittaa mulle, jos tulee ongelmia, eikä niitä yritä hoitaa itse. Ei se ole siis ihme, että lapsi kokeilee siellä iskää koko ajan. Tätä vaan mies ei itse halua myöntää.

Vierailija
17/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen lapsen saisi nousemaan jos uskaltaisi olla aikunen ja olisi edes jonkinlainen yhteys lapseen. 11v on vielä aika helppoa aikaa, jos hankaluuksia on nyt niin mitähän muutaman vuoden päästä.

Tuohon en totu ikinä että miehiä jotenkin estetään olemasta mukana/ei oteta mukaan. Miksi aikuinen ihminen odottaa että hänet jotenkin otetaan mukaan omaan vanhemmuuteensa? Mikä estää olemasta aktiivinen ja ottamasta osaa, äidillä on jo oma homma aika luontevasti heti alusta asti. Miehet ovat joko väkivaltaisia kusipäitä tai marisevia reppahousuja.

Vierailija
18/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae yksinhuoltajuutta. Ei tuosta mitään tule.

Vierailija
19/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sille lapselle voisi ihan pitää kuria eikä siis vain rajata?

"Nyt lasken kymmeneen ja jos et sillä aikaa ole noussut ylös niin tulee tupenrapinat" tai "nouset ylös nyt heti tai itket ja nouset".

Vierailija
20/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole masennusta. On reipas lapsi. Pelleili vaan isänsä kanssa, kun ei huvittanut nousta.

Testailee rajoja, että onko samat säännöt molemmissa kodeissa. Tuskin nuo puhelut niin kovasti rasittaa ettetkö voisi niitä hoitaa? Vahvista lapselle, että olet samaa mieltä isän kanssa ja säännöt on samat. Tuo on hyvä tilaisuus näyttää lapselle myös sitä, että pystytte asiallisesti tulemaan toimeen isän kanssa ja molemmat välitätte hänestä. Voi tulla niitäkin hetkiä, että sinä tarvitset apua isältä. Ylimielisyys ei nyt auta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme