Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua raskaustestin tulkitaan ? (Kuva)
05.10.2015 |
Tein äsken raskaustestin. Menkat 1-2 päivää myöhässä.
> Tässä kuva http://aijaa.com/UI2Glw
> Näenkö tuossa hailakan haamuviivan vasemmalla? Lapsi olisi niin toivottu, ei ole entuudestaan lapsia.
Sen viivan näkee paljain silmin. Oli vaikea kuvata...
> Kertokaa naiset! Oliko teilläkin haalea? Vai kuuluuko tuon olla haalea? Ei ole ennestään kokemusta, siksi varmistan teiltä.
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuossa vaiheessa raskautta minulla ei koskaan ole näkynyt testeissä yhtään mitään, vasta pari päivää myöhemmin. Vaikka olen ollut verikokeiden perusteella raskaana. Eli onnea :)