Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni Vartiainen ja Elias Kaskinen käsi kädessä Loirin konsertissa!

Vierailija
05.10.2015 |

En olisi ikinä uskonut että Jenni joka pitää yksityiselämänsä ja miessuhteensa tarkasti piilossa, näyttäytyy julkisesti käsi kädessä nuoren poikaystävänsä Eliaksen kanssa. Kun katsoo Ellun ilmettä tässäkin IS kuvassa, ei jää epäselväksi että taitaa olla menoa...Onnea vaan, ilmeisesti Jenni tarvitsi vain oikean miehen että uskaltaa onnensa näyttää muillekin.

http://is11.snstatic.fi/img/626/1443929567745.jpg

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää asia ei kiinnosta mutta noi kuvat on kyllä hassut :D

Vierailija
22/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:09"]

Minä haluaisin panna jenniä perseeseen. Antaakohan se kakkosta tolle pikkujäbälle?

[/quote]

Miksi sinä sanot 190cm pitkää satakiloista miestä pikkujäbäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä ihmisten edessä, älä sinä muiden katseista välitä.

Vierailija
24/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, oksennus lentää... Hyi HELVETTI.

Vierailija
25/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:06"]

En kyllä arvosta sitä että toisen artistin keikalle yritetään julkisuustempulla kääntää huomiota itseensä. Jennin kuului kunniottaa toista taiteilijaa eikä järjestää spektaakkelia. Meni maku koko muijaan artistina ...

[/quote]

Ai että artisti ei saisi vapaa-ajalla käydä ystävänsä 70-vuotisjuhlakonsertissa? JA mikä spektaakkeli se on jos nuo istuu yleisössä kuten ketkä tahansa tavikset eikä vaadi erityiskohtelua? Ei ole heidän syytä että joku ottaa kuvia ja laittaa ne IS. Sitä paitsi Jenni jäi 2 vkoa sitten keikkatauolle tekemään levyä eikä pariin vuoteen tarvitse minkäänlaista julkisuutta, joten ei varmasti halunnut huomiota itseensä kiinnittää. 

Minusta tämä sairas ilkeä solvaaminen saisi jo riittää. 

Vierailija
26/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä silti provosoidaan jatkuvasti ton jakopillun kanssa. Yäk, saatana. En nuolis ton jakorasian jalkoväliä ikinä...

Vierailija
27/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin panna jenniä perseeseen. Antaakohan se kakkosta tolle pikkujäbälle?

[/quote]

Missäköhän kohtaa sulla meni omassa elämässäsi jotain pahasti vialle? Varhaislapsuudessa, teini-iässä..? Jotain on selvästi käynyt, kun sinusta on kasvanut ihminen jolle tuottaa mielihyvää kirjoittaa muista ihmisistä noin. Vaikka julkaisisitkin näitä "kieliposkella", trollausmielessä / provosointihakuisesti, niin se ei muuta asiaa mihinkään eikä poista vastuutasi omista teksteistäsi. Jos et saisi siitä mitään mielihyvää, et sitä tekisi. Suurimmalle osalle tuollainen käytös aiheuttaisi vain häpeää itseä kohtaan. Voi kumpa olisit saanut elämässäsi enemmän rakkautta osaksesi, niin et ehkä olisi kasvanut niin vinoon. 

Vierailija
28/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jennillä on muuten aika leveä perse. Olisi helppo synnyttää lapsia. Onkohan jo raskaana Eliakselle?

Vierailija
29/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:28"]

Täällä silti provosoidaan jatkuvasti ton jakopillun kanssa. Yäk, saatana. En nuolis ton jakorasian jalkoväliä ikinä...

[/quote]

Jaksoit silti laittaa 4 viestiä alle 10 min sisällä? Älä huoli, ei sinun tarvitse Jennin pillua nuolla. Vaikka näköjään epätoivoisesti haluatkin sitä tehdä, runkkaat toisella kädellä muna ruvella kun toisella kirjoittelet näitä tuhmuuksia.

Vierailija
30/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaatte Jenniä niin paljon? Itse en Jenniä tunne, mutta ihan ok tyypille vaikuttaisi. Eliaksen tunnen ja hänestä ei onneksi näin inhottavia juttuja kirjoitella, vielä...

Vierailija
31/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:36"]

Miksi vihaatte Jenniä niin paljon? Itse en Jenniä tunne, mutta ihan ok tyypille vaikuttaisi. Eliaksen tunnen ja hänestä ei onneksi näin inhottavia juttuja kirjoitella, vielä...

[/quote]

Niinpä, ei tiennyt Ellu-parka mihin paskaan on mulkkunsa työntänyt. Pian alkaa hänenkin tolkuton herjaaminen täällä.

Vierailija
32/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Jennillä on muuten aika leveä perse. Olisi helppo synnyttää lapsia. Onkohan jo raskaana Eliakselle?

[/quote]

Anatomian oppitunti: ei ne lapset perseestä tule vaan sieltä keskimmäisestä.

Vierailija
33/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:38"]

[/quote]

Niinpä, ei tiennyt Ellu-parka mihin paskaan on mulkkunsa työntänyt. Pian alkaa hänenkin tolkuton herjaaminen täällä.

[/quote]

Mitä jos Jenni ja Elias ihan rauhassa saisivat päättää kenen kanssa ovat ja ilman mitään roskajuttuja? Ihan tavallisia ihmisiä nekin on.

ps hommaa itsellesi ammattiapua niin loppuu tuo paskanjauhanta...

Vierailija
34/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

No ei tuo nyt niin hehtaarileveä ole, ihan pantava kyllä.

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/12047035_942867442438939_950737700802592823_n.jpg?oh=8d8118df52e2d8186c56984f396892be&oe=5693D48F

Vierailija
35/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et tunne Eliasta, älä valehtele. Jos tuntisit, kertoisit hänelle mitä tällä palstalla kirjoitellaan Jennistä ja ohjaisit häntä itse katsomaan. Sitten Elias tekisi selvää näistä ulostekasoista jotka täällä hänen rakastaan solvaa päivästä päivään.

Vierailija
36/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos muka tunnet Eliaksen, voisitko hiukan valaista miksi se on tuon vanhan kuppasen kurpan kanssa kun saisi kenet tahansa ikäisensä tytön?

Vierailija
37/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Eliaksen useamman vuoden ajalta, musa-alan opintojen kautta. Ihan tavallinen tyyppi, symppis ja melkein aina hyvällä päällä. Uskokaa pois, me muusikot ollaan ihan tavallisia, ajattelevia ja tuntevia ihmisiä. En todellakaan kerro Eliakselle mitä täällä kirjoitetaan enkä usko että häntä kiinnostaa edes kärpäsen kakan vertaa mitä mieltä joku katkera aaveemamma on asioista mieltä.

Vierailija
38/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:26"]

Miksei kukaan ottanut näistä pussauskuvia tai kun Eliaksen käsi hiplaa Jennin persettä? Kysyy nimimerkki "Konsertissa ollut"

[/quote]

En ikinä usko että Jenni antaisi miehen tehdä tuollaista JULKISELLA paikalla. Tähän asti ei ole edes tunnustanut seurustelujaan kenenkään kanssa saati antaisi lääppiä ja nuolla julkisesti vaikka kuka vaan voi kuvata. Eli paskapuhetta.

[/quote]

Kyllä vaan teki ja ihan julkisesti. Tosin ei tuolla katsomossa kesken keikan sentään vaan keikan jälkeen areenan ovien ulkopuolella. Ensin suutelivat ja Eliaksen kädet puristi Jenniä takapuolesta ja taas suutelivat ja näytti kuin olisi lähteneet kävellen pois. Näin tämän, eivät sitä mainostaneet mitenkään mutteivät piilotelleetkaan vaan ihan kuin tavalliset ihmiset tosin aika lätkässä toisiinsa.

Vierailija
39/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:04"]

Jos katsoo tätä IS koko uutista, huomaa että Ellusta ja Jennistä on otettu peräkkäin 2 kuvaa. Kummassakaan ei taustalla olevien ihmisten ilmeet tai asennot muutu yhtään, aivan kuin heidät olisi photosopattu keskelle kuvaa. Tämän on huomanneet useat IS kommentoijat myös. Olisiko IS uutisten puutetta kun yrittävät kusettamalla järkätä Jenniä ja Ellua julkisesti yhteen "käsi kädessä"? En tosiaankaan usko että Jenni näyttäisi noin selvästi julkisesti tunteitaan, ei ole sellaista tehnyt kenenkään edellisen miehen kanssa. Esim.Immosen kanssa Linnan juhlissa kaikki yhteiskuvat oli kiellettyjä. 

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1443929570674.html

[/quote]

Ilmeisesti et ollut itse kyseisessä konsertissa. Minä olin paikalla ja omin silmin todistin heidät istumassa vieretysten. Mitenköhän Ilta-Sanomat sen teeskenteli!? Jotain salaliittoteorioita on varmasti oltava tässäKIN asiassa taustalla?? 

[/quote]

Järkyttävä salaliitto. Eliakselle on luvattu Warnerin levysoppari ja 500 000 euroa sekä iso keikkakiertue maksetulla yleisöllä, että suostuu lääppimään tuota vanhaa puuma-kurppaa julkisesti.

[/quote]

Olen varma, että lähes jokainen mies ikähaarukassa 18-60 on Eliakselle kateellinen. Minäkin olen.

Vierailija
40/84 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:06"]

En kyllä arvosta sitä että toisen artistin keikalle yritetään julkisuustempulla kääntää huomiota itseensä. Jennin kuului kunniottaa toista taiteilijaa eikä järjestää spektaakkelia. Meni maku koko muijaan artistina ...

[/quote]

Hahahahaha. Päivän tyhmin kommentti.

Eiköhän Jennilläkin ole oikeus mennä miesystävänsä kanssa ihan mihin haluaa.

Ihastuttava pariskunta.