Tekeekö teidän miehet tätä?
Miehen kaveri pyytää jos mies lähtisi ulos muutamalle, sanon että mies voi lähteä. Kuitenkaan mies ei itse halua lähteä, mutta ei kehtaa sanoa sitä kaverille, vaan sanoo hänelle "Susanna (nimi muutettu) haluaa, että olen kotona tänään" tms. Minua on alkanut ärsyttää tämä suunnattomasti, koska en halua että miehen kaverit pitää minua jonain pirttihirmuna! Meillä ei ole lapsia, joten en ole tainnut kertaakaan kieltää miestä lähtemästä, koska ei ole mitään syytä. Miehen kaverit silti luulevat, että kiellän hyvin usein miestäni lähtemään ulos kavereiden kanssa.
Kommentit (15)
Tekee ja paljon tekeekin. Tai ei enää pahemmin, kun kukaan ei pyydä häntä enää usein minnekään.
Ei se mua haitannut, että mua luullaan pirttihirmuksi. Se ärsyttää, kun mun mielestä mies voisi välillä käydä jossain tuulettumassa, mutta ei.
No ei suoranaisesti, mutta välillä kyllä vihjailee siihen malliin. Ja munkin mielestä se on äärettömän arsyttävää. Sanoo, ettei jaksa lähteä, kaveri kysyy, eikö vaimo päästä, mies ei korjaa luuloa kunnolla. Hemmetin raivostuttavaa ja tästä on puhuttu monta kertaa. Mies vaan nauraa, koska se on hänen mielestään huvittavaa! On kuulemma helpompi antaa ymmärtää, että kotona tykätään huonoa jos hän lähtee, kun itse sanoa, ettei halua lähteä! Siis mitä!?!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:45"]Tekee ja paljon tekeekin. Tai ei enää pahemmin, kun kukaan ei pyydä häntä enää usein minnekään.
Ei se mua haitannut, että mua luullaan pirttihirmuksi. Se ärsyttää, kun mun mielestä mies voisi välillä käydä jossain tuulettumassa, mutta ei.
[/quote]
Itsekin haluaisin miehen käyvän välillä jossain, saisi rauhassa katsoa välillä telkkarista juuri sitä mitä itse haluaa, maata sohvalla ja nauttia yksinäisyydestä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:48"]No ei suoranaisesti, mutta välillä kyllä vihjailee siihen malliin. Ja munkin mielestä se on äärettömän arsyttävää. Sanoo, ettei jaksa lähteä, kaveri kysyy, eikö vaimo päästä, mies ei korjaa luuloa kunnolla. Hemmetin raivostuttavaa ja tästä on puhuttu monta kertaa. Mies vaan nauraa, koska se on hänen mielestään huvittavaa! On kuulemma helpompi antaa ymmärtää, että kotona tykätään huonoa jos hän lähtee, kun itse sanoa, ettei halua lähteä! Siis mitä!?!
[/quote]
Mieheni tekee välillä myös tätä vihjailua, varmaan ajattelee että hyväksyn sen. Miten miesten ja naisten ajatusmaailmat voikin välillä erota niin paljon?!
Ap
Ei haluta itse ottaa aikuisten oikeesti vastuuta edes siitä ettei itse halua lähteä vaan helpompi vierittää syy tyttöystävän/vaimon niskaan.
Juu, tekee tuota, sekä muissakin asioissa olen se 'syypää', vaikka koko homma on valetta ja/tai en tiedä mistään mitään. :D En ole vielä siitä huomauttunut..
Varmasti miehen kavereilla on kyllä jonkunlainen kuva musta, mikä ei vastaa ihan todellisuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:08"]Mieheni tekee välillä myös tätä vihjailua, varmaan ajattelee että hyväksyn sen. Miten miesten ja naisten ajatusmaailmat voikin välillä erota niin paljon?! Ap
[/quote]
Niinpä. Aika paskahousuja, kun ei uskalla sanoa kaverille suoraan hah.
Itselleni ei tulisi mielekään vierittää syytä miehen niskoille. Naisille kai onkin tärkeämpää mitä kaverinsa ajattelevat kumppanistaan. Sehän saisi miehen näyttämään kauhean kontrolloivalta ämmältä. Mutta miehen mielestä se on vaan hauskaa kun naisesta luullaan niin, huoh!
No tekee, mutta ihan huumorimielessä. Sanoo kaikenmaailman juttuja mun syyksi muutenkin. Naurahtaen ja huumorimielessä mutta mua ei ihan kaikki nuo jutut kyllä naurata jostain syystä. Oon ruvennut iste toimiin samoin kostoksi. :D
Ei tee - onneksi. En haluaisi saada mitään pirttihirmun mainetta. Mieheni ei käy juurikaan baareissa (ehkä pari kertaa vuodessa), eikä illanvietoissakaan. Itse asiassa minä olen yrittänyt patistella häntä ihmisten ilmoille, mutta hän kuulemma lataa akkujaan mieluummin kotona rentoutuen (eikä siinä ole mitään pahaa). Hän on suoraselkäinen mies, joka sanoo ystävilleen suoraan jos ei halua ulos lähteä.
tuttua meilläkin! miehen kavereilla muutenkin todella stereotyyppinen käsitys "muijista" että aina ovat valittamassa ja pihtaamassa, vaikka ainakin meidän taloudessamme se pihtari on enemmänkin mies itse. muut kaverit ovat jääneet vielä sille pilluhaukkatasolle, eivätkä voi käsittää kuinka parisuhde voi toimia ja kuinka muka voi tyytyä vain yhteen reikään. niin tätä heidän aivottomuuttaan ja stereotypioitaan tietenkin vain vankistaa entisestään se, että entinen poikamieskaveri kertoo, ettei tää muija vaan päästä ikinä tuulettumaan. raivostuttavaa.
t: pidän itse kiinni omasta tuulettumisestani
Vaimon harrastus täällä. Nykyisin on vielä törkeämpää, kun on lapset kuvioissa mukana ja tekosyyt on tyyliin "Lähtisin, mutta ei tuo Mikko oikein pärjää niin pitkään lasten kanssa" tai "En pääse, kun Mikko ei halua hoitaa lapsia.". Ei osaa oikein sanoa ihmisille ei, joten kai nuo tekosyyt on joku ratkaisu siihen, noloa ja ärsyttävää kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:47"]Vaimon harrastus täällä. Nykyisin on vielä törkeämpää, kun on lapset kuvioissa mukana ja tekosyyt on tyyliin "Lähtisin, mutta ei tuo Mikko oikein pärjää niin pitkään lasten kanssa" tai "En pääse, kun Mikko ei halua hoitaa lapsia.". Ei osaa oikein sanoa ihmisille ei, joten kai nuo tekosyyt on joku ratkaisu siihen, noloa ja ärsyttävää kumminkin.
[/quote]
Törkeää mielestäni, että samalla väheksyy kavereilleen sinun lapsenhoitotaitojasi ja -halukkuuttasi!
Ap
Ei tee onneksi. Käske miestäsi kasvattamaan pallit. Omien päätösten takana seisotaan itse.
No ei kyllä tee ja jos tekisi niin kieltäisin. Eihän tuo nyt oo mistään kotoisin että sun syyksi laittaa.