Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni Vartiainen ja Elias Kaskinen käsi kädessä Loirin konsertissa!

Vierailija
05.10.2015 |

En olisi ikinä uskonut että Jenni joka pitää yksityiselämänsä ja miessuhteensa tarkasti piilossa, näyttäytyy julkisesti käsi kädessä nuoren poikaystävänsä Eliaksen kanssa. Kun katsoo Ellun ilmettä tässäkin IS kuvassa, ei jää epäselväksi että taitaa olla menoa...Onnea vaan, ilmeisesti Jenni tarvitsi vain oikean miehen että uskaltaa onnensa näyttää muillekin.

http://is11.snstatic.fi/img/626/1443929567745.jpg

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava ja jotenkin jopa surullinen tuo Jennin puolustaja joka on aina näissä ketjuissa meuhkaamassa. Kuvittelee että Jenni on hänelle kiitollinen.
Kuvittelee että kun "tietää"jennin miljoonan mutkan kautta, olevansa jennille jotenkin merkittävä henkilö.
Luulee vissiin pääsevänsä Jennin ystäväksi. Todellisuudessa hän ei ole mitenkään merkittävä. Jenni tuskin lukee av:ta tai mitään muitakaan saitteja. Pakkomielle,on ehkä paras sana kuvamaan tuota puolustajaa. Näistä tapauksista ollut juttua mediassa,lähinnä oikeasti suurten starojen faneista jotka ovat tehneet samaa,he ovat lopulta löytäneet itsensä hoidosta.

En ole mikään puolustaja tai haukkuja, mutta minun mielestä vielä surullisempia on nämä törkeillä nimityksillä solvaajat. Jos joku haukkuu toista ihmistä "rumaksi vanhaksi kurpaksi" ja "norsunvituksi", se saattaa herättää jossain toisessa tarpeen puolustaa kyseistä henkilöä, oli tämä julkkis tai ei. 

Vierailija
82/84 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

05.10.2015 klo 14:39

Vierailija

05.10.2015 klo 13:27

Vierailija

05.10.2015 klo 12:04

Jos katsoo tätä IS koko uutista, huomaa että Ellusta ja Jennistä on otettu peräkkäin 2 kuvaa. Kummassakaan ei taustalla olevien ihmisten ilmeet tai asennot muutu yhtään, aivan kuin heidät olisi photosopattu keskelle kuvaa. Tämän on huomanneet useat IS kommentoijat myös. Olisiko IS uutisten puutetta kun yrittävät kusettamalla järkätä Jenniä ja Ellua julkisesti yhteen "käsi kädessä"? En tosiaankaan usko että Jenni näyttäisi noin selvästi julkisesti tunteitaan, ei ole sellaista tehnyt kenenkään edellisen miehen kanssa. Esim.Immosen kanssa Linnan juhlissa kaikki yhteiskuvat oli kiellettyjä. 

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1443929570674.html

Ilmeisesti et ollut itse kyseisessä konsertissa. Minä olin paikalla ja omin silmin todistin heidät istumassa vieretysten. Mitenköhän Ilta-Sanomat sen teeskenteli!? Jotain salaliittoteorioita on varmasti oltava tässäKIN asiassa taustalla?? 

Järkyttävä salaliitto. Eliakselle on luvattu Warnerin levysoppari ja 500 000 euroa sekä iso keikkakiertue maksetulla yleisöllä, että suostuu lääppimään tuota vanhaa puuma-kurppaa julkisesti.

tätä minäkin epäilen. Ei Elias vapaaehtoisesti tuota nussi. Raha ja maine.

Aivan ilmiselvä läpinäkyvä julkisuustemppu. Ei ehkä Jenniltä koska on tauolla mutta Eliakselta. Levy nousee raketin lailla albumilistalla...törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija05.10.2015 klo 14:39

Vierailija05.10.2015 klo 13:27

Vierailija05.10.2015 klo 12:04

Jos katsoo tätä IS koko uutista, huomaa että Ellusta ja Jennistä on otettu peräkkäin 2 kuvaa. Kummassakaan ei taustalla olevien ihmisten ilmeet tai asennot muutu yhtään, aivan kuin heidät olisi photosopattu keskelle kuvaa. Tämän on huomanneet useat IS kommentoijat myös. Olisiko IS uutisten puutetta kun yrittävät kusettamalla järkätä Jenniä ja Ellua julkisesti yhteen "käsi kädessä"? En tosiaankaan usko että Jenni näyttäisi noin selvästi julkisesti tunteitaan, ei ole sellaista tehnyt kenenkään edellisen miehen kanssa. Esim.Immosen kanssa Linnan juhlissa kaikki yhteiskuvat oli kiellettyjä. 

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1443929570674.html

Ilmeisesti et ollut itse kyseisessä konsertissa. Minä olin paikalla ja omin silmin todistin heidät istumassa vieretysten. Mitenköhän Ilta-Sanomat sen teeskenteli!? Jotain salaliittoteorioita on varmasti oltava tässäKIN asiassa taustalla?? 

Järkyttävä salaliitto. Eliakselle on luvattu Warnerin levysoppari ja 500 000 euroa sekä iso keikkakiertue maksetulla yleisöllä, että suostuu lääppimään tuota vanhaa puuma-kurppaa julkisesti.

tätä minäkin epäilen. Ei Elias vapaaehtoisesti tuota nussi. Raha ja maine.

Aivan ilmiselvä läpinäkyvä julkisuustemppu. Ei ehkä Jenniltä koska on tauolla mutta Eliakselta. Levy nousee raketin lailla albumilistalla...törkeää.

Paskapuhetta. Ei näy Eliaksen levyä top50 joukossa. Radiosoittolistalla aika korkealla muttei taida levy myydä.

Vierailija
84/84 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut että Jenni joka pitää yksityiselämänsä ja miessuhteensa tarkasti piilossa, näyttäytyy julkisesti käsi kädessä nuoren poikaystävänsä Eliaksen kanssa. Kun katsoo Ellun ilmettä tässäkin IS kuvassa, ei jää epäselväksi että taitaa olla menoa...Onnea vaan, ilmeisesti Jenni tarvitsi vain oikean miehen että uskaltaa onnensa näyttää muillekin.

http://is11.snstatic.fi/img/626/1443929567745.jpg