Eka yö...
Eka yö omassa kämpässä, (lapset halus jäädä isälle yöks) nyt jo kaduttaa koko muutto!!
Mielessä pyörii vain sopimuksen purkaminen ja muutto takaisin kotiin <3
Voiko tää olla tottakaan??
Kommentit (16)
Muistan tuon kuin eilisen vaikka aikaa siitä on jo neljä vuotta. Parempaa on luvassa. Olet syystä muuttanut pois, ei kannata pelon takia ainakaan perääntyä.
Kiitos rohkaisusta!
Mua kaduttaa ihan älyttömästi... eroamiseen kun ei ollut mitään muuta syytä kuin minun kyllästyminen mieheeni. Yli 20 vuotta ollaan oltu yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:33"]Kiitos rohkaisusta!
Mua kaduttaa ihan älyttömästi... eroamiseen kun ei ollut mitään muuta syytä kuin minun kyllästyminen mieheeni. Yli 20 vuotta ollaan oltu yhdessä.
[/quote]
Oikeesti?! Kipitä takaisin kotiin ja alkaa deittailla.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:33"]Kiitos rohkaisusta!
[/quote]
Oikeesti?! Kipitä takaisin kotiin ja alkaa deittailla.
[/quote]
Siis alkakaa deittailla miehen kanssa. Sille kyllästymiselle voi tehdä muutakin kuin erota.
Niinpä, mutta kun mies ei sitä tuntunut ymmärtävän... hänelle riittää että ollaan vaan! Vaan nytpä ei olla!
Ap.
Oi. Kohta oot oikeesti yksin. Mies löytää lohduttajan ja lapsetkin ilmeisesti viihtyy iskän kanssa. Tsemppiä.
Pieni tauko voi silti tehdä hyvää...
Tiedän kolme tapausta, missä erilleen muutosta on vielä palattu onnistuneesti yhteen. Tietysti jos sitä haluat.
Älä nyt vielä tuollaisia viestejä laita. Ehkä kuukauden päästä jos siltä tuntuu.
Nämä "kyllästymiset" eivät johdu mistään muusta kuin ihmisten epärealistisista odotuksista, mitä parisuhteisiin tulee. Ihan oikeasti, jos olet 20 vuotta tullut viettäneeksi jonkun kanssa, niin ei se nyt helvetti vaihtamalla parane! Olettaen, että kuvioissa ei ole alkoholismia, väkivaltaa, mielenterveysjuttuja yms. Kenenkään kanssa et saa enää rakennettua samanlaista yhteistä historiaa enää. Mieti vähän.
Kiitos viesteistänne.
Olen niin sekaisin etten tiedä itsekkään että mitä haluan?
Laitoin kuitenkin miehelleni viestin että kiinnostaako yrittää elvyttää suhdetta? Itse olen siihen valmis.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:18"]Kiitos viesteistänne.
Olen niin sekaisin etten tiedä itsekkään että mitä haluan?
Laitoin kuitenkin miehelleni viestin että kiinnostaako yrittää elvyttää suhdetta? Itse olen siihen valmis.
Ap.
[/quote]kerro mitä mies vastas
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:18"]
Kiitos viesteistänne. Olen niin sekaisin etten tiedä itsekkään että mitä haluan? Laitoin kuitenkin miehelleni viestin että kiinnostaako yrittää elvyttää suhdetta? Itse olen siihen valmis. Ap.
[/quote]
Itse lähdit pois eilen koska kyllästyit ja nyt kysyt mieheltä kiinnostaako jatkaa?
Olen palannut eron jälkeen yhteen ja päivääkään en ole katunut. Lohduttajia löytyy yllättävän nopeasti :/
Kyllä se siitä, pidä nyt vaan lippu korkeella. Tästä alkaa uusi sivu elämässäsi ja myöhemmin huomaat, että päätös on ollut oikea. Sua varten on vielä jotain parempaa. Onnea uuteen kotiin!