Mikä voi olla syynä, että minua ei palkata?
Useasta haastattelusta tullut hylsy, en päässyt edes kauppaan töihin. Haastattelut ovat olleet kestoltaan 20 min - 1,5 h.
Olen miettinyt ja miettinyt, mutta mielestäni pukeudun/käyttäydyn asiallisesti ja vastaan kysymyksiin ja kysyn itsekin. Ainut mikä tulee mieleen on, että en osaa markkinoida itseäni kyllin hyvin. Miten onnistuisin siinä paremmin? Alkaa tuntumaan, että minussa on jotain pahasti vialla. Miten voisin esim. Kauppaan hakiessani erottua joukosta?
Kommentit (6)
Hakija ei saa kysyä itse mitään. Antaa hakijasta jotenkin tyhmän ja uteliaan vaikutelman, jos kysyy jotain.
Tärkeintä on olla ns. hyvä tyyppi, siis työpaikalla kaikkeen valmis jees-ihminen.
Samaa olen miettinyt itseni kohdalla. Viimeksi haastattelu kesti 1,5h, kysyttiin kaikenlaisia erilaisia asioita että osaanko. Seuraavana päivänä paikka oli laitettu uudelleen hakuun ja työkokemusta ei vaadittu nimeksikään. Itsellä työkokemusta yli 25v. Tunsin itseni idiootiksi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt itseni kohdalla. Viimeksi haastattelu kesti 1,5h, kysyttiin kaikenlaisia erilaisia asioita että osaanko. Seuraavana päivänä paikka oli laitettu uudelleen hakuun ja työkokemusta ei vaadittu nimeksikään. Itsellä työkokemusta yli 25v. Tunsin itseni idiootiksi.
Todella outoa käytöstä. Aina saa ihmetellä työnantajien järjenjuoksua.
Tuskin sinussa mitään kummempaa vikaa on, kilpailu työpaikoista on vaan niin kovaa. Aina joku jää rannalle. Kannattaa seuraavan kerran pyytää palautetta.