Mikä juttu tämä voi olla? Aina iltapäivään saakka huono olo
Tällaista on ollut jo pidempään, olen yrittänyt sietää ja sinnitellä, mutta alkaa loppua jaksaminen. Minulla on oikeastaan aina aamuisin ja päivisin huono olo, joskus iltakuudelta helpottaa ja illat ja alkuyöt voin hyvin (ja yöt, jos joskus satun valvomaan). Aamuisin ja keskipäivisin heikottaa ja oksettaa. Vapaapäivinä ja työpäivinä, söin hyvin tai huonosti, join kahvia tai en.
En tupakoi, joskus harvoin otan yhden lasin viiniä. Olen normaalipainoinen, perusterve. Labrat ok, ekg ok, pään magneetti ok.
Olisin kiitollinen jos joku arvaisi mitä tämä voi olla.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Syötkö aamiaisen,lounaan, välipalan ,päivälisen, ilta palan. Juotko riittävästi vettä?Otatko itselle aikaa ulkoiluun?Keskitytkö yksin, koko ajan omaan terveyteesi?
Olen kokeillut tähän erilaisia ruokavalioita. Kunnon aamiaisia, viiden aterian lautasmalleja, karppaamisia, ei mitään vaikutusta niillä. Olen perheellinen ihminen, pienet lapset ja työt pitää kiireisenä niin en ehdi koko ajan jotenkin tarkkailla itseäni. Mutta huono olo estää usein tekemisen. Ap
Syötkö aamiaisen,lounaan, välipalan ,päivälisen, ilta palan. Juotko riittävästi vettä?Otatko itselle aikaa ulkoiluun?Keskitytkö yksin, koko ajan omaan terveyteesi?