Apua raskaustestin tulkitaan ? (Kuva)
Tein äsken raskaustestin. Menkat 1-2 päivää myöhässä.
> Tässä kuva http://aijaa.com/UI2Glw
> Näenkö tuossa hailakan haamuviivan vasemmalla? Lapsi olisi niin toivottu, ei ole entuudestaan lapsia.
Sen viivan näkee paljain silmin. Oli vaikea kuvata...
> Kertokaa naiset! Oliko teilläkin haalea? Vai kuuluuko tuon olla haalea? Ei ole ennestään kokemusta, siksi varmistan teiltä.
Kommentit (121)
Onnittelut! Olet raskaana! Sinuna varaisin vain ajan neuvolaan. On selkeästi positiivinen testi. Kyllä neuvolassakin testataan, että oletko raskaana. Pääset heti pissaamaan purkkiin... :)
Aivan järkyttäviä juttuja joiltain. Mikä aikuisia ihmisiä oikeasti vaivaa, kun tekevät tahallaan kiusaa?! Testi on ensinnäkin aivan selkeä plussa (ja sen varmasti tietävät nämä kiusantekijätkin), ja aloittajan ilo minusta ihanaa. Kamala ajatella, että teistä kiusaajistakin moni on oikeasti jonkun äiti :( Ei ole vaikea arvata, millaisista perheistä tulevat tulevaisuuden kiusaajat. Onnea sinulle ap hurjasti, toivottavasti raskaus menee loppuun asti hyvin! Älä välitä noista idiooteista.
Itseasiassahan neuvolassa ei testata onko raskaana vai ei. Neljä raskautta ja aina on sanottu, että jos kotitestillä saa viivan niin kyllä siihen voi luottaa. Mutta raskaansarjan ap on, siitä ei epäilystäkään :)
Tarkoitin siis, että raskaanahan...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:43"]Onnea aloittajalle! =) Onko sinulla mitään oireita? Sekin jo kertoo.
[/quote]
Kiitos. :) No rinnat on todella kipeät, oksettaa ja etova olo. Tänään meinasin oksentaa, siksi päätin tehdä testin. Menkkamaisia kipuja. Outo olo. :) AP
Apteekin omalla testillä tuli voimakas viiva kun jollain tuon näköisellä liuskala sain haalean haamun. Olenkin käyttänyt vain apteekin omia kaikissa raskauksissani... Suosittelen sitä testiä kun on edukkinen hintakin.
Selviä raskausoireitahan nuo, onnea hirmuisesti! Toivottavasti kaikki menee hyvin!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:02"]Apteekin omalla testillä tuli voimakas viiva kun jollain tuon näköisellä liuskala sain haalean haamun. Olenkin käyttänyt vain apteekin omia kaikissa raskauksissani... Suosittelen sitä testiä kun on edukkinen hintakin.
[/quote]
Kiitos tiedosta. Mikä testin nimi on? Ehdottomasti haluan testata sillä! :) AP
Mulla oli myös haalea viiva, hennompikin kuin tuo ap:n saama ja parhaillaan raskausviikkoja 19. Olin tehnyt testin viikon 4 alussa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:57"][quote author="Parempi Ihminen" time="05.10.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:46"][quote author="Parempi Ihminen" time="05.10.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:17"][quote author="Parempi Ihminen" time="05.10.2015 klo 08:08"]Onpa ruma testi. [/quote] mikä sua vaivaa kade? miks tuut pilaa toisen ilon ???????? [/quote] :D Onko testiläpyskän ulkonäkö ihan oikeasti noin herkkä aihe joillekin? [/quote] No sitä minäkin ihmettelen, tulla nyt päivittelemään testin ulkonäköä ketjuun saakka. :D [/quote] Jaa en minä kyllä tiennyt miltä se näyttää ennen kuin katsoin kuvan.
[/quote]
Ja? Tarvitseeko kaikki sanoa ääneen? Ap ei kysynyt onko testi ihana vai ei.
[/quote]
Ei minun tarvitse kysyä lupaa kommentoimiseen.
Onnea rakas av-mamma! Olet hedelmöittynyt :) Kaikkea hyvää!!!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:02"]Apteekin omalla testillä tuli voimakas viiva kun jollain tuon näköisellä liuskala sain haalean haamun. Olenkin käyttänyt vain apteekin omia kaikissa raskauksissani... Suosittelen sitä testiä kun on edukkinen hintakin.
[/quote]
[/quote]
Nimi on "apteekin oma"
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:02"]Apteekin omalla testillä tuli voimakas viiva kun jollain tuon näköisellä liuskala sain haalean haamun. Olenkin käyttänyt vain apteekin omia kaikissa raskauksissani... Suosittelen sitä testiä kun on edukkinen hintakin.
[/quote]
[/quote]
Nimi on "apteekin oma"
[/quote]
Ahaa. Kiitos! :) AP
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:16"]Mun oma testi: http://aijaa.com/MO6fhi
rv 35 nyt
[/quote]
Oi ihanaa! Paljon onnea ja voimia loppu rutistukseen! :) AP
Olen tykännyt Prismassakin myytävistä pregcheck-testeistä. Mulla olleet 100 % luotettavia. Olen myös lisäksi tehnyt apteekista ostetun digitestin, joka näyttää viikot.
Tule kertoon ap sit mitä toka testi näytti !
Haaleakin plussa on plussa! Kunhan tulee testiajan sisällä. Onnea!
Minkä himskatin takia ihmiset on niin ilkeitä täällä