Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnassa toinen pettää ja toinen käy käsiksi, onkohan enää toivoa?

Vierailija
05.10.2015 |

Tässäkö tämä avioliitto sitten oli :( En näe enää valoa tunnelin päässä, kaikki on niin pahasti tuhottu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa! Mutta ei välttämättä avioliiton suhteen, ja miksi haluaisitkaan jatkaa tuollaisessa, jossa selvästi kumpikaan ei enää ajattele toisen parasta. Josko itsenkään.

Ero, elämän rakentaminen yksin, onnellisuuden löytäminen ja sitten mahdollisesti uusi, ehjempi parisuhde.

Vierailija
2/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne lapset, joita tässä olen ajatellut. En haluaisi liian heppoisin perustein rikkoa heiltä perhettä, joka kuitenkin normiarjessa toimii hyvin ja lapsia ajatellen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy käsiksi = liian heppoisin perustein??

Vierailija
4/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:47"]

Käy käsiksi = liian heppoisin perustein??

[/quote]

Pettää = liian heppoisin perustein??

Vierailija
5/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ja käsiksi käyminen ei missään nimessä ole heppoisia perusteita erolle. Älä hyväksy kumpaakaan tulevaisuudessakaan, päätitpä mitä hyvänsä.

Vierailija
6/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa parisuhteessa enää pitäisi olla toivoa?

Vierailija
7/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin normaalilta suhteelta.

Vaihdelkaa tosin välillä vuoroja, eli vaikka vuoroviikoin toinen pettää ja toinen odottelee kotona paistinpannu ojossa. Pyhäviikkoina voitte molemmat pettää JA pahoinpidellä toisianne, sillä tavalla pysyy mielenkiinto suhteessa.

Vierailija
8/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että lapsesi oppivat että terveeseen parisuhteeseen kuuluu käsiksi käyminen ja pettäminen?

T. Eroperheen lapsi, joka on elänyt hurjan onnellisen elämän

Vierailija
9/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppoisilla perusteilla tarkoitin sitä, että en yrittäisi tarpeeksi korjata tätä suhdetta. Mutta en tiedä onko se enää mahdollista kun noin suuria asioita on tapahtunut. Kaikki on mennyt ja tästä pitäisi nyt ihan alusta lähteä, jos niin haluaa. Mutta jaksaako sitä kukaan..

AP

Vierailija
10/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:56"]

Haluatko että lapsesi oppivat että terveeseen parisuhteeseen kuuluu käsiksi käyminen ja pettäminen? T. Eroperheen lapsi, joka on elänyt hurjan onnellisen elämän

[/quote]

Lapset eivät ole tietoisia näistä kummastakaan ja uskonkin, että nämä asiat ei tule koskaan toistumaan. Mutta suhteen korjaaminen näiden jälkeen on varmaan mahdotonta.

AP

Vierailija
11/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen käy kimppuun niin miten aikuiset kuvittelee ettei lapsesi vaistoa tai tiedä tätä? Minä en voisi lapsiani pitää tuollaisessa paikassa! Olen itse elänyt vanhempien väkivaltaista suhdetta ja iloinen kun se päättyi. Minä teeskentelin nukkuvani ja kuulin nuo asiat.

Jos sinulla on lapsia. Sinä olet heille esimerkki siinä missä isä. Jos lapsi on vielä pieni, hän vielä kuuntelee mutta alkaa myöhemmin matkimaan. Joko uhrina oloa että on ok ottaa pataan ja kuuntelee noi samat valheet mitä sinä tai alkaa omaa rakastaan tai perhettään myöhemmin vetää pataan. -Eikä sinun sillon kuulu enää moralisoida muita.

Ero on kurjaa mutta et voi ajatella että tämä tilanne voi jatkua noin kun tiedät että se on väärin. On muitakin ihmisiä.

Vierailija
12/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiksi käyminen on tapahtunut vain kerran ja siinäkin on kerta liikaa. Lapset kyllä heräsivät tilanteeseen ja olivat peloissaan. Päätin, että sitä ei tule enää koskaan tapahtumaan. Mutta en vain tiedä voiko niin käydä, jos jatkan tätä suhdetta. Voinko olla koskaan varma, ettei hän tee sitä uudestaan. Ja voinko elää sitten tuossa pelossa koko lopun elämääni. Samoin pelkää varmasti mieheni lopun elämää, että koska häntä taas petän. Mutta mies halusi vielä jatkaa, vaikka olin ihan varma, että ero tuli.

AP

Vierailija
13/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa sinä teit?

Vierailija
14/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikin juuri viestisi :) -14-

Vierailija
15/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen jättää pahat arvet toiseen ihmiseen. Se tulee vielä vuosienkin takaa juttuihin mukaan. Vaikea luottaa ihmiseen joks on pettänyt luottamuksesi

Minä olen taas pahoinpidellyt miestäni. Itselläni henkisesti vaikeaa asian ylipääsemiseksi. Henkisesyi myös miehelle vaikeaa. Mulla se on jäänyt siihen yhteen kertaan (vuos sitten)

Vierailija
16/16 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään selvinneitä tällaisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan