Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras asia tänään?

Vierailija
05.10.2015 |

Mikä on tämän aamun tai tulevan päivän paras asia? Jos on useampiakin niin saa kertoa :) Itse nautin juuri ison lasillisen mangoappelsiini tuoremehua, ja oi että se oli hyvää. Nyt makoilen vällyjen välissä, jätän aivot narikkaan ja surffailen täällä! Oiva vapaapäivä :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikaisin ja virkeänä. Kävin koiran kanssa aamulenkillä. Ennätin pestä koneellisen pyykkiä ja siivota keittiön perusteellisesti. Kuurasin kahvinkeittimenkin. Nyt istun työpöydän ääressä muki kuumaa kahvia vieressä. Rauhallinen työpäivä maanantaiksi.

Lapsia ei kiukuttanut yhtään kouluunlähtö. Vaatteet ja varusteet sekä aamupala hoitui ilman hoputtamista. Tällaisia aamuja toivoo lisää.

Vierailija
2/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei tule vilkas ketju. Vähistä vastaajista enemmistö iloitsee siitä, että jollakin muulla menee huonosti.

Olen toista maata! Nautin, kun syysaurinko paistaa, olen terve ja omat sekä perheen asiat ovat kunnossa. Kohta lähden poimimaan suppilovahveroita, joista teen illaksi ruokaa ja panen loput kuivumaan talven herkuiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein jo pari viikkoa jatkunut huimaus alkaa hellittää. Ehkä minulla ei olekaan aivokasvainta.

Vierailija
4/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kainalosta herääminen aamulla ja ulkona ihana aurinkoinen päivä. Paremmin ei voisi päivä lähteä liikenteeseen. Saa nähdä mitä se tuo tullessaan.

Vierailija
5/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kotona myös tänään ja naama vääränä meni takaisin nukkumaan kun ysiltä tulin kotiin.

Että vituttaa,tapeltu koko viikonloppu. En luota mieheen enää yhtään hänen katoamisten takia ja puhelin kiinni sen aikaa. Olen sanonut sen etten luota,tiedän että suhteemme on kaatumassa,se on vain ajan kysymys. 

En anna miehen edes koskea muhun enää,oksettaa ajatuskin. Melkoisen varma että toinen nainen jonka luona oli lauantainakin. Noh aivan sama enää,mun tunteet on kylmenneet. 

Mies maksanut lokakuun vuokrasta puolet joten ei suostu lähtemään ennen joten sinnitellään tässä lokakuu vielä. Jään itse asumaan tähän.

Kiva kun jollain on mukava maanantaina aamu. :)

Vierailija
6/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan varmaan eniten lauluharkkoja. Mieleinen harrastus, josta tulee aina yhtä hyvä fiilis kuin kuntosaliharjoittelun jälkeen. Parempi itse asiassa.

Vierailija
7/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukkua pitkään, koska tänään on iltavuoro.

Ulkona paistaa aurinko.

Vierailija
8/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuumeisesti minkä työn otan vastaan... A olisi lähellä kotia, B oppisi jotakin uutta, C ei juuri viikonloppu töitä...

Vierailija
9/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut eron jälkeen aika hiljaista, nyt viikonloppuna tapasin mukavan miehen, jonka kanssa vaihdettiin numeroita ja nyt tekstailtu ahkerasti ja sovittiin juuri tapaamisesta taas ensi viikonlopulle. En nyt voi sanoa olevani millään tapaa ihastunut, aika lyhyesti nähtiin, mutta kiva silti saada mukavia ja malttamattomia viestejä. :)

Vierailija
10/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo yllätti aamulla , otti aamukankeasta kädellä kiinni ja runkkasi hetken

Vierailija
11/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta löysin hienon valokuvausblogin hienoine kuvineen, vaikken blogeja niin etsikään enkä seuraakaan. Pääsin kuvaajan idearikkaiden otoksien myötä hienoihin tunnelmiin hetkeksi. Se sai mut kaipaamaan tulevaa kevättä ja kevätöitä jo nyt. :O Törmäsin siis yllättäen taiteeseen, sillä se todellakin nosti mut hetkeksi tästä arjestani korkeammalle.

Vierailija
12/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suihkussa ja mies tuli vielä antamaan suukon ennen töihin lähtöä. :)

Vierailija
13/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kaalia keskellä yötä ja totesin tännekkin huonoa päivärytmiä mutta muistin että minulla on porkkanoita ja ne pitää syödä ja ne saa minut iloiseksi. Sain jotain lohtua päivään.

Vierailija
14/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään illalla uimaan ja sen jälkeen vesijumppaan mummojen kanssa. <3

Vierailija
15/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nauttinut päiväkahvit rakkaan kolleegan kanssa. Päivän ainut ihana asia.

Vierailija
16/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa. Ei tässä muuta.

Vierailija
17/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja kaupungilla on hyväntuulisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän