Voiko 14v poika mennä virpomaan?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni virpominen ei kuulu enää yläasteikäiselle.
Kuuluu myös mummoille ja vaareille.
Sinäkin voit virpoilla kultaasi vaikka heti aamusta höyhennellä hellästi, rakkaudella. Ties mikä komeus tai lysti siitä sitten tuleekaan palkaksi.
Vierailija kirjoitti:
14v virpoo vaan käteen kaiket illat
Olet todella vastenmielinen ja epäasiallinen. Mene sontaisen sisikuntasi kanssa muualle ja jätä lapset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
On liian vanha virpomaan. 10-vuotiaat ja sitä nuoremmat on virpomaiässä. Ei teinejä enää edes kiinnosta. Ja mitä tiukkaa rahasta? Suklaamunia tms. nameja minä ainakin annan palkaksi enkä mitään rahaa.
Ei ole ikärajaa virpomiselle ! Voit ihan hyvin mennä!
Tottakai voi! Mutta kerjätä ei saa! Pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa palkaksi ei esim. odottaa rahaa. Ja kunnon vitsa pitää olla! Siis koristeltu. Ja jättää se vitsa virvottavalle.
Eikös tuon ikäiset nykyään virvo ja varvo toisiaan puukoilla kaupungilla?
Meillä on 3 tyttöä, 10,8 ja 6 vuotiaat.
Aloin tekemään ksia jo kesällä.
Monta jätesäkillistä tuotiin mökiltä oksia, tein koristeita irtokarkkilaatikoihin.
Olisko tammikuussa aloitettiin.
Työkaveri osti 10 oksaa a 2 euroa. On ostanut jo vuosia.
Klo 10 aloittivat ja klo 17 lopettivat. Asutaan isossa lähiössä, täällä on pelkkiä kerrostaloja.
Olin mukana, mulla oli jätesäkit täynnä oksia ja otin palkkiot reppuun. 2 krt kävin repun tyhjentämässä.
Kaikki olivat pukeutuneet, kaikki virpoivat, oksia meni 1-3 per ovi, jossa sai virpoa.
Jossain ei ollut palkkiota, pienin antoi silloinkin oksan.
Kaikille sanottiin kiitos, vaikka tuli vaan 1 pieni täytemuna, korkeus pari cm.
Oli kiva päivä !
Saldo oli yht yli 500 e ja useita kymmeniä pääsiöismunia ja paljon muita herkkuja
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 3 tyttöä, 10,8 ja 6 vuotiaat.
Aloin tekemään ksia jo kesällä.
Monta jätesäkillistä tuotiin mökiltä oksia, tein koristeita irtokarkkilaatikoihin.Olisko tammikuussa aloitettiin.
Työkaveri osti 10 oksaa a 2 euroa. On ostanut jo vuosia.
Klo 10 aloittivat ja klo 17 lopettivat. Asutaan isossa lähiössä, täällä on pelkkiä kerrostaloja.
Olin mukana, mulla oli jätesäkit täynnä oksia ja otin palkkiot reppuun. 2 krt kävin repun tyhjentämässä.
Kaikki olivat pukeutuneet, kaikki virpoivat, oksia meni 1-3 per ovi, jossa sai virpoa.Jossain ei ollut palkkiota, pienin antoi silloinkin oksan.
Kaikille sanottiin kiitos, vaikka tuli vaan 1 pieni täytemuna, korkeus pari cm.
Oli kiva päivä !
Saldo oli yht yli 500 e ja useita kymmeniä pääsiöismunia ja paljon muita herkkuja
Ihan ok palkka. Mikä oli lasten provisio rahapalkkiosta?
14v virpoo vaan käteen kaiket illat