Millä tavalla joku ulkopuolinen on kommentoinut ulkonäköäsi ?
Hyvässä mielessä tai pahassa mielessä?
Itse oon niin taviksen näköinen, ettei mun ulkonäköä oo hirveesti muut kommentoinu.
Sillo vielä, kun en tykännyt talvella käyttää toppahousuja vaan vetelin joka paikassa farkuilla, eräs puolituttu mummo kyllä tokaisi mulle, että: "eikö sulla oo ollenkaan lämpimiä talvihousuja?". Mä vaa vastasin, "onhan mulla, mutta ne jäi nyt vaan kotiin". :-)
Kommentit (34)
Aina ajoittain joku miehenpuoli, juovuksissa tai ei, katsoo oikeudekseen kommentoida kilojani ääneen.
Vaikka ja mitä huoh, ette oo kokenu puoliakaan mitä minä.
Kaksplussalla haukuttiin miehen näköiseksi.
Iso perse! Korisperse! Isot tissit! :(
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:12"]
Hyvässä mielessä tai pahassa mielessä? Itse oon niin taviksen näköinen, ettei mun ulkonäköä oo hirveesti muut kommentoinu. Sillo vielä, kun en tykännyt talvella käyttää toppahousuja vaan vetelin joka paikassa farkuilla, eräs puolituttu mummo kyllä tokaisi mulle, että: "eikö sulla oo ollenkaan lämpimiä talvihousuja?". Mä vaa vastasin, "onhan mulla, mutta ne jäi nyt vaan kotiin". :-)
[/quote]
Miten tuo on ulkonäön kommentointia? Laita hei tyttö pipo päähän pakkasella.... samaa luokkaa.
Hiuksiani on monesti kommentoitu positiivisesti. On paksut ja oma tummanruskea väri.
Tissejähän kyllä kans on kommentoitu.. (liian) isot kun sattuvat olemaan. Tätä en ota yleensä positiivisena vaikka kuinka lässynlässyn juttuja kuulisi, koska nuo utareet häiritsevät itseäni niin paljon että tekisi mieli käydä pienennysleikkauksessa.
Mulle on sanottu, että voin polttaa tupakkaa suihkussa. En ymmärrä, mitä tarkoittaa, kun en edes polta...
junassa kerran mies joka istui vastapäätä sanoi, ootpa söpö. Mua harvemmin kauniiksi sanotaan, mutta söpöksi kyllä. Oon kuitenkin jo ihan aikuinen nainen.
Baareissa on lyhyet ja lihavat miehet tulleet haukkumaan transuksi, hirveksi yms.
Joskus kesällä kävelin vaaleassa ja lyhyessä pitsimekossa ja joku mustalaisnainen tuumasi kohdallani "ihana kesäkeijukainen", hiusten väriä on tultu useammin kehumaan, kerran joku täti kehui baarissa mun silmiä lehmän silmiksi ja tarkensi vielä, että tarkoitti sitä, kun ovat niin ihanan isot ja sitten baarissa on muutama nainen tullut kehumaan vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:39"]
Mulle on sanottu, että voin polttaa tupakkaa suihkussa. En ymmärrä, mitä tarkoittaa, kun en edes polta...
[/quote]Niin kuuma, että tupakkakaan ei sammus veden alla.
LÄSKI (kuultu miljoona kertaa lapsesta lähtien, silloinkin kun olin normaalipainoinen)
Ruma
Hyi vittu
En panis
Ruma nenä
Huono ryhti
Ootko sä tyttö vai poika, ai no oletpa komea tyttö
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:42"]
LÄSKI (kuultu miljoona kertaa lapsesta lähtien, silloinkin kun olin normaalipainoinen) Ruma Hyi vittu En panis Ruma nenä Huono ryhti Ootko sä tyttö vai poika, ai no oletpa komea tyttö
[/quote]Yhh. mulla on useita samoja kuin sulla.Yhh tekee pahaa. Yökötää oikein. Miehet on inhottavia ihmisiä. Tai ei ne edes ole ihmisiä
Oletpa pieni. Sä olet tosi kaunis. Oletpa erikoisen näköinen. Tuo on varmasti homo.
Mä olen mies. Viiimeksikin baarissa joku naikkonen liihotteli haltioituneena luokseni ilmoittamaan, että olen ihana, kaunis ihminen, ja liihotteli sitten samantien menojaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:39"]Mulle on sanottu, että voin polttaa tupakkaa suihkussa. En ymmärrä, mitä tarkoittaa, kun en edes polta...
[/quote]
Onks sulla iso nenä?
ruma, ruma naama, miehennäköinen, lauta, ruma, ruma ,ruma, ruma, naureskelua, pilkallista tuhahtelua. Tekijöinä; nuoret ja vanhat miehet sekä keski-ikäset naiset.
Läskiyden ja rumuuden lisäksi usein kuultu ihmettely liittyy perusilmeeseeni. "Älä nyt oo tollanen!", "älä nyt siellä murjota!".... En murjota, en ole surullinen enkä vihainen enkä ylimielinen tai ilkeä, en vain JAKSA pitää keinotekoista hymyä/ilmettä naamallani. En minäkään kommentoi toisten ulkonäköä (paitsi positiivisesti joskus), joten saisinko itsekin olla rauhassa vain...
Kysytty olenko raskaana (ikuinen pömppis ja kiero selkä). Tavallaan ymmärrän joo mut millanen ihminen uteleen tommosta keltään ja miksi?? Kai ihmiset kertois lapsen saannista itse ja tasan niille ihmisille kelle se kuuluu?! En mä jolleki kotkalle jonka kerran olen tavannut halua kertoa. Ei kuulu kellekään vaikka olisinkin raskaana. Aiheen vierestä meni nyt :D
Joku randomi muija sanoi minua joskus pelottavan oloiseksi. En tiedä oliko positiivinen vai negatiivonen - itse otin positiivisena. Sitten yksi on sanonut homon näköiseksi, mutta se johtui siitä kun en lämmennyt sen lähentelylle. En osannut tuotakaan ottaa loukkauksena, sillä homot on monesti keskivertomiestä paremman näköisiä. Nuorena bilisbaarissa yksi bullin näköinen ukko tuli sanomaan, että sulla on biliskepit omasta takaa ja tökkäsi hauistani :D