Rekkakuskit jäällä
Kommentit (8)
Hyvä sarja. Uusi suosikki on tosin kultakuume, joka tulee kutoselta.
Maailman raivostuttavin ohjelma ja se tulee just silloin kun miehen kanssa voisi istahtaa television ääreen katsomaan jotain kivaa yhdessä. Voi ei, ajaako Pertti kuopppaan!!! Ei kai Pertti nyt vaan aja kuoppaan. Noin 5 cm kuoppaa kuvataan kauhumusiikin soidessa taustalla. Ajaako Pertti, ou mai gaaaaddd-Mainoskatko. Sen jälkeen toi sama uudestaan ja huh. Pertti EI AJA KUOPPAAN. Päälle jälkipuinti että kyllä oli kauhee kuoppa.
Miks ajaa töykkysellä ja jäisellä tiellä tuhatta ja sataa, ihan kuin sitä jarrua ei ole olemassakaan? Ukko hyppii ohjaamossa arskat vinossa kattoon ja sieltä alas, puhuu la:han ja kameralle samalla. Pelkää vielä turvallisuutensa puolesta. Kaikenlaista pastaa, sanon minä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]
Miks ajaa töykkysellä ja jäisellä tiellä tuhatta ja sataa, ihan kuin sitä jarrua ei ole olemassakaan? Ukko hyppii ohjaamossa arskat vinossa kattoon ja sieltä alas, puhuu la:han ja kameralle samalla. Pelkää vielä turvallisuutensa puolesta. Kaikenlaista pastaa, sanon minä.
[/quote]
Noin tosikkona on varmaan aika hankala elää?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:12"]
Maailman raivostuttavin ohjelma ja se tulee just silloin kun miehen kanssa voisi istahtaa television ääreen katsomaan jotain kivaa yhdessä. Voi ei, ajaako Pertti kuopppaan!!! Ei kai Pertti nyt vaan aja kuoppaan. Noin 5 cm kuoppaa kuvataan kauhumusiikin soidessa taustalla. Ajaako Pertti, ou mai gaaaaddd-Mainoskatko. Sen jälkeen toi sama uudestaan ja huh. Pertti EI AJA KUOPPAAN. Päälle jälkipuinti että kyllä oli kauhee kuoppa.
[/quote]
:DDDDDD
Samaa mieltä. Katsoin yhden jakson, jossa rekka meni lumisessa, puhurisessa myrskynaisemassa. Siinä se rekka nyt menee, sataa lunta, tuulee, tuiskuaa. Autoa, siis rekkaa, ei oikeastaan kuvassakaan näy, kaikkialla on ihan valkoista (tuiskua). Tosi jännää. Aika monta kilometriä oli rekkakuskilla taivalta mentävänä. Suoraa taivalta. Todella jännää menoa lumisessa myräkässä. (Muuta ei tapahtunut. Suomiautoilija kokee saman vähintään kerran vuodessa.)
Mä tykkään sarjasta, mutta Jim ei näy enää meillä. Just yksi telkku ehdotti päivitystä ja sen jälkeen hävis koko Jim listasta, kuten muutama muukin kanava. Harmittaa, kun en näe sitä.
Minä! Katsonut kaikki kaudet ja osan uusintanakin. Jimiltä ja Historylta.