Suhteesta ei tule mitään
Olen kaukosuhteessa miehen kanssa, joka on minua vanhempi ja kenellä on edellisestä avioliitosta lapsia.
Olemme seurustelleet kolme vuotta, ja toisaalta haluaisin erota miehestä, mutta rakastan häntä kuitenkin.
Ystäväni ja perheeni on sanonut, että mies ei ole oikea minulle. On mennyt sterilisaatioon, kun tulin vahingossa raskaaksi ja pakotti tekemään abortin.
Tiedän, että kukaan ei voi siihen pakottaa, mutta uskotteli minulle " Jos teen keskeytyksen, voidaan muuttaa yhteen kun haluan" .
Yhteen ei olla siis muutettu ja abortista aikaa yli vuosi.
Nähdään aina silloin milloin hänelle sopii kiireisen työn ja lasten välillä. Muutan sovittuja tapaamisia jne. Että saan olla miehen kanssa.
Puhutaan puhelimessa silloin milloin mies kerkeää.
Huoh, olen henkisesti niin väsynyt ja tiedän, että pitäisi erota...en vaan pysty :(
Nyt taas lähden kotia kohti ja seuraavan kerran näemme n. Kolmen viikon kuluttua, kun miehelle sopii.
Mitä mieltä?
Kommentit (48)
Sanon myös kokemuksesta, että lähde tuosta suhteesta heti pois! Mies on niin itsekäs, että vaikka kuinka jankutat pahaa oloasi ei sitä kiinnosta!
Mies on narsisti! Opiskeletko siis, oletko töissä vai mitä teet arkisin?
Lähinnä hyvä, että on tekemistä arkisin. :)
Niin siis opiskelen yliopistossa ja tekemistä riittää, mutta tämä suhteen ajattelemin vie keskittäytymiskyvyn kouluunkin.
Sanokaa fiksut naiset, miten mun kannattaa edetä vai onko ainoa vaihtoehto lopullinen ero?
Tajuaakohan se, jos olen välinpitämätön sitä kohtaan?
Laitoin sille tänään hirveän pitkän viestin tunteista ja miten paha mulla on olla näin, ei ole vastausta tullut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:39"]
Kamalaa, kun on painostanut aborttiin. Tsemppiä!
[/quote]
Ai että pitäisi vielä tehdä etälapsia miehen kanssa, jota ei edes kiinnosta. Aivan oikea ratkaisu. Hyvä ap!
Onko kyseessä näkymätön mies? hehheh ..
Olen fiksu nainen ja sanon että jätä se. Löydät parempaa.
En tiedä mikä tämä suhde juttu on, mutta vaikuttaa tosi oudolta!
Oletko varma, että miehen ex vaimo ei ole kuviossa mukana?
Olen käynyt keskustelemassa ja on ollut järkevääkin, koska mietin tätä tilannetta kokoajan.
Kavereille ja äidille en enään jaksa kertoa, koska ne ovat varmaan niin kyllästyneitä...
Kuukausi sitten olin niin ahdistunut ja puhuin äidin kanssa, ja en todellakaan tiennyt enkä halunnut, mutta äitini oli laittanut miehelle viestin, että " nyt loppuu tämä tunteilla leikkimen" tms.
Oli se mulle vähän noloa, kun äidin pitää puuttua yli 20 vuotiaan elämään. :D
Mies suuttui siitä viestistä hirveästi mulle ja rupesi syyttelemään, ja sanoi, että häntä tässä kokoajan loukataan ja arvostellaan. Ehkä ihan syystä?
Mitä voin sanoa miehelle, että mua ahdistaa ja tämä ei toimi näin? Tuntuu kaikki mitä sanon menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. AP
Minä en edes jaksaisi laittaa viestiä miehelle ja kertoa tuntemuksista, koska ei sitä kiinnosta.
Ymmärrän toisaalta sinua, että on hankalaa jos rakastaa ihmistä ja tilanne on noin ahdistava.
Ehkä miehelle on tärkeintä työ? Ja myös minkälaiset välit eksään?
Huh huh... On kyllä tasa-arvoinen suhde... En osaa muuta kyllä sanoa
Lähde treffeille jonkun toisen miehen kanssa, tai iske joku edes baarista niin huomaat ettei tuo mies olekaan rakkautesi arvoinen, maailma on täynnä vaihtoehtoja, tuollaiseen mieheen verrattuna ainakin puolet vaihtoehdoista on parempia.
