Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus : Oireet ?

Vierailija
05.10.2015 |

Minä olen nyt raskaana ja hyvin alussa vasta.
Kysyisin mitä oireita teillä oli ihan alussa?
Minua hieman oksettaa ja kova päänsärky/migreeni (ollut aina) nyt vsin pahempi.
Ala vatsaa tai kohtua vasentapuolta nippailee. Rinnat kipeät sivuilta ja nänneistä. Ne alavatsakivut ovat kuin kuukautiskivut. Nippailee ja vihloo vähän.
Kertokaa kokemuksia? Olisi kiva kuulla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mulla flunssanoireita, esim. kylmä ja oli kyllä etova olo aamuisin ja aamupäivänkin. Ei tehnyt mieli ruokaa. :S Tissit kipeet tietty ja vatsa myös kipeä. Löysällä maha oli ja vähän jomotti päätä.

Vierailija
2/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nippailuja ja tuntemuksia alavatsalla, ruokahaluttomuutta ja painon laskua, jatkuva palelu ja hieman kuumeinen olo, suunnaton väsymys, paukamia leuassa kaulalla ja poskien sivuilla, ihan alkuraskaudesta nännejä kihelmöi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pientä pahoinvointia ja ruokahaluttomuutto. Perus "menkka"kivut.

Vierailija
4/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään , ei edes pahoinvointia.

Vierailija
5/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi rv 6 etominen ja oksentaminen, jota kesti rv 18 asti. Samoihin aikoihin alkoi kolmen viikon kuume ja flunssa. :/ Muita merkittäviä oireita en oikeastaan edes huomannut.

Vierailija
6/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva paha olo kesti puoleen väliin raskautta. Se oli yhtä helv. :( Toivottavasti et koe samaa ikinä.

Vierailija
7/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksetusta ei juurikaan ollut. Jomotti alavatsaa ja rintoja.

Vierailija
8/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin sulla aloittaja! Onnea raskaudesta! :-)

Vierailija
9/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani flunssassa, kun nenä oli niin tukossa, päätä särki ja väsytti ihan hirveästi. Lisäksi oli koko ajan sellainen olo, että menkat alkavat millä sekunnilla tahansa. Mitään nippailuja tai semmoisia en tuntenut, mutta tosiaan menkkakivun tyyppistä mahakipua kyllä.

Vierailija
10/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilutti ja nenä oli ihan tukossa. Hirveä pahoinvointi kesti rv 6- 13, ja tuo tuntui tosiaan kahden kuukauden mittaiselta oksennustaudilta. Toivottavasti selviät vähemmällä! Nyt on menossa rv 27, ja olen ollut kaksi viikkoa vuodelevossa ja tulen olemaan vielä pitkään :/ Huh, kyllä raskaus on raskasta. Toisille raskaus on elämän ihaninta aikaa, mutta minulle se näyttää tarkoittavan yhdeksää kuukautta sairaana. Anteeksi purkautumiseni. Tarkoitukseni ei ole pelotella, ja suurimmalla osalla raskaus sujuu varmasti paremmin. Onnellista odotusta!

Vierailija
11/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paha päänsärky ja finnejä. Sit kuukautisten kaltaisia kipuja.

Vierailija
12/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan jäässä ja oli pientä flunssaoiretta. Rinnat turposivat yli yhden kuppikoon kuukaudessa.

Vierailija
13/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä ja rintojen arkuutta vaihtelevasti. Muuten on loistava olla ja nautinkin tästä alkuraskauden oireettomuudesta. Sitä kun ei tiedä, milloin ne oireet iskee kovaa...

Vierailija
14/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova pissahätä usein ja rintakipua. Siinähän ne olivat. :D

Vierailija
15/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus, tissit kipeät, oksetus, väsymys, pissitys ja se nippailu (uusi sanoa minulle) Tätä on ollut nyt viikon.. Mut onnea minä! Menkat alkoi tänään! Ihanaa, ei vaavoja!

Vierailija
16/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri vihloo alavatsaa. Pistää ja sattuu. Rinnat melko kipeät alta ja sivuilta. Nännit ei enää. Päätä särkee. Onhan näitä :D

Vierailija
17/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:10"]Nyt juuri vihloo alavatsaa. Pistää ja sattuu. Rinnat melko kipeät alta ja sivuilta. Nännit ei enää. Päätä särkee. Onhan näitä :D
[/quote]

Piti kirjoittaa että raskausviikkoja nyt vasta 4+4.

Vierailija
18/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:23"]Väsymystä ja rintojen arkuutta vaihtelevasti. Muuten on loistava olla ja nautinkin tästä alkuraskauden oireettomuudesta. Sitä kun ei tiedä, milloin ne oireet iskee kovaa...
[/quote]

Sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän