UPEETA KU SAAPI JOULUNA NUKKUA!
Tule joulu kultainen, mahtavaa kun 2vkoa lomaa ja saa nukkua sekä nauttia lomasta!
Kommentit (11)
Mulla taitaa olla jopa 3 viikon loma opiskeluista. Kuinkahan siinä ehtii pää levitä 2-vuotiaan kanssa :D Toisaalta ihanaa kun tyttökin jo jotain ymmärtää joulusta, tehdä hänen kanssaan jouluvalmisteluita. Tulisipa nyt edes se valkea joulu!
Minulla on jouluna nyytti kainalossa, joten en pysty yhtymään ap.n riemuun :(.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:47"]Minulla on jouluna nyytti kainalossa, joten en pysty yhtymään ap.n riemuun :(.
[/quote]
No eiköhän sulla ole se suurin riemu silloin sylissäsi? Kahden viikon loma (joo, ihan kiva) verrattuna vastasyntynyt lapsi? Aika laimea tuo loma sen rinnalla...
Meille on syntymässä esikoinen marraskuussa
ja nautin kyllä, ku ei ole sit jouluna muita hoidettavia, ah sitä Onnea.
Leppoisan laiskaa joulun odotusta ;-).
Ihan epäreilua ku joillain on noin helppoa!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:47"]Minulla on jouluna nyytti kainalossa, joten en pysty yhtymään ap.n riemuun :(.
[/quote]
Niin oli minullakin 4-viikkoinen nyytti toissajouluna. Oltiin mummolassa joulunvietossa ja aatonaaton yön vauva huusi niin että sain nukuttua ehkä tunnin-kaksi. Se joulu meni vähän väsyneissä tunnelmissa mutta on silti jäänyt mieleen mukavana muistona. Se oli kuitenkin vauvan ensimmäinen joulu :)
.
Viime joulu meni 1-vuotiasta vahtiessa ja kieltäessä, joulukuusenkin jätin suosiolla laittamatta kun olisi vain sen kaatanut päälleen monta kertaa päivässä. Tänä jouluna pääsenkin jo leipomaan pipareita tytön kanssa ja nauttimaan hänen riemustaan kun saa avata lahjoja. Ihan jokainen vaihe lapsen kanssa on ihanaa ja arvokasta aikaa! Älä ota stressiä joulusta, se on vain yksi muiden joukossa, vaikket siitä vastasyntyneen kanssa osaisi niin nauttiakaan.
Niimpä <3 ihana kun kerkeää touhuta lasten kanssa enemmän!