Mies on siis ihan tyytyväinen tilanteeseen, omalla tavallaan. Mitä nyt ahdistuu ajatuksesta, että tulisit raskaaksi.
Sinä et ole tyytyväinen tilanteeseen.
Mies ei aio muuttua, joten ainoa mitä voit tehdä, on muuttua itse.
Tämä keino ei ole mikään paras mahdollinen, mutta yksi tapa ratkaista asia: mene baariin, raahaa joku kämpillesi ja riko suhteenne pettämällä. Jos et yksin siihen pysty, niin nyt sanon että tarkoitus pyhittää keinot.
En edes tiedä, onko teillä suhdetta vai onko koko tapailukuvio vain sinun päässäsi. Miehelle ehkä olet vaan kaveri, jota sopii tapailla silloin tällöin.
Jos se moukka soittaa sulle, niin sano tiukasti että et halua tälläistä suhdetta ja on sen pillin mukaan menemistä. Joko se välittää susta ja järjestää asioita paremmin tai sitten ei tee mitään, eli ei välitä sun tunteista
Juu, ei kyllä vaikuta että mies kunnioittaa sinua yhtään. Miten olet voinut olla kolme vuotta tollaisessa suhteessa?
Mies on huijari. Voi että... Mutta mä luulen, että sä lähdet tuosta vasta kun sinunkin on pakko, mies ei tietenkään lopeta, kun eikös tuo teidän järjestely ole miehelle ihan sopiva? Ihan juuri tuollaisena kuin se on nyt. Ettei hänen tarvitse muuttaa siinä mitään. Huijari hän on sen takia, että ette muuttaneetkaan yhteen.
Mikä tilanteessa sinua häiritsee? Miettisin sinuna sitä ja irtaantuisin sen ajattelemisen voimalla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:26"]
Niin siis opiskelen yliopistossa ja tekemistä riittää, mutta tämä suhteen ajattelemin vie keskittäytymiskyvyn kouluunkin. Sanokaa fiksut naiset, miten mun kannattaa edetä vai onko ainoa vaihtoehto lopullinen ero? Tajuaakohan se, jos olen välinpitämätön sitä kohtaan? Laitoin sille tänään hirveän pitkän viestin tunteista ja miten paha mulla on olla näin, ei ole vastausta tullut. Ap
[/quote]
Olet ulkoistanut vastuun onnellisuudestasi tuolle miehelle. Hän joka sanoi niin tässä ketjussa, on oikeassa. Mies ei muutu, vaikka olisit häntä kohtaan välinpitämätön. Miksi luulet, ettei hän olisi tajunnut jo? Vika ei ole sinussa, ei kommunikoinnissasi, eikä missään, mikä johtuu sinusta. ET VOI MUUTTAA MIESTÄ. Hänen olisi itse haluttava muuttua. Mutta ei hän halua, että hänen pitää tuosta muuttua mihinkään.
Miksi sä ap roikut unelmoimassa juuri tämän miehen kanssa? Sulle pitää hänen kanssaan jatkaessasi kelvata tällainen, mikä suhteenne juuri nyt on. Ymmärrän hyvin, ettei se kelpaa. Sinä olet tärkeä ja sinä olet arvokas. Etsi mies, joka kertoo NÄMÄ asiat sinulle.
Ei mies halua enään perheleikkejä. On jo lapsia, niin olet vaan sille piristysruiske elämässä ja käyttää sinua häikäilemättömästi hyväkseen
Olet tehnyt saman aloituksen myös aiemmin, silloinkin sinua kehotettiin eroamaan. Eli jatkat vatvomista edelleen samassa tilanteessa.
Mä muistan kanssa, että joskus kerroit tilanteestasi :(
Mietin kyllä oikeasti mitenköhän pärjäät, vaikutit niin kurjalta, että itsetuntosi on romutettu kokonaan...Miten mies sai taas käännettyä pääsi, että olisitte yhdessä?
Tunnevammaisia miehiä riittää. Itse jouduin hoitoon samanlaisen pompottelijan takia, kaikku voimat meni ja miestä ei kiinnostanut, vaikka näki miten murenin päivä päivältä. Tyypillistä tuollaisille miehille on suunnaton itsekkyys.