Millä tavalla joku ulkopuolinen on kommentoinut ulkonäköäsi ?
Hyvässä mielessä tai pahassa mielessä?
Itse oon niin taviksen näköinen, ettei mun ulkonäköä oo hirveesti muut kommentoinu.
Sillo vielä, kun en tykännyt talvella käyttää toppahousuja vaan vetelin joka paikassa farkuilla, eräs puolituttu mummo kyllä tokaisi mulle, että: "eikö sulla oo ollenkaan lämpimiä talvihousuja?". Mä vaa vastasin, "onhan mulla, mutta ne jäi nyt vaan kotiin". :-)
Kommentit (34)
Kauniit silmät ja poskipäät.
Kerran, vuosia sitten baarissa, joku jäbä kysyi multa, että onhan lasissani vain coca-colaa, sillä raskaanahan ei sovi ryypätä. En ollut raskaana, mutta mekko johon olin pukeutunut sai minut siltä tosiaan näyttämään, kun kotona aamulla peilistä sillä silmällä itseäni katselin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:50"]Kauniit silmät ja poskipäät.
Kerran, vuosia sitten baarissa, joku jäbä kysyi multa, että onhan lasissani vain coca-colaa, sillä raskaanahan ei sovi ryypätä. En ollut raskaana, mutta mekko johon olin pukeutunut sai minut siltä tosiaan näyttämään, kun kotona aamulla peilistä sillä silmällä itseäni katselin.
[/quote]
Ainiin, ja Angelina Jolie-huuliani kehutaan. Itse en niistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:39"]Mulle on sanottu, että voin polttaa tupakkaa suihkussa. En ymmärrä, mitä tarkoittaa, kun en edes polta...
[/quote]
Onks sulla iso nenä?
[/quote]
Aaa...nyt ymmärrän.
Voisko ne joita kehutaan vaan mennä muualle itkemään. Tähän ketjuun ne jotka saa kuulla törkeyksiä. Ärsyttää tollane brassailu, voi että olenpa mä kaunis kun miehet sanoo niin. Joo, minua sanotaan rumaksi AINA ja olen vittuntunut koko ajan. Ja vihaan kauniita naisia. Kyllä, vihaan.Ennen en, mutta kun ne ei koskaan puolustanu minua noissa tilanteissa niin nykysin vihaan kauniita naisia,kaikkia miehiä ja läskejä keski-ikäsiä. hyvää päivänjatkoa homot
Pituudesta yleensä. Etenkin korot jalassa hilluessa saan kuulla joko että tällaset hongankolistajanaiset ei sais korkoja käyttää tai sitten siitä miten ihanaa on että pitkätkin vetää tolpat jalkaan. Olen joissain kengissä yli 190cm joten en kyllä ihmettele jos osuu ihmisten silmään :D
Kun olin todella hoikka, haukuttiin anorektikoksi, nyt kun olen lihonut niin haukutaan että perse levinnyt. Itsetuntoni on laskenut entisestään...
Mun hiuksia kehutaan monesti, ovat pitkät, paksut ja vaaleat. Kerran eräs romaninainen tuli sanomaan, että olen tosi kaunis, vaikka mielestäni olen ihan tavallisen näköinen. Kun olin Jenkeissä au pairina nuorena, joku ohikulkija sanoi barbieksi ja toinen kysyi olenko malli.
Peppi pitkätossuksi, majavaksi, peikoksi, jänteväksi, Leijonaksi, kauniiksi olennoksi, zombiksi ja kaunis kuin apina .. eilen leivinuuniks :D onhan näitä. Mainittakoon että ollessamme noin kymmenen, parasta ystävääni kutsuttiin jo vamppi verenimijäksi :---D
Mun vihreitä silmiä on sekä ihasteltu että kauhisteltu
Onpas sinulla sievä tukka! :D tuota kuulen usein :)
Ei kauheasti ole kommentoitu, joku laitapuolen kulkija joskus tokaisi että ompa iso pylly! Vastasin että ei se mitään, mieheni tykkää kyllä. :D
Yleensä saan kummallista tuhahtelua ja niskojen nakkelua osakseni, en sitten tiedä että onko se hyvä/huono.
Rumuutta kommentoidaan ja mun tukki jalkoja.
Vanhemmat miehet, pappaikäiset siis, tuumaavat usein että minulla on komeat hiukset.
Naiset tulevat kehumaan vaatteitani. Siis ihan vaikka kauppaan kävellessä joku täysin tuntematon tulee juttelemaan vaatteistani.
Nuoremmilla miehillä ja monilla naisilla tuntuu olevan joku pakkomielle rintoihini. Ovat vain c-kuppiset, eli ei mitkään valtavat.
Peilistä katsoo takaisin ihan tavallinen perunanenäinen, normaalipainoinen eloveena.