Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa minun kokeilevan toista NAISTA

Vierailija
05.10.2015 |

Olen 38v kolmen lapsen äiti ja onnellisesti naimisissa jo 16 vuoden ajan.

Seksielämä nyt on lasten takia välillä hieman hankalaa, mutta silloin kun seksiä on, se on hyvää.

Jokin aika sitten mieheni ehdotti, että minun pitäisi kokea toinen nainen, kahdestaan ilman miestäni.

Kuulemma naisen pitää "once in a lifetime" -juttuna kokea myös toisen naisen kanssa vehtaaminen.
Kysyin, haluaisiko mies itse kokeilla toista miestä ja vastaus oli "hyi helvetti, ei ikinä, siinä ei ole mitään eroottista".

Tavallaan ajatus kyllä kiihottaa ja olen kyllä fantasioinutkin toisen naisen kanssa puuhaamisesta.

Mitenkään aktiivisesti en ole ajatellut asiaa, mutta nyt kun se on tavallaan "tapetilla", olen vähän hämmentynyt - pitäisikö aktiivisesti pyrkiä hankkimaan sellainen kokemus itsensä, miehensä vaiko molempien takia?

Mitäpä sitä ei rakastamansa ihmisen vuoksi tekisi - mutta se, että mies haluaa minun menevän toisen syliin tuntuu hassulta.

Sanoi vain, että "tiedän sun palaavan kuitenkin mun viereeni, joten anna mennä vain, jos tilaisuus tulee".

Onko muilla vastaavia miehiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jaksaa aina ihmetyttää, miten vähän naiset ITSE tuntuvat päättävän tunteistaan, asioistaan, himoistaan ja tekemisistään. Ja sitten vielä palstalle ihmettelemään? Go for it girl, mutta omasta tahdostasi. Onko hän muuten jo osannut ehdottaa sulle jotakin tiettyä naista, ihan noin vitsinä vain tietenkin =)

Vierailija
2/3 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä, jos susta itsestäsi se tuntuu hyvältä idealta. Älä tee sitä rakastamasi miehen takia vaan oman itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se itsesi takia, jos se kiinnostaa. Se on ihan ok, kerta on miehellekin ok. Ehkä hän haluaa vain sun kokevan jotain ihanaa ja ainutlaatuista. Hyvä merkki sekin, ettei yritä itse tunkea mukaan.

Mun mies mielellään antaisi olla mun naisen kanssa, olenkin bi. Ja myös toisten miesten!