Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin juoda kunnolla vettä ja väsymys ja nälkä hävisivät ja mieliala parani

Vierailija
10.04.2022 |

Ihan ihmeelliset vaikutukset. Jaksaminen parani heti huimasti eikä ole herkkuhimotusta. Kuntokin tuntuu parantuneen ja jaksan ihan ihmeellisesti siivota ja hoitaa kaikkia kotitöitä. Suosittelen, varsinkin laihduttajille! Mukaan vielä yksi linkki aiheesta: https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/765fe315-7add-4675-9b9d-e6307…

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nyt siis aika paljon, lähemmäs kolmea litraa varmaan. T. Ap

Vierailija
2/31 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin että keho tykkää kun saa paljon vettä. Itselleni uppoaa paremmin huoneenlämpöinen kuin jääkylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmasti totta. Itse unohdan juoda.

Vierailija
4/31 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokset sitten vissiin joka välissä vessassa, kun kokoajan on pissahätä. Mulla ainakin on, jos juon paljon vettä.

Vierailija
5/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset sitten vissiin joka välissä vessassa, kun kokoajan on pissahätä. Mulla ainakin on, jos juon paljon vettä.

Rakko laajenee kun tottuu ja se on sen arvoista jos vaihtoehtona on sairaalloinen lihavuus.

Vierailija
6/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan googlata liiallisen veden juonnin vaikutuksista.

Vierailija
7/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pudotettua painoa 14 kg, kaikki alkoi veden juonnista. Olin liikkunut aina, lopetin laihduttamisen, aloin juomaan vettä 2 l pv ja syömään säännöllisesti. Puolessa vuodessa ylimääräiset kilot häipyivät. Nyt koronaa sairastaessa koronahoitaja määräsi vedenjuonniksi 3-4 l, se oli vähän rankkaa, 3l just ja just sai alas.

Vierailija
8/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Itselleni aiheuttaa vaan suolan puutetta.

Vierailija
9/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain pudotettua painoa 14 kg, kaikki alkoi veden juonnista. Olin liikkunut aina, lopetin laihduttamisen, aloin juomaan vettä 2 l pv ja syömään säännöllisesti. Puolessa vuodessa ylimääräiset kilot häipyivät. Nyt koronaa sairastaessa koronahoitaja määräsi vedenjuonniksi 3-4 l, se oli vähän rankkaa, 3l just ja just sai alas.

Siis missä määräsi? :o Herranjestas. 4 l voi lienee jo vaarallistakin.

1,5-2 l/päivä on hyvä. Tietysti joissain poikkeustilanteissa (kova helle esim) tarve voi olla suurempi. Muistakaa että nesteitä saa myös ravinnon kautta. Liika nesteytys on huono asia, ihan niinkuin liian vähäinen nesteytys.

Vierailija
10/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä kans alotin muutama viikko sitten. Täytän aamulla valmiiksi 4x 0,5l vesipulloa ja juon ne päivän aikana. Ei edes riitä nykyään, vaikka aluks oli hankalaa ja piti olla koko ajan vessassa. Nyt on niin hyvä olo ja IHO KUKOISTAA, siitä on tullu niin tasainen ja nätti!

Vierailija
11/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juoda kossua kunnolla, mieliala parani, nälkä hävisi, mutta tuli väsymys.

Vierailija
12/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa pitäisi juoda litra jokaista kohonnutta lämpöastetta kohden lisää tavallisen nesteytyksen päälle. Onhan se paljon kovassa kuumeessa ja kipeänä.

Kyllä kannattaa juoda vettä ja kyllä voi käydä pissalla sitten useamminkin. Ollaan niin vieraantuneita omasta kehosta nykyään, et perusasiat unohtuu. On niin raskasta kävellä vessaan, et helpommalla pääsee kun ei juo. Lakatkaa vielä syömästäkin, niin ei tarvitse toisellekkaan hädälle mennä. Ja jos jättää nukkumatta, niin johan lisääntyy käytettävät tunnit päivässä. Näppärää ja helppoa elämää. Huoh.

Vierailija
13/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo paljon, kannattaa huolehtia elektrolyyteistä. Vissy on ihan hyvä.

Vierailija
14/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumeessa pitäisi juoda litra jokaista kohonnutta lämpöastetta kohden lisää tavallisen nesteytyksen päälle. Onhan se paljon kovassa kuumeessa ja kipeänä.

Kyllä kannattaa juoda vettä ja kyllä voi käydä pissalla sitten useamminkin. Ollaan niin vieraantuneita omasta kehosta nykyään, et perusasiat unohtuu. On niin raskasta kävellä vessaan, et helpommalla pääsee kun ei juo. Lakatkaa vielä syömästäkin, niin ei tarvitse toisellekkaan hädälle mennä. Ja jos jättää nukkumatta, niin johan lisääntyy käytettävät tunnit päivässä. Näppärää ja helppoa elämää. Huoh.

Olipa vitsikästä.

Jatkuva pisaahädän tunne on aika epämukavaa.

Mulla nuorempana neste meni aika nopeasti läpi. Esim. jos join 2 lasillista vettä yhteen menoon, niin jouduin käymään vessassa parin tunnin ajan monta kertaa. Ennen elokuviin menoa piti olla juomatta pari tuntia, jos ei halunnut lähteä pissalle kesken kahden tunnin elokuvan.

Vierailija
15/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu.

Kun mä juon kunnolla vettä, mulla on suolat viitearvojen alla, kramppeja, väsymystä, päänsärkyä, sydänongelmia ja saan istua vessassa jatkuvasti.

Vissyssä oleva pikkuripaus ei riitä korvaamaan sitä määrää kivennäisiä yms jotka lotraaminen huuhtelee mukanaan.

Vierailija
16/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pidä juoda litraa jokaista kohonnutta lämpöastetta kohden! Se on aivan liikaa.

Vierailija
17/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ollaan niin vieraantuneita omasta kehosta nykyään ettei tiedetä, että ihmisellä kroppa kyllä tietää milloin se tarvii vettä ja ilmoittaa siitä janon tunteella. Ihminen saa nestettä myös ruoasta. Janoon juominen on riittävää.

Helpommalla pääsee kun juo ämpärillisen vettä ja liuottaa itsestään kaikki tärkeät hivenaineet. Näppärää ja helppoa elämää. Huoh.

Vierailija
18/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo paljon, kannattaa huolehtia elektrolyyteistä. Vissy on ihan hyvä.

Paitsi nykyisin niissä ei ole enää muuta kuin vettä ja hiilihappoa, ei edes suolaa. Joutuu kaupasta ihan metsästämään sellaista missä olisi edes vähän jotain.

Vierailija
19/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi vanhin voitehista 🙂

Kyllä se näkyy ihossa, ja muutenkin tuntuu olossa. Itse juon noin 3 litraa vettä päivässä, mutta liikun myös paljon.

Ostin jokin aika sitten aqva finlandin suodatinkannun, se raikastaa vielä vähän hanaveden makua.

Vierailija
20/31 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas, jos ihmisen olisi tarkoitus juoda vettä litratolkulla, olisi luonto järjestänyt jonkinlaisen vesitankin mukaamme.

Kohtuus kaikessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi