Kaamein hajuvesi?
Mielestäsi hirvein tuoksu?
Minusta Lancomen Hypnose. Se on makea ja keinotekoisen hajuinen, feikki. Istun parhaillaan junassa ja joku löyhkää voimakkaasti Hypnoselta. Ja tätä pitää kestää Helsinkiin saakka.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:02"]
Boum on aika paha, varsinkin yli 18-vuotiaalla.
[/quote]
Boum on kyllä kamala :D Nuorille tyttösille on kuitenkin niin paljon kaikkia muitakin ihania, esim Yves Rocherin / Bodyshopin hedelmäiset halpis EDT:t ja ne Justin Bieber / 1D -tuoksutkin on aika kivoja näin aikuisenkin mielestä.
Helpompi olisi luetella kaikki yksi tuoksua joka ei ole mielestäni kaamea. Tosin en tiedä mikä se tuoksu on, entisellä työkaverilla oli sitä. Pysyi raikkaana, mietona tuoksuna koko päivän, tuli mieleen joku laventeli eteerisistä öljyistä.
Oikeastaan en edes tunnista hajusteita kuin Axen, joka on ihan järkyttävän paha, tunkkainen ja pistävä. Tästäkin tunnistamisesta kiitos parille poikaystävälle, joista kiinnostuin kun eivät olleet laittaneet Axea, mutta sitten myöhemmin menivät laittamaan ja saivat valita joko minä tai haju. Yöks.
Mun lapsen kaveri suihkuttelee jatkuvasti Victoria Secretin tuoksua ja voin kertoa, että koko tyttö löyhkää niin kamalalle, että pahaa tekee.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]
Chanelin 5 on aika kaameen hajunen, tosi voimakas ja tunkkainen D:
[/quote]
Joo tämän hienoutta en ole koskaan ymmärtänyt.
Nyt mummokin osallistuu. Olen vakaasti sitä mieltä, että neuvostoaikainen Punainen Moskova, Krasnaja Moskva, jäi ihmiskunnan historiaan tässä lajissa. Ja voi kuinka nuoret suomalaiset stallaritytöt sitä jumaloivatkaan.
Sellainen kamalan väkevä ja pistävä, jolle moni ulkomaalainen mies haisee (huom tää ei nyt silti ole mikään mamujuttu, en vaan tiedä sen nimeä) ja just axet, jolle nuoret miehet haisee. Sitten olisko se joku Poison?, mitä yhteen aikaan tuntui käyttävän kaikki naiset, yöks!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]
Chanelin 5 on aika kaameen hajunen, tosi voimakas ja tunkkainen D:
[/quote]
Joo tämän hienoutta en ole koskaan ymmärtänyt.
[/quote]
Kyllä se vaan tuoksuu ihanalta; joillain. Tehtiin veljen kanssa koe:mun iholla haisi hyttysmyrkylle ja veljen iholla ihanan herkälle ja puuterimaiselle, hieman kukkia ja sitrusta. Veli jaksaa vieläkin muistuttaa..
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"] Chanelin 5 on aika kaameen hajunen, tosi voimakas ja tunkkainen D: [/quote] Joo tämän hienoutta en ole koskaan ymmärtänyt. [/quote] Kyllä se vaan tuoksuu ihanalta; joillain. Tehtiin veljen kanssa koe:mun iholla haisi hyttysmyrkylle ja veljen iholla ihanan herkälle ja puuterimaiselle, hieman kukkia ja sitrusta. Veli jaksaa vieläkin muistuttaa..
[/quote]
Oho. Mikähä tuossakin on syynä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"] Chanelin 5 on aika kaameen hajunen, tosi voimakas ja tunkkainen D: [/quote] Joo tämän hienoutta en ole koskaan ymmärtänyt. [/quote] Kyllä se vaan tuoksuu ihanalta; joillain. Tehtiin veljen kanssa koe:mun iholla haisi hyttysmyrkylle ja veljen iholla ihanan herkälle ja puuterimaiselle, hieman kukkia ja sitrusta. Veli jaksaa vieläkin muistuttaa..
[/quote]
[/quote]
Ihmiskehojen erilaisuus, hormoniot, aineenvaihdunnat sun muut. Mä olen todellinen viemäriroope, kaikki normaalit haisuvedet haisevat jos mille myrkylle. Pitää olla todella ylimakea tuoksu, jota mun keho ei saa muutettua hyttysmyrkkyiseksi. ohis
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:20"]
[/quote]
[/quote]
Ihmiskehojen erilaisuus, hormoniot, aineenvaihdunnat sun muut. Mä olen todellinen viemäriroope, kaikki normaalit haisuvedet haisevat jos mille myrkylle. Pitää olla todella ylimakea tuoksu, jota mun keho ei saa muutettua hyttysmyrkkyiseksi. ohis
[/quote]
Mun iho taas nostaa kaikesta esiin vaniljan ja hunajan. Tietysti sitten tykkäisin vihreistä tuoksuista...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihana kielikuva :'D
Chanel 5:ssa on aldehydeja, ja ne eivät tuoksu hyvältä tottumattomaan nenään. Veikkaan että tuossa on syy miksi tuo tuoksu jakaa mielipiteitä.
Entähän hätää keksi ihan totaalipaskaa tuoksua, mutta omalla iholla eivät kyllä vesituoksut ja kevyet valkoiset kukat toimi ollenkaan, ne muuttuvat vartissa tunkkaisen likaisiksi. Viimeisin tällainen "kiva paperilla, kamala iholla"-pettymys oli Dolce&Gabbanan uudehko Dolce.
Mulle sopii Chanel 5. Parhaimmillaan se on kuitenkin vartalovoideversiona.
Joku ikivanha Vanderbilt... Öyks. Joku kylän mamma vetää vieläkin sitä päälleen kun menee kekkereille täällä. Ja parasta ennen on mennyt 10 v. sitten...