Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteesta ei tule mitään

Vierailija
05.10.2015 |

Olen kaukosuhteessa miehen kanssa, joka on minua vanhempi ja kenellä on edellisestä avioliitosta lapsia.

Olemme seurustelleet kolme vuotta, ja toisaalta haluaisin erota miehestä, mutta rakastan häntä kuitenkin.

Ystäväni ja perheeni on sanonut, että mies ei ole oikea minulle. On mennyt sterilisaatioon, kun tulin vahingossa raskaaksi ja pakotti tekemään abortin.
Tiedän, että kukaan ei voi siihen pakottaa, mutta uskotteli minulle " Jos teen keskeytyksen, voidaan muuttaa yhteen kun haluan" .

Yhteen ei olla siis muutettu ja abortista aikaa yli vuosi.

Nähdään aina silloin milloin hänelle sopii kiireisen työn ja lasten välillä. Muutan sovittuja tapaamisia jne. Että saan olla miehen kanssa.

Puhutaan puhelimessa silloin milloin mies kerkeää.

Huoh, olen henkisesti niin väsynyt ja tiedän, että pitäisi erota...en vaan pysty :(

Nyt taas lähden kotia kohti ja seuraavan kerran näemme n. Kolmen viikon kuluttua, kun miehelle sopii.

Mitä mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin unohtaa miehen ja onnistuinkin siinä jotenkin..rupesimme kuitenkin lyhyen hiljaiselon jälkeen puhua puhelimessa niitä näitä ja kutsui minut nyt viime viikonlopuksi hänen luokseen.

Mietin pitkään tulemista, ja tulin. Nyt tilanne on taas sama. Eilen illalla valittelin vatsakipua ( menkat alkamassa) ja sanoinkin siitä. Mies meni ostamaan raskaustestin, jos olen raskaana!! Miten voin olla raskaana jos mies on mennyt sterilisaatioon ja tiedän kyllä itse, että oli mekkakipua...voi elämä. Sanoin vielä, että en kyllä todellakaan tee testiä, mutta se sai mut senkin tekemään ilman mitään syytä.
Sillä on kauhea paniikki, jos tulen raskaaksi.

Äsken mies lähti töihin. Kysyin, että milloin voidaan nähdä ja sanoi, että ens kuun alussa. On paljon töitä ja lasten kanssa täytyy lähteä matkalle.
V......a, että tulin tänne :(

Ap

Vierailija
42/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan yksinkertaisesti ymmärrä, mitä näet noin paskassa miehessä? Mies ei panosta yhteen teidän yhteiseen tulevaisuuteen. Onko edes puhunut mitään mitä haluaa tulevaisuudelta?

Vitsit, tekis mieli ravistella sua, että heräisit sun vaaleanpunaisesta maailmasta, että mies on itsekäs ja oikein häntäheikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, että suhteesta ei tule mitään. Miksi haluat enemmän, ap? Onhan teillä suhde, mutta tyydyttääkö se sinua? Oikeampi otsikko olisi: "suhde ei ole sellainen kuin minä haluaisin".  Olet arvokas ja tärkeä ja sinulle kuuluu sellainen suhde, jollaisen haluat. Et voi saada sitä jos et eroa tästä. Pysymällä tuossa suhteessa varmistat että sen saamisen tiellä on tulppa. Et voi saada parempaa suhdetta jos olet tässä, ymmärräthän? 

Vierailija
44/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuoden vatvonut eroa ja tilanne päättyy aina tähän. Meillä on hauskaa, kun olemme yhdessä. Mies on huumorintajuinen, hyvännäköinen, fiksu, herrasmies. Miinus puoliakin löytyy sitten vähän enemmän.

Tulevaisuudesta ei ole puhunut mitään muuta kuin, että lapset kun ovat isompia niin hän voi YKSIN lähteä jonnekin välimerelle vuodeksi ilman työstressiä. Siinä on sen tulevaisuuden haaveet.

Kun taas minä haluan lapsia ja ylipäätänsä asua yhdessä. Kummatkin asiat ovat miehelle ylitsepääsemättömiä asioita

Vierailija
45/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkisinkö vain nauraisinko?! Sen tiedän, että empatia ja sympatia ei säteile koskaan silloin kuin omilla arvioilla, valinnoilla ja päätöksillä roikkuu löysässä hirressä. 

Vierailija
46/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, miten kurjaa, ettet onnistunutkaan lähtemään lopullisesti, vaan mies sai puhuttua takaisin. :( Miten olosi kehittyi, kun suhde oli katkolla? Oletko nyt saanut keskusteluapua ja onko siitä ollut hyötyä? Kerroitko tässä suhteessa tapahtuneista traumaattisista asioista? -yksi edelliseen ketjuun vastannut

Vierailija
47/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ilmeisesti ymmärrä, että parisuhteessa pitäisi ajatella kumpaakin, eikä vain itseään.
Tuo vaikuttaa just löysässä hirressä olemista. Tuntuu, että olet ahdistunut, kun et tiedä mitä elämässäsi tapahtuu jos olet mukana nykyisessä suhteessa

Vierailija
48/48 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:26"]

Niin siis opiskelen yliopistossa ja tekemistä riittää, mutta tämä suhteen ajattelemin vie keskittäytymiskyvyn kouluunkin. Sanokaa fiksut naiset, miten mun kannattaa edetä vai onko ainoa vaihtoehto lopullinen ero? Tajuaakohan se, jos olen välinpitämätön sitä kohtaan? Laitoin sille tänään hirveän pitkän viestin tunteista ja miten paha mulla on olla näin, ei ole vastausta tullut. Ap

[/quote]

Nyt: ei enää ainuttakaan viestiä miehelle. Meet YTHS:n jokun juttusille tai  kriisikeskukseen tai jonnekin. Sun pitää unohtaa se mies ihan tykkänään. Se ei halua sitoutua suhun ja tollanen kihloista puhuminen on ihan arsesta ja tyhjää puhetta. Kihloihin mennään kosinnan jälkeen, ei silleen että "mennääks kihl..." sellainen puhe ei tarkoita mitään. Sen miehen puheet eivät tarkoita mitään jos vertaat niitä  miehen tekoihin. Niin.. ne teot? Missä ne ovat? Aivan, ei missään. Puhua voi vaikka naamansa siniseksi sentimentaalista läppää naiselle koska nainen sellaista kaipaa mutta jos teot puuttuvat, sanoilla ei ole merkitystä.

Älä pilaa elämääsi. Jätä se mies tänään. Numero vaihtoon, uusi salaiseksi, sitten itsensä parantelua ja omanarvontunnon nostoa. Katoa sen ukkelin elämästä koska hän ei sinua elämäänsä nykyistä enempää halua ja sinä ansaitset parempaa kuin hän.Tämä oli käsky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme