Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää tapailla jos toisella ei tunteita?

Vierailija
04.10.2015 |

Olen tässä tapaillut erästä ihmistä, johon ehdin ihastumaankin. Nyt hän teki kuitenkin selväksi ettei halua mitään vakavampaa, mutta silti haluaisi että nähdään jatkossakin. Mitä tehdä, jos en kerran voi saada hänestä sitä mitä haluaisin, eli parisuhdetta? Kiusaanko vain itseäni jatkamalla tapailua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaat. Unohda ja mene eteenpäin.

Vierailija
2/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sopii miettiä, onko kovin viisasta. Et vaikuta penaalin terävimmältä kynältä. Jatka elämääsi, löydät varmasti jonkun toisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänen vaimolle ja kas ukko on sun!

Vierailija
4/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:00"]

No sopii miettiä, onko kovin viisasta. Et vaikuta penaalin terävimmältä kynältä. Jatka elämääsi, löydät varmasti jonkun toisen!

[/quote]

No järjellä ajateltuna, olet oikeassa ettei ole viisasta. Minulle vaan siunaantuu kovin harvoin kohdalle ihmisiä, joiden kanssa juttu luistaa. Tiedän itsekin että pitäisi osata päästää irti ja jatkaa eteenpäin, mutta tunnepuoli jarruttelee.

Vierailija
5/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sehän on tosi fiksua olla panopuuna jollekin jolla ei ole tunteita sua kohtaan, kunhan juttu luistaa. Ja siinä samaan aikaan voi mennä ohi joku jonka kanssa saisit sen mitä toivotkin.

Vierailija
6/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste on heitetty. Toinen haluaa jatkaa tapailua, mutta ei halua mitään vakavaa. Hoida asia niin, että hän alkaa haluta sitä vakavaakin, jolloin et halua enää edes tavata. Tuota olen harjoittanut menestyksellä jo vuodesta 1998.

Vierailija
7/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen kiikarissa ja tämä on taivaan tosi. Jokainen on valmis parisuhteeseen kun se jalat alta tyyppi osuu kohdalle. Seksisuhde ei kannata jos itsellä tunteita /toiveita. Satutat itseäsi. Tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi