Suhteesta ei tule mitään
Olen kaukosuhteessa miehen kanssa, joka on minua vanhempi ja kenellä on edellisestä avioliitosta lapsia.
Olemme seurustelleet kolme vuotta, ja toisaalta haluaisin erota miehestä, mutta rakastan häntä kuitenkin.
Ystäväni ja perheeni on sanonut, että mies ei ole oikea minulle. On mennyt sterilisaatioon, kun tulin vahingossa raskaaksi ja pakotti tekemään abortin.
Tiedän, että kukaan ei voi siihen pakottaa, mutta uskotteli minulle " Jos teen keskeytyksen, voidaan muuttaa yhteen kun haluan" .
Yhteen ei olla siis muutettu ja abortista aikaa yli vuosi.
Nähdään aina silloin milloin hänelle sopii kiireisen työn ja lasten välillä. Muutan sovittuja tapaamisia jne. Että saan olla miehen kanssa.
Puhutaan puhelimessa silloin milloin mies kerkeää.
Huoh, olen henkisesti niin väsynyt ja tiedän, että pitäisi erota...en vaan pysty :(
Nyt taas lähden kotia kohti ja seuraavan kerran näemme n. Kolmen viikon kuluttua, kun miehelle sopii.
Mitä mieltä?
Kommentit (48)
Kamalaa, kun on painostanut aborttiin. Tsemppiä!
Ymmärrä nyt hyvä tyttö, että mies elää sellaista elämää, kuin itse haluaa. Eipä tuo kovin taida taistella tunteidensa kanssa, toisin kuin sinä, hyväksikäytetty, joka itsetuntosikin miehen mieleiseksi olet antanut rapistua :O Sinä kipuilet taistellen tuulimyllyjä vastaan, vaikka sinut on jopa "pakotettu" aborttiinkin. Etkö mitenkään halua tajuta, että mies ei halua sinua? Kaipa olisitte edes kihloissa jo, kun noinkin pitkään olet sen perässä jaksanut juosta, jos sua yhtään arvostaisi ja tosissaan ottaisi?
Mies tekee duunia, nauttii lastensa kanssa matkailusta ja hallitsee itse talouttaan, kotiaan ja asioitaan. Ei se noin toimisi, jos ei elämänsä näin sujuisi kuten haluaa. Ei muuta yhteen, ei halua lapsia, etkä edes ole tervetullut yhteiselle lomamatkalle lastensa seuraan.
Huomaatko, että olet vain pikkupiristys kerran kuussa, jolloin haluaa rentoutua pimpsan parissa, jota sinä auliisti juokset hänelle tarjoamaan, kun pilli viheltää ja käsky käy? Mietipä, kun kymmenen vuoden päästä kai yhä kuljet tuon omahyväisen hyväksikäyttäjän narussa, kuinka elämä on ajanut melkein ohi, et ehkä saakaan omia lapsia ja katkeroidut omaan kurjaan kuplaasi....
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:34"]Miehellä on kyllä asialliset välit eksään. Puhuvat lapsista vain.
Ihmettelen vain, miksi miehellä on kammo asua yhdessä ja elää normaalisti? On asunut exän kanssa, mutta minun kanssa ei voi. Haluaisin, että suhde toimisi miehen kanssa, mutta tuntuu, että tulee taas hirveä riita kun lähdin. Oli virhe tulla miehen luokse. Ap
[/quote]
Ei se tule koskaa etenemään tuo teidän suhde. Sun täytyy nyt se itsesi vuoksi jo sisäistää. Kivoja, mukavia miehiä on kyllä muitakin, jotka eikäy vaan panemassa sua kun itselleen sopii. Ihan oikeesti. Näätte aikaisintaan kk päästä. Se ei ole tavallista.
Nyt silmät auki ja unohdat miehen. Tai ainakin vaihdat oman aaenteesi. Jollet haluu heti täysin eroon niin laitat vaikka varalle sivuun ja nouset tilanteen päälle henkisesti. Katselet muita miehiä ja elä täysillä omaa elämääsi ja jos se raukka haluu nähdä niin mieti sopiiko sulle panna sitä juuri sinä viikonloppuna vai oliko sulla just meno baariin kaverin kanssa. Jätä tyyppi rannalle ruikuttaa. Ei se toista sunkaltaista saa vaikka mitä sanois.
Miksi mies ei voi vain sanoa suoraan, että ei halua mitään vakavaa?
Sanoo, että tämä on vakava suhde. En kyllä enään jaksa uskoa..
Talvella meillä olisi yhteinen lomamatka, ja mies sanoi, että voidaan mennä siellä kihloihin, jos haluan. Ööhh...
Ap
Rakas tyttö, miksi se sanoisi " mä haluan susta vaan hauskaa seuraa silloin tällöin" ?
Tottakai se vakuuttelee sulle, että suhde on vakava jne.
Sille tilanne on nyt täydellinen. Nuorempi tyttöystävä, jota näkee joskus ja elämä muuten vaikuttaa tasapainoiselta.
Ehkä olet niin umpirakastunut ja teet kaiken mitä mies haluaa, niin se on huomannut sen ja pompottelee sua tahtonsa mukaan.
Missä vaiheessa se puhui kihlauksesta ja uskotko siihen...?
Viimeeksi, kun sanoin miehelle että tämä on tässä ja en vastannut puheluihin/viesteihin, niin mies sanoi silloin kihlauksesta. Ap
Mies vaikuttaa tosi oudolta!!! Oikein tunnevammainen narsisti.
Kysy miehen exältä miehestä tietoa. Olen sata varma, että sieltä päästä tulee liuta sellaisia asioita, mikä saa sinut tajuamaan millaisen ihmisen kanssa olet
Juu, ja sä varmaan uskot sen kihlaukseen? Paskat.
Leikkii törkeästi sun tunteilla
Tuhlaat vaan elämääsi tuohon suhteeseen :(
kamala, mikä aloitus.
Tiedätkö ap - ihminen antaa toisen ihmisen kohdella itseään juuri niin huonosti kuin itse kohtelee itseään. Se, että sinä olet vielä tuossa, kertoo siitä, kuinka huonosti myös itse arvostat ja kohtelet itseäsi.
Vaikutat aika nuorelta tapaukselta ja mies varmaan pystyy niin helposti pitämään sinut pikkurillin ympärillä..
Minusta tuntuu ettet oikeasti halua olla suhteessa ja sinulla on todella paha olotila. Mies toki ymmärtää sen, uskoisin. Ei sitä vaan valitettavasti kiinnosta kuin oma elämä, ja sinä olet laittanut itsesi likoon : Tehnyt raskaudenkeskeytyksen miehen pyynnöstä, peruuttanut menoja jne. Ja mies kohtelee sinua noin? Surullista
Kyllä sinä miehestä eroon pääset, parhaiten uuden miehen avulla. Tämä nykyinen miehesi on pelkkä hyväksikäyttäjä.
Etsi uusi, kiva suhde jossa sulla on kivaa.
Surullisinta on tuo menetetty lapsi, ukko itsekkyyttään painostanut sut paskaan päätökseen.
ÄLKÄÄ naiset ikinä 'suostuko' näihin abortteihin miesten painostuksesta. Miehet kautta maailman painostaa naisia abortteihin ja täysin itsekkäistä syistä. Hetkeäkään eivät ajattele naista+lasta, VAIN itseään ja sitäkin melko virheellisesti.
Tehkää naiset pesäero ja omat päätöksenne.
Ja Sinä ap, lakkaa tuhlaamasta aikaasi siihen äijään.
Sillä on varmasti useampi nainen kierrossa. Kasvata itsetunto ja ala tapailla muita.
Mun itsetunto on tosiaan niin nollassa. Ennen kuin aloitin suhteen, osasin nauttia elämästä ja mulla oli aina hauskaa ja olin aina menemässä jonnekin :D
Nyt en jaksa tai halua mennä mihinkään. Jopa koulussa mietin tätä suhdetta ja koko opiskelu tuntuu menevän huonosti.
En vaan ymmärrä miksi musta on tullut tälläinen kauhee ihminen, joka ei muuta osaa ajatella. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:15"]
Miksi mies ei voi vain sanoa suoraan, että ei halua mitään vakavaa? Sanoo, että tämä on vakava suhde. En kyllä enään jaksa uskoa.. Talvella meillä olisi yhteinen lomamatka, ja mies sanoi, että voidaan mennä siellä kihloihin, jos haluan. Ööhh... Ap
[/quote]
Talvella sitten, talvella kaikki on toisin. Siellä jossain voidaan mennä kihloihin, jos sinä sitä oikeasti vielä haluat. Sinä uskot. Sitten alkaa seuraava lupailu, ja koska kihloihin on menty sormusten takia niin avioliittoa on turha toivoakaan, puhumattakaan yhteenmuutosta tai yhteisestä arjesta.
Niin että miksei se voi sanoa, ettei ole vakavaa? Sen takia, että se ei nyt osaa kuvitella muutakaan. Sen takia, että hän voi sanoa mitä haluat kuulla, muttei tee kuten pitäisi tehdä.
Ei ole miehen homma päättää sun puolestasi, mikä teidän suhteenne on. Tai siis hän voi päättää omasta puolestaan, että suhde on tapaaminen kerran kuussa, sinä voit päättää riittääkö se sinulle.
Sanopa sille ukolle, että tunnet itsesi niin masentuneeksi, ettei edes seksi kiinnosta, ja katsotaanpa mitä vastaa siihen? Ymmärtääkö ja haluaa olla turvallisena olkapäänä ja keskustella sun kanssa tilanteestasi, ja olla valmis odottamaan sun toipumista ja pitkäänkin? Niinpäniin...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:14"]
Mun itsetunto on tosiaan niin nollassa. Ennen kuin aloitin suhteen, osasin nauttia elämästä ja mulla oli aina hauskaa ja olin aina menemässä jonnekin :D Nyt en jaksa tai halua mennä mihinkään. Jopa koulussa mietin tätä suhdetta ja koko opiskelu tuntuu menevän huonosti. En vaan ymmärrä miksi musta on tullut tälläinen kauhee ihminen, joka ei muuta osaa ajatella. Ap
[/quote]
Tunnistan tuosta itseni, älä ota pahalla kun töksäytän suoraan.
Olet ulkoistanut onnesi. Mies on tehnyt sinut kerran, silloin alkuun onnelliseksi. Se on kemiaa. Rakastuminen tuntuu hyvältä. Mutta sen jälkeen kävi niin, että ulkoistin vastuun onnellisuudestasi hänelle. Olihan hän kerran jo onnellistuttanut sinut!
Nyt odotat. On helpompi uskoa epämääräisiin lupauksiin kuin luopua toivosta. Ehkä joskus... Sitten. Joskus. Ja kun olette yhdessä, kaikki on hyvin!
Mutta jos otat vähän etäisyyttä ja katsot tilannettanne ulkopuolelta, niin mikään ei ole hyvin. Olet luopunut elämästäsi, ruvennut odottamaan. Ehkä juuri se elämäniloinen ihminen oli se, kehen tuo mies ihastui ja olisi halunnut palasen siitä.
En tiedä, imikö hän sen elämänilon sinusta vai annoitko sinä sen vapaaehtoisesti, mutta suosittelisin tekemään töitä sen löytämiseksi. Sinä itse olet elämäsi päähenkilö. Sinä voit päättää, mihin sinulla on oikeus ja onko sinulla velvollisuus sietää tällaista odottelua ja epävarmuutta.
Miehellä on kyllä asialliset välit eksään. Puhuvat lapsista vain.
Ihmettelen vain, miksi miehellä on kammo asua yhdessä ja elää normaalisti? On asunut exän kanssa, mutta minun kanssa ei voi. Haluaisin, että suhde toimisi miehen kanssa, mutta tuntuu, että tulee taas hirveä riita kun lähdin. Oli virhe tulla miehen luokse. Ap