Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsista pitävä mies leimataan automaattisesti pedofiiliksi?

Vierailija
04.10.2015 |

Itse olen reipas nuori mies ja pidän lapsista todella paljon, varsinkin tyttölapset ovat kertakaikkiaan ihania mielestäni. Monesti jutustelen heidän kanssaan esim. kaupassa tai puistossa ohi kävellessäni koska se piristää mukavasti päivääni mutta ikävä kyllä yleensä lasten äiti tulee saman tien paikalle syyttelemään että mikäs mies sinä olet!=(

Lapsetkin siinä pelästyvät että mitä minä nyt tein väärin tai alkavat pelkäämään kaikkia ihmisiä, näin ne mt-ongelman ainakin joilla varmasti alkavat kun vanhemmat olleet ylisuojelevaisia.

Mies voi yhtä lailla pitää lapsista kuin nainenkin eikä siinä ole mitään väärää tai pahaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainaksan hakeudu päivähoitoalalle tai luokanopettajaksi. Huonosti käy

Vierailija
2/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta vaikka itsekin pidän lapsista, niin harvemmin kuitenkin jään jutustelemaan näiden kanssa kaupassa. Pelkkä ystävällinen hymykin riittää. Mutta Suomessa on ikävä kyllä tapana leimata vähän jokaista eri nimityksillä.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei leimata. En leimaa ketään pedofiiliksi, elleivät jutut ja käytös ole outoja. Onko joku suoraan syyttänyt sinua pedofiiliksi?

Vierailija
4/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en todellakaan pitäisi siitä, jos KUKA VAAN TUNTEMATON oli sitten mies tai nainen lähestyisi lastani jutustelemalla kaupassa/puistossa, kun minä en ole siinä..

Vierailija
5/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä lapsista on kyse?

Vierailija
6/6 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yksin matkustava lapsikaan ei saa istua lentokoneessa miesmatkustajan vieressä.

En ole nähnyt feministien tästäkään paljon meteliä pitävän